Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 oktober 2015 om 18:33
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 18:23:
[...]
Nog beter mijn best doen?
Ik ben de enige echte schoonloeder. Hey, het forum staat vol schoonloeders, dus om opperqueen te worden, tja, toch nog een tandje bijsteken m.i. En NEE geen persoonlijke wraak nemen ajb gnädige mutti
[...]
Nog beter mijn best doen?
Ik ben de enige echte schoonloeder. Hey, het forum staat vol schoonloeders, dus om opperqueen te worden, tja, toch nog een tandje bijsteken m.i. En NEE geen persoonlijke wraak nemen ajb gnädige mutti
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 oktober 2015 om 18:34
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 18:19:
Hadden jullie al een schoonloeder gekozen? Mag ik me kandidaat stellen? ! Ik was even schoonmoeder io, maar sinds dochter de verkering uit heeft heb ik erg zin om te schoonloederen. Vooral tegen mijn gewezen schoonzoon io! Dus misschien mag ik hier wat oefenen?
Hadden jullie al een schoonloeder gekozen? Mag ik me kandidaat stellen? ! Ik was even schoonmoeder io, maar sinds dochter de verkering uit heeft heb ik erg zin om te schoonloederen. Vooral tegen mijn gewezen schoonzoon io! Dus misschien mag ik hier wat oefenen?
maandag 26 oktober 2015 om 18:35
maandag 26 oktober 2015 om 18:39
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 18:34:
[...]
Mag ik me kandidaat stellen? ! Ik was even schoonmoeder io, maar sinds dichter de verkering uit heeft heb ik erg zin om te schoonloederen. Vooral tegen mijn gewezen schoonzoon io! Dus misschien mag hiermwat oefenen?Mag, mag zeker. De jury zal bekronen na ampel overleg.
[...]
Mag ik me kandidaat stellen? ! Ik was even schoonmoeder io, maar sinds dichter de verkering uit heeft heb ik erg zin om te schoonloederen. Vooral tegen mijn gewezen schoonzoon io! Dus misschien mag hiermwat oefenen?Mag, mag zeker. De jury zal bekronen na ampel overleg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 26 oktober 2015 om 18:42
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2015 @ 16:22:
[...]
Jij mag de boze aangetrouwde schoonzus zijn.
Dan ben je technisch geen familie.Maar dan ben ik getrouwd, dat is denk ik nog erger.
[...]
Jij mag de boze aangetrouwde schoonzus zijn.
Dan ben je technisch geen familie.Maar dan ben ik getrouwd, dat is denk ik nog erger.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 oktober 2015 om 18:45
quote:Solomio schreef op 26 oktober 2015 @ 18:42:
[...]
Maar dan ben ik getrouwd, dat is denk ik nog erger.
Wat mij betreft mag je gescheiden zijn. En dat je bent blijven plakken. Zulke aangetrouwde nichten bestaan. Ooit meegekomen aan de arm van deze of gene en blijven komen, waarna niet meer weg te denken.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de familie daar over denkt.
[...]
Maar dan ben ik getrouwd, dat is denk ik nog erger.
Wat mij betreft mag je gescheiden zijn. En dat je bent blijven plakken. Zulke aangetrouwde nichten bestaan. Ooit meegekomen aan de arm van deze of gene en blijven komen, waarna niet meer weg te denken.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de familie daar over denkt.
maandag 26 oktober 2015 om 18:48
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 oktober 2015 @ 18:28:
[...]
Dan doen we toch gewoon samen met Solo? Zijn wij meteen ook familie Wat heerlijk om zo geliefd te zijn. Er wordt (bijna) om me gevochten. Ik wil best jullie verbindende schakel zijn hoor.
[...]
Dan doen we toch gewoon samen met Solo? Zijn wij meteen ook familie Wat heerlijk om zo geliefd te zijn. Er wordt (bijna) om me gevochten. Ik wil best jullie verbindende schakel zijn hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.