Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2015 @ 18:48:

[...]

Present als schoonmoeder of sletterig nichtje?
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:17:

[...]

als schoonmoeder of sletterig nichtje? Take your pick
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2015 @ 19:23:

[...]

Take your pick Ik heb een probleem met het woord sletterig. Je bent per slot wel mijn nicht van dezelfde vader.
Ik wil de allochtoonse schoondochter wel zijn.

Als iemand dat kan handelen natuurlijk
Hebben jullie nog een gekke nicht uit de provincie nodig? Met een licht-boers accent, maar ik neem altijd mijn eigen fles cola mee.
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2015 @ 19:36:

Hebben jullie nog een gekke nicht uit de provincie nodig? Met een licht-boers accent, maar ik neem altijd mijn eigen fles cola mee.

Nou.............

nee.

Sorry.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:31:

Oewww....

Waar vandaan allochtoons?

Schots of zo zal geen probleem zijn maar Noors, Canadees of Uruguayaans levert misschien hier en daar moeilijkheden op.

als je bijbehorend lekker kan koken (en ja daar heb ik je al eens over gehoord) dan wil ik je wel adopteren.

ik heb geen zoon of dochter in de aanbieding helaas
quote:yette schreef op 26 oktober 2015 @ 19:26:

[...]

Ik heb een probleem met het woord sletterig. Je bent per slot wel mijn nicht van dezelfde vader.

Mag ook gothic zijn en immer zwaarmoedig op de kamer gedichten zitten schrijven.

Of enorm politiek geëngageerd, zodat iedere keuze in wijn, chips, slaatjes of bonbons in een opgewonden debat eindigt.
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2015 @ 19:23:

[...]

Take your pick

nou, voor de kick en de fun zie ik je eigenlijk wel voor me als sletterig nichtje dan.

beetje á la madonna uit haar 'like a virgin' tijd

Zelf vind ik dat wel een prettig idee, familie die eens iets meeneemt.

Want allemaal heel leuk en aardig maar het kost natuurlijk klauwen met geld, al die familie over de vloer de hele tijd.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2015 @ 19:37:

[...]

Oewww....

Waar vandaan allochtoons?

Schots of zo zal geen probleem zijn maar Noors, Canadees of Uruguayaans levert misschien hier en daar moeilijkheden op.

Indimediterinoors/pakizweeds

Dubbelbloedje
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:39:

[...]

als je bijbehorend lekker kan koken (en ja daar heb ik je al eens over gehoord) dan wil ik je wel adopteren.

ik heb geen zoon of dochter in de aanbieding helaasZonder uithuwelijkingsmogelijkheden (dubbele woordwaarde) lijkt adoptie een strak plan. Ik kan inderdaad lekker koken mams
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:42:

[...]

Indimediterinoors/pakizweeds

DubbelbloedjeImport Fries of Limburgs..

Als iemand dat kan handelen natuurlijk Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.

Hebben jullie nog een gekke nicht uit de provincie nodig? Met een licht-boers accent, maar ik neem altijd mijn eigen fles cola mee.cooooläaaa
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:

[...]

Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Doe eens modern en koppel de allochtoonse schoondochter aan je dochter.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:

[...]

Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden
Zijn jullie nou nog steeds een Kelly Family aan het samenstellen?
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:45:

[...]

Zonder uithuwelijkingsmogelijkheden (dubbele woordwaarde) lijkt adoptie een strak plan. Ik kan inderdaad lekker koken mams kind, kom bij me!
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:

[...]

Import Fries of Limburgs..Import tukker
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:49:

[...]

kind, kom bij me! [afbeelding]Mammie
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:

[...]

Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden

welnee, toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje was mijn stiefzus ook zwanger

mijn zusje is nu tante van een nichtje dat ouder is dan zijzelf.

....volgt u het nog?
quote:Moiren_ schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:

Zijn jullie nou nog steeds een Kelly Family aan het samenstellen?https://www.youtube.com/watch?v=FIHVyP-57U4
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:40:

[...]

nou, voor de kick en de fun zie ik je eigenlijk wel voor me als sletterig nichtje dan.

beetje á la madonna uit haar 'like a virgin' tijd Mensch. Toen was ik allang een volwassen dame.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven