Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 oktober 2015 om 19:37
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2015 @ 19:36:
Hebben jullie nog een gekke nicht uit de provincie nodig? Met een licht-boers accent, maar ik neem altijd mijn eigen fles cola mee.
Nou.............
nee.
Sorry.
Hebben jullie nog een gekke nicht uit de provincie nodig? Met een licht-boers accent, maar ik neem altijd mijn eigen fles cola mee.
Nou.............
nee.
Sorry.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 oktober 2015 om 19:37
maandag 26 oktober 2015 om 19:39
maandag 26 oktober 2015 om 19:40
quote:yette schreef op 26 oktober 2015 @ 19:26:
[...]
Ik heb een probleem met het woord sletterig. Je bent per slot wel mijn nicht van dezelfde vader.
Mag ook gothic zijn en immer zwaarmoedig op de kamer gedichten zitten schrijven.
Of enorm politiek geëngageerd, zodat iedere keuze in wijn, chips, slaatjes of bonbons in een opgewonden debat eindigt.
[...]
Ik heb een probleem met het woord sletterig. Je bent per slot wel mijn nicht van dezelfde vader.
Mag ook gothic zijn en immer zwaarmoedig op de kamer gedichten zitten schrijven.
Of enorm politiek geëngageerd, zodat iedere keuze in wijn, chips, slaatjes of bonbons in een opgewonden debat eindigt.
maandag 26 oktober 2015 om 19:42
quote:barbaracartland schreef op 26 oktober 2015 @ 19:36:
Zelf vind ik dat wel een prettig idee, familie die eens iets meeneemt.
Want allemaal heel leuk en aardig maar het kost natuurlijk klauwen met geld, al die familie over de vloer de hele tijd.
Zelf vind ik dat wel een prettig idee, familie die eens iets meeneemt.
Want allemaal heel leuk en aardig maar het kost natuurlijk klauwen met geld, al die familie over de vloer de hele tijd.
maandag 26 oktober 2015 om 19:45
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:39:
[...]
als je bijbehorend lekker kan koken (en ja daar heb ik je al eens over gehoord) dan wil ik je wel adopteren.
ik heb geen zoon of dochter in de aanbieding helaasZonder uithuwelijkingsmogelijkheden (dubbele woordwaarde) lijkt adoptie een strak plan. Ik kan inderdaad lekker koken mams
[...]
als je bijbehorend lekker kan koken (en ja daar heb ik je al eens over gehoord) dan wil ik je wel adopteren.
ik heb geen zoon of dochter in de aanbieding helaasZonder uithuwelijkingsmogelijkheden (dubbele woordwaarde) lijkt adoptie een strak plan. Ik kan inderdaad lekker koken mams
maandag 26 oktober 2015 om 19:46
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:31:
Ik wil de allochtoonse schoondochter wel zijn.
Als iemand dat kan handelen natuurlijk Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.
Ik wil de allochtoonse schoondochter wel zijn.
Als iemand dat kan handelen natuurlijk Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.
maandag 26 oktober 2015 om 19:48
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Doe eens modern en koppel de allochtoonse schoondochter aan je dochter.
[...]
Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Doe eens modern en koppel de allochtoonse schoondochter aan je dochter.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
maandag 26 oktober 2015 om 19:48
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden
[...]
Mijn zoon is pas 15, dus dat gaat hem niet worden denk ik. Of juist wel, kan de hele Vivafamilie lekker roddelen. Hij heeft overigens wel een mannelijk postuur en is 1,85, dus geen miezerig ventje meer.Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden
maandag 26 oktober 2015 om 19:50
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:
[...]
Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden
welnee, toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje was mijn stiefzus ook zwanger
mijn zusje is nu tante van een nichtje dat ouder is dan zijzelf.
....volgt u het nog?
[...]
Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden
welnee, toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje was mijn stiefzus ook zwanger
mijn zusje is nu tante van een nichtje dat ouder is dan zijzelf.
....volgt u het nog?
maandag 26 oktober 2015 om 19:51
quote:Moiren_ schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:
Zijn jullie nou nog steeds een Kelly Family aan het samenstellen?https://www.youtube.com/watch?v=FIHVyP-57U4
Zijn jullie nou nog steeds een Kelly Family aan het samenstellen?https://www.youtube.com/watch?v=FIHVyP-57U4