Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 oktober 2015 om 22:13
maandag 26 oktober 2015 om 22:19
maandag 26 oktober 2015 om 22:24
Nou lekker dan. Een SID en Ora leken me juist om hun genuanceerde meningen en rustige manier van posten (met een vleugje humor en een scherp randje waar nodig) leuke familieleden.
Geen idee waarvoor ze een ban hebben en of ze hem verdienen, maar ik zal ze wel missen.
Ik mis Hats trouwens ook.
Geen idee waarvoor ze een ban hebben en of ze hem verdienen, maar ik zal ze wel missen.
Ik mis Hats trouwens ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 oktober 2015 om 22:25
quote:feow schreef op 26 oktober 2015 @ 22:24:
Nou lekker dan. Een SID en Ora leken me juist om hun genuanceerde meningen en rustige manier van posten (met een vleugje humor en een scherp randje waar nodig) leuke familieleden.
Ik mis Hats trouwens ook.Ga je toetsenbord spoelen.
Ik mis Hats trouwens ook.Ga je toetsenbord spoelen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 oktober 2015 om 22:25
maandag 26 oktober 2015 om 22:27
quote:Sid-returns schreef op 26 oktober 2015 @ 22:26:
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .En de betreffende posts zijn gegumd, dus wij kunnen het niet meer beoordelen.
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .En de betreffende posts zijn gegumd, dus wij kunnen het niet meer beoordelen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.