Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 oktober 2015 om 21:05
maandag 26 oktober 2015 om 21:09
maandag 26 oktober 2015 om 21:42
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2015 @ 21:30:
Nee,,ik plas er elke dag over, dat helpt tegen alles.
Het is een grappig topic om te lezen, de verschillende 'gesprekken' die er in rond gaan.Is een iPad "waterdicht"?
Nee,,ik plas er elke dag over, dat helpt tegen alles.
Het is een grappig topic om te lezen, de verschillende 'gesprekken' die er in rond gaan.Is een iPad "waterdicht"?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 26 oktober 2015 om 21:42
Als je hier op napraat binnenvalt om bij te lezen krijg je (ik) spontaan paddoparanoia. Ik heb nog nooit paddo's gehad, maar denk dat ik dit soort gesprekken en familiebanden en overgangen dan heel logisch zou vinden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 oktober 2015 om 21:46
quote:feow schreef op 26 oktober 2015 @ 21:42:
Als je hier op napraat binnenvalt om bij te lezen krijg je (ik) spontaan paddoparanoia. Ik heb nog nooit paddo's gehad, maar denk dat ik dit soort gesprekken en familiebanden en overgangen dan heel logisch zou vinden.
Leo heeft nog plek
Leo heeft nog plek
Je bent zelf een theepot