Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 oktober 2015 om 22:27
maandag 26 oktober 2015 om 22:28
maandag 26 oktober 2015 om 22:28
maandag 26 oktober 2015 om 22:29
quote:Sid-returns schreef op 26 oktober 2015 @ 22:26:
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .Sttt niet zeggen, ik liet mijn vorige nick anonimiseren en daarmee kon ik ook blijven posten. Stomme ik ging dat zelf melden. Doen de mods niet helemaal goed.
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .Sttt niet zeggen, ik liet mijn vorige nick anonimiseren en daarmee kon ik ook blijven posten. Stomme ik ging dat zelf melden. Doen de mods niet helemaal goed.
maandag 26 oktober 2015 om 22:30
Maar tas' topics zijn te suf om een ban over op te lopen dames. Ze speelt het slim, het is niet haar eerste nick etc etc
Dat mods niet in de context lezen moge duidelijk, again and again en juist daarom.
Kia, ik neem Co wel over voor morgen
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker ding
Dat mods niet in de context lezen moge duidelijk, again and again en juist daarom.
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker ding
Je bent zelf een theepot
maandag 26 oktober 2015 om 22:31
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2015 @ 22:30:
Maar tas' topics zijn te suf om een ban over op te lopen dames. Ze speelt het slim, het is niet haar eerste nick etc etc
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker dingIk weet het. En thanx
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker dingIk weet het. En thanx
maandag 26 oktober 2015 om 22:31
quote:Sid-returns schreef op 26 oktober 2015 @ 22:26:
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .
Oh Feow, ik weet zelf ook niet precies waarom ik een ban heb. Provoceren lees ik in het bantopic. Maar daar ben ik me niet heel erg van bewust. En die ban werkt ook nog niet helemaal .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 26 oktober 2015 om 22:32
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2015 @ 22:30:
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker dingHoe weet je dat het niet haar eerste nick is?
Sid, cheer up, je bent een lieve zus/tante/lekker dingHoe weet je dat het niet haar eerste nick is?
maandag 26 oktober 2015 om 22:32
quote:Frizz schreef op 26 oktober 2015 @ 22:28:
[...]
Joh, dat verongelijkte 'juf het is niet eerlijk gedoe'. Tas heeft ook een ban. Ik snap oprecht niet wat er leuk is aan dat gepest naar elkaar toe.
Ik ook niet. Zou het dus heel leuk vinden als ze eens stopt met mijn naam te noemen.
De posts van Kia waren normaal. Weet niet meer wat Sid allemaal gepost heeft, maar dat was volgens mij ook niet zo erg.
[...]
Joh, dat verongelijkte 'juf het is niet eerlijk gedoe'. Tas heeft ook een ban. Ik snap oprecht niet wat er leuk is aan dat gepest naar elkaar toe.
Ik ook niet. Zou het dus heel leuk vinden als ze eens stopt met mijn naam te noemen.
De posts van Kia waren normaal. Weet niet meer wat Sid allemaal gepost heeft, maar dat was volgens mij ook niet zo erg.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 26 oktober 2015 om 22:35
maandag 26 oktober 2015 om 22:35
maandag 26 oktober 2015 om 22:36