Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:38:

Niet om het een of ander, maar HD zegt nergens dat hij er ook zo over denkt he. Hij houdt heel duidelijk de mogelijkheid open dat hij nou net die enige is die een andere mening is toegedaan. Niet dat ik daar ook maar één barst van geloof, maar de mods gaan hier dus niets mee doen. Tenslotte staat er nergens geschreven dat het verboden is te vertellen dat je collega's graag de gaskraan weer open zouden draaien.

En als hij idd net die ene is, heeft iedereen 'm al beschuldigd, zonder te weten hoe het zit.

Zelfs zonder te weten wat hij precies schreef.

Maar goed, als hij een pijlerban heeft op Actueel, kan 'ie hier posten, als 'ie wil.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 20:01:

Goh, wat is het weer feestelijk hier.

Moet dat nou echt joh, al dat gehakketak?Soms moet dat inderdaad ja. Dat het altijd maar feestelijk en gezellig moet zijn is een illusie, helaas.
Nou inderdaad! Kom op mensen:

https://www.youtube.com/watch?v=W9S3YMmIFdw
Ik ben nog van de rel.

Ik ga nu een spirelli bestellen op Aliexpress. Word ik vast weer gezellig van
quote:simbalabimba schreef op 27 oktober 2015 @ 20:03:

[...]

En als hij idd net die ene is, heeft iedereen 'm al beschuldigd, zonder te weten hoe het zit.

Maar goed, als hij een pijlerban heeft op Actueel, kan 'ie hier posten, als 'ie wil.

Ach ga toch heen. Iedereen weet toch hoe hij erover denkt, daar maakt ie geen enkel geheim van. Ook al zo'n fijn, open mens.

Hij pakte het wel slim aan ja, dat wel.
quote:simbalabimba schreef op 27 oktober 2015 @ 20:03:

[...]

Maar goed, als hij een pijlerban heeft op Actueel, kan 'ie hier posten, als 'ie wil.Alsof al die mensen niet alle andere opmerkingen en reacties van hem kunnen lezen. Sorry maar het was of bewust zo opgeschreven om zich er uit te wurmen of gewoon echt zo bedoeld.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:04:

https://www.youtube.com/watch?v=W9S3YMmIFdwJeetje wat doe je ons aan zeg, dat helpt niet hoor
Vlgs mij is dinsdagavond de avond van House rules Holland, dubbeltje op z'n kant en Roy Donders zie ik.

Kun je soms echt zin in hebben!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Alsof al die mensen niet alle andere opmerkingen en reacties van hem kunnen lezen. Sorry maar het was of bewust zo opgeschreven om zich er uit te wurmen of gewoon echt zo bedoeld.Ik weet het niet, lees niet altijd alles daar, 'k houd liever de mogelijkheid open van een andere bedoeling.

quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:04:

[...]

Soms moet dat inderdaad ja. Dat het altijd maar feestelijk en gezellig moet zijn is een illusie, helaas.Misschien, als het ergens over zou gaan, maar dat is dus niet het geval.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:07:

[...]

Jeetje wat doe je ons aan zeg, dat helpt niet hoor Niet?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:05:

[...]

Ach ga toch heen. Iedereen weet toch hoe hij erover denkt, daar maakt ie geen enkel geheim van. Ook al zo'n fijn, open mens.

Hij pakte het wel slim aan ja, dat wel.Daar wil ik eigenlijk liever nog wel een jaar of minstens 30 mee wachten

quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:04:

Ik ben nog van de rel.

Ik ga nu een spirelli bestellen op Aliexpress. Word ik vast weer gezellig van Trilt het?
Je bent zelf een theepot

Jeugdsentiment...
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:15:

[...]

Trilt het?Ik hoop van niet
Manlief gaat lekker James Bond kijken, dus ik heb de tijd voor mezelf achter de laptop.
Wow, wat laat Viva zich weer duidelijk kennen als het om racisme gaat. Een hele pijlerban maar liefst. Voor een opmerking die waarschijnlijk zelfs gewoon strafbaar is.
Am Yisrael Chai!

Ohhh

Ik dacht een naaktfilmpje van Co te zien, dat jij de honeurs waarnam tijdens Kia's ban
Je bent zelf een theepot
quote:LunaLoona schreef op 27 oktober 2015 @ 20:15:

[...]

Jeugdsentiment... !

Haha, ik vond dit nummer zo verschrikkelijk! Totaal niet cool.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:16:

[...]

Ik hoop van niet Wat doet het dan wel?
Je bent zelf een theepot
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Alsof al die mensen niet alle andere opmerkingen en reacties van hem kunnen lezen. Sorry maar het was of bewust zo opgeschreven om zich er uit te wurmen of gewoon echt zo bedoeld.

Klopt. En als mensen hem aanspreken op die opmerking dan zegt hij 'misschien ben ik wel net die ene persoon die anders denkt dan de rest van de groep'.

Puur bedoeld om te provoceren.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:05:

[...]

Hij pakte het wel slim aan ja, dat wel.

Zeker en in tegenstelling tot wat veel mensen denken is hij geen rechtse stemmer maar een SP stemmer dat heeft hij meerdere malen op het forum verkondigd..

En de SP wil ik toch alles behalve rechts noemen.
KARMA IS EEN BITCH, de waarheid komt altijd naar boven. Ik vind het niet eerlijk. Jullie willen mij alleen maar wegpesten.

De waarheid komt wel weer naar boven!
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:17:

[...]

Ohhh

Ik dacht een naaktfilmpje van Co te zien, dat jij de honeurs waarnam tijdens Kia's banJa, dat mocht je willen, maar die naaktfilmpjes van Co zijn top secret.
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:19:

KARMA IS EEN BITCH, de waarheid komt altijd naar boven. Ik vind het niet eerlijk. Jullie willen mij alleen maar wegpesten.

De waarheid komt wel weer naar boven!Joh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven