Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 18:45:

[...]

Dat had ze me dan wel eens mogen vertellen. Ze is nota bene mijn broer.Genderissues...
Je bent zelf een theepot
quote:vruchtgebruik schreef op 27 oktober 2015 @ 18:44:

[...]

Dat vind ik heel fijn om van jou te horen. Serieus.

Serieus vruchtgebruik ik meen het zelfs mij gaat dit veel en veel te ver.

Ook ik heb grenzen en dit is er 1 van.
quote:vruchtgebruik schreef op 27 oktober 2015 @ 18:36:

Ik ga maar even weg op het vluchtelingentopic. Ben net in huilen uitgebarsten. Echt te erg.

En ik had tot dusver een heel leuke dag! Dus daar lag het niet aan. Niet goed voor je humeur.

tja, ik snap dat je met het onderwerp begaan bent. ben ik ook.

ik heb alleen totaal niet de behoefte om energie te steken in dat topic of die mensen.

blijf er lekker weg joh, is beter voor je
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 18:44:

[...]

Die opmerking is een dikke vette permaban waard. Ik hoop dat Viva echt hier actie op onderneemt. Te debiel voor woorden. Nu had ik die formmer al niet hoog zitten.Ik ben ook niet kapot van deze persoon en vind de laatste regel ook niet kunnen, maar dat zegt niet dat hij dat ook zo denkt,hij verteld over een onderzoek onder 20 mensen en wat er gezegd is.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 18:38:

[...]

Eerlijk is eerlijk in dit geval ben ik het met je eens die opmerking ging veel en veel te ver en mijlenver de grens over..+1,maar hij zegt netrgens dat hij persoonlijk zo denkt.
quote:ronniemitchel schreef op 27 oktober 2015 @ 18:57:

[...]

Ik ben ook niet kapot van deze persoon en vind de laatste regel ook niet kunnen, maar dat zegt niet dat hij dat ook zo denkt,hij verteld over een onderzoek onder 20 mensen en wat er gezegd is.Hij heeft het over zijn omgeving, en daar hoort hij zelf ook bij. Hij had het duidelijk over 20 mensen, en 1 dacht er anders over. Hij hoort zelf ook bij die 20 mensen.
Ik weet niet wat er gezegd is. Maar dat hele topic moet gewoon verwijderd worden. Het dient geen enkel nut. Het is een heel mooi podium om haat te zaaien. Ik snap niet dat Sanoma hiermee geassocieerd wil worden.

En van mij zijn er heel wat die een permaban mogen krijgen. Die zitten alleen op het forum om te provoceren en haat te zaaien. Walgelijk!!!!!
quote:-RoseRed- schreef op 27 oktober 2015 @ 19:00:

[...]

Hij heeft het over zijn omgeving, en daar hoort hij zelf ook bij. Hij had het duidelijk over 20 mensen, en 1 dacht er anders over. Hij hoort zelf ook bij die 20 mensen.

Dat kan je kan 20 colega's hebben en dat er 19 zo over denken dat zegt niks over hem,

De tegenstanders krijgen ook even de schuld dat er 2 auto's in de fik zijn gestoken,waar is het bewijs?, misschien zijn het wel de voorstanders die het hebben gedaan om op deze manier de tegenstanders in een extreme hoek neer te zetten.
quote:-RoseRed- schreef op 27 oktober 2015 @ 19:00:

[...]

Hij heeft het over zijn omgeving, en daar hoort hij zelf ook bij. Hij had het duidelijk over 20 mensen, en 1 dacht er anders over. Hij hoort zelf ook bij die 20 mensen.

Het was anders geweest als hij had geschreven, op mijn werk denkt de hele groep ..........

Maar nu zal het net op het randje zijn.

Maar het gaat inderdaad te ver.
anoniem_186199 wijzigde dit bericht op 27-10-2015 19:08
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
quote:cijfernerd schreef op 27 oktober 2015 @ 19:06:

[...]

Het was anders geweest als hij had geschreven, op mijn werk denkt de hele groep ..........

Maar nu zal het net op het randje zijn.Dat is inderdaad waar.
Ik vind het een walchelijke opmerking
quote:SaveTheDay schreef op 27 oktober 2015 @ 19:12:

Ik vind het een walchelijke opmerking Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.
[quote]dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 19:04:

Ik weet niet wat er gezegd is. Maar dat hele topic moet gewoon verwijderd worden. Het dient geen enkel nut. Het is een heel mooi podium om haat te zaaien. Ik snap niet dat Sanoma hiermee geassocieerd wil worden.

En van mij zijn er heel wat die een permaban mogen krijgen. Die zitten alleen op het forum om te provoceren en haat te zaaien. Walgelijk!!!!![/quote]

it takes one to know one.
quote:ronniemitchel schreef op 27 oktober 2015 @ 19:14:

[...]

Volgens mij is iedereen het daar wel over eens.Gelukkig wel
quote:CaptainJaneway schreef op 27 oktober 2015 @ 19:15:

it takes one to know one.En wat wil je precies hiermee zeggen?
Ik zie dat ze hebben gewist met opmerking ongepast? Sorry maar dat is nogal een understatement.
Iedereen hier is het daar wel over eens, helaas dus blijkbaar lang niet iedereen op het forum en in onze maatschappij.

Ooit stond Nederland bekend als een heel tolerant, vooruitstrevend en vrij land. Soms schaam ik me als ik zie dat dat blijkbaar maar een heel dun laagje vernis was dat in rap tempo verdwijnt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 18:45:

[...]

Dat had ze me dan wel eens mogen vertellen. Ze is nota bene mijn broer.
En was aan het rijden dus had de opmerking gemist.. Niet erg dat ik hem niet gelezen heb zo te horen .
In het moderator topic staat wat er gezegd is. En dit aanmerken als alleen maar ongepast gaat ook echt veel te ver.
Nou, ik kom nog heel even terug om te vertellen dat moon (maan) heel mooi, rood en groot was.

Ik kijk DWDD en twitter komen er plaatjes voorbij en een paar stukjes. Oranje en Hongarije.

Terug naar de maan. Vroeg op de avond stond die laag.

Ik loop een dag achter - o nee, is wel van vandaag. Leuke tramrit Adam te zien op site DWDD.
De maan is hier nog steeds mooi
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 oktober 2015 @ 19:32:

Nou, ik kom nog heel even terug om te vertellen dat moon (maan) heel mooi, rood en groot was.

Ik kijk DWDD en twitter komen er plaatjes voorbij en een paar stukjes. Oranje en Hongarije.

Terug naar de maan. Vroeg op de avond stond die laag.

Ik loop een dag achter - o nee, is wel van vandaag. Leuke tramrit Adam te zien op site DWDD.Kijk dat is nog eens een fijne post.
quote:ronniemitchel schreef op 27 oktober 2015 @ 18:51:

[...]

`zodat iedereen gauw op het bewuste topic komt kijken wat zijn antwoord is?Antwoord aan je staat in het vluchtelingentopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 19:18:

[...]

En wat wil je precies hiermee zeggen?

dat ik soms jou precies hetzelfde zie doen als dat wat jij een ander nu verwijt.

en helaas voor jou is dat mijn eindconclusie en daar wijk ik niet meer vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven