Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:38
Niet om het een of ander, maar HD zegt nergens dat hij er ook zo over denkt he. Hij houdt heel duidelijk de mogelijkheid open dat hij nou net die enige is die een andere mening is toegedaan. Niet dat ik daar ook maar één barst van geloof, maar de mods gaan hier dus niets mee doen. Tenslotte staat er nergens geschreven dat het verboden is te vertellen dat je collega's graag de gaskraan weer open zouden draaien.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:41
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:38:
Niet om het een of ander, maar HD zegt nergens dat hij er ook zo over denkt he. Hij houdt heel duidelijk de mogelijkheid open dat hij nou net die enige is die een andere mening is toegedaan. Niet dat ik daar ook maar één barst van geloof, maar de mods gaan hier dus niets mee doen. Tenslotte staat er nergens geschreven dat het verboden is te vertellen dat je collega's graag de gaskraan weer open zouden draaien.
Ik ben er ook bang voor, je hebt helemaal gelijk.
Maar ik heb het toch even gevraagd. Als niemand wat zegt word het alleen nog maar erger en erger denk ik.
Ik ben er ook bang voor, je hebt helemaal gelijk.
Maar ik heb het toch even gevraagd. Als niemand wat zegt word het alleen nog maar erger en erger denk ik.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:43
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:38:
En dat is juist een vies spelletje. Uitdagen. Mensen tegen je in het harnas jagen.
Ik denk, dat als HD geen deel uitmaakt van die groep, hij het van de daken zou schreeuwen. Ik zou dat zeker doen!
En dat is juist een vies spelletje. Uitdagen. Mensen tegen je in het harnas jagen.
Ik denk, dat als HD geen deel uitmaakt van die groep, hij het van de daken zou schreeuwen. Ik zou dat zeker doen!
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:44
quote:CaptainJaneway schreef op 27 oktober 2015 @ 19:37:
[...]
dat ik soms jou precies hetzelfde zie doen als dat wat jij een ander nu verwijt.
en helaas voor jou is dat mijn eindconclusie en daar wijk ik niet meer vanaf.Waarom is dat 'helaas' voor Vrucht? Moet ze haar leven nu zinloos achten omdat ene CaptainJaneway op een forum tot een vage eindconclusie omtrent haar persoonlijkheid is gekomen? Je vindt jezelf en je meninkje wel heel erg belangrijk he.
[...]
dat ik soms jou precies hetzelfde zie doen als dat wat jij een ander nu verwijt.
en helaas voor jou is dat mijn eindconclusie en daar wijk ik niet meer vanaf.Waarom is dat 'helaas' voor Vrucht? Moet ze haar leven nu zinloos achten omdat ene CaptainJaneway op een forum tot een vage eindconclusie omtrent haar persoonlijkheid is gekomen? Je vindt jezelf en je meninkje wel heel erg belangrijk he.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:44
quote:gedanst schreef op 27 oktober 2015 @ 19:43:
[...]
Ik denk, dat als HD geen deel uitmaakt van die groep, hij het van de daken zou schreeuwen. Ik zou dat zeker doen!Dat denk ik ook. Maar hij weet vast ook dat in dat topic heel veel mensen het roerend eens zijn met die opmerking, of hij nu zelf zo denkt of niet.
[...]
Ik denk, dat als HD geen deel uitmaakt van die groep, hij het van de daken zou schreeuwen. Ik zou dat zeker doen!Dat denk ik ook. Maar hij weet vast ook dat in dat topic heel veel mensen het roerend eens zijn met die opmerking, of hij nu zelf zo denkt of niet.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:46
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:44:
[...]
Waarom is dat 'helaas' voor Vrucht? Moet ze haar leven nu zinloos achten omdat ene CaptainJaneway op een forum tot een vage eindconclusie omtrent haar persoonlijkheid is gekomen? Je vindt jezelf en je meninkje wel heel erg belangrijk he.
Huh helaas voor vrucht?
Helaas voor dadelduifje toch?
Wat dat betreft ben ik het met Captain eens..
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet is het in dit geval..
[...]
Waarom is dat 'helaas' voor Vrucht? Moet ze haar leven nu zinloos achten omdat ene CaptainJaneway op een forum tot een vage eindconclusie omtrent haar persoonlijkheid is gekomen? Je vindt jezelf en je meninkje wel heel erg belangrijk he.
Huh helaas voor vrucht?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet is het in dit geval..
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:47
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
Huh helaas voor vrucht?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet is het in dit geval..Oh, dadelduifje. Ik was al bang dat ik de verkeerde voor me had . Komt natuurlijk door die dadel.
[...]
Huh helaas voor vrucht?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet is het in dit geval..Oh, dadelduifje. Ik was al bang dat ik de verkeerde voor me had . Komt natuurlijk door die dadel.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:50
quote:-RoseRed- schreef op 27 oktober 2015 @ 19:00:
[...]
Hij heeft het over zijn omgeving, en daar hoort hij zelf ook bij. Hij had het duidelijk over 20 mensen, en 1 dacht er anders over. Hij hoort zelf ook bij die 20 mensen.Nee, ik heb het bericht net even gecheckt, hij zegt dat er in de groep van 20 maar 1 anders over denkt.
[...]
Hij heeft het over zijn omgeving, en daar hoort hij zelf ook bij. Hij had het duidelijk over 20 mensen, en 1 dacht er anders over. Hij hoort zelf ook bij die 20 mensen.Nee, ik heb het bericht net even gecheckt, hij zegt dat er in de groep van 20 maar 1 anders over denkt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:51
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:44:
[...]
het is helaas voor Vrucht omdat ik hiermee aangeef dat ik verder niet ga discussieren met haar.
Mijn eindconclusie is van mij en van niemand anders.
En ja, je hebt gelijk. Mijn mening is erg belangrijk voor MIJ.
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.
[...]
het is helaas voor Vrucht omdat ik hiermee aangeef dat ik verder niet ga discussieren met haar.
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:52
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:55
quote:CaptainJaneway schreef op 27 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.Als het alleen belangrijk is voor jou mag je heb ook gewoon voor jezelf houden. Vinden wij niet erg.
[...]
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.Als het alleen belangrijk is voor jou mag je heb ook gewoon voor jezelf houden. Vinden wij niet erg.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:56
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
Hij riep iets over gaskranen. Nou ja, die leuke gratis appjes die ik voor hem en zijn zoon wilde opzoeken kan hij nu definitief op zijn buik schrijven. Er zijn grenzen hoor.
Ik zit in een transgender discussie op entertainment dus ik kon even niet meelezen.
Maar wat een idioot.
[...]
Hij riep iets over gaskranen. Nou ja, die leuke gratis appjes die ik voor hem en zijn zoon wilde opzoeken kan hij nu definitief op zijn buik schrijven. Er zijn grenzen hoor.
Ik zit in een transgender discussie op entertainment dus ik kon even niet meelezen.
Maar wat een idioot.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:57
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 19:55:
[...]
Als het alleen belangrijk is voor jou mag je heb ook gewoon voor jezelf houden. Vinden wij niet erg.
nee hoor, ik ben heel open.
en ik zeg wat ik denk of wat ik van iets of iemand vind.
dat dat jou niet uitkomt, vind ik niet heel erg belangrijk.
[...]
Als het alleen belangrijk is voor jou mag je heb ook gewoon voor jezelf houden. Vinden wij niet erg.
nee hoor, ik ben heel open.
en ik zeg wat ik denk of wat ik van iets of iemand vind.
dat dat jou niet uitkomt, vind ik niet heel erg belangrijk.