Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:19:

KARMA IS EEN BITCH, de waarheid komt altijd naar boven. Ik vind het niet eerlijk. Jullie willen mij alleen maar wegpesten.

De waarheid komt wel weer naar boven!Haaai Tas
Ik moet altijd aan Freek de Jonge denken bij dat liedje. En aan Goebbels: "Wollt ihr den totalen Krieg?" "Ja, en een beetje vrede" Maar dat is vast beroepsdeformatie. Het is een leuk liedje verder, zemelig, maar met een perfecte songfestivalboodschap.

Mijn favoriete Duitse deelname aan het ESF is overigens deze.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:21:

[...]

Haaai Tas Hoi FG
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:19:

KARMA IS EEN BITCH, de waarheid komt altijd naar boven. Ik vind het niet eerlijk. Jullie willen mij alleen maar wegpesten.

De waarheid komt wel weer naar boven!Nou, hier op het forum is niet alleen Karma een bitch hoor. Maar dat had je al door. Enniewee, veel plezier met sielug doen. Tada.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:20:

[...]

Ja, dat mocht je willen, maar die naaktfilmpjes van Co zijn top secret. Heb jij ook mapjes?
Je bent zelf een theepot
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:19:

[...]

Zeker en in tegenstelling tot wat veel mensen denken is hij geen rechtse stemmer maar een SP stemmer dat heeft hij meerdere malen op het forum verkondigd..

En de SP wil ik toch alles behalve rechts noemen.SP is net zo eng als de 'partij' die ik hier maar niet zal noemen. Twintig jaar geleden verkondigden die al standpunten over 'allochtonen' waar ik me zeg maar niet mee kon verenigen. Dus nee, ik ben nu niet echt heel erg geschokt of zo.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:23:

[...]

Heb jij ook mapjes?Nee, alles in 1 map.
quote:barbaracartland schreef op 27 oktober 2015 @ 20:21:

Ik moet altijd aan Freek de Jonge denken bij dat liedje. En aan Goebbels: "Wollt ihr den totalen Krieg?" "Ja, en een beetje vrede" Maar dat is vast beroepsdeformatie. Het is een leuk liedje verder, zemelig, maar met een perfecte songfestivalboodschap.

Mijn favoriete Duitse deelname aan het ESF is overigens deze.Leuk shirt heeft hij aan, onze Guildo.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:23:

[...]

SP is net zo eng als de 'partij' die ik hier maar niet zal noemen. Twintig jaar geleden verkondigden die al standpunten over 'allochtonen' waar ik me zeg maar niet mee kon verenigen. Dus nee, ik ben nu niet echt heel erg geschokt of zo.
Dag Tas, je tas-account-ban is bijna voorbij, was de nood zo hoog?
Je bent zelf een theepot
Nou ja jullie pesten iedereen weg hier op het forum. Ik vind dat helemaal niet eerlijk. Ik mag toch zelf weten wat voor topics ik open? En dan gaan jullie mij allemaal weer een ban aannaaien.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:26:

Dag Tas, je tas-account-ban is bijna voorbij, was de nood zo hoog?Het gaat hier allemaal zo on eerlijk op het forum. Dat mag ik toch wel even duidelijk maken? Als je er een probleem mee hebt dan lees je maar niet!
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:26:

Nou ja jullie pesten iedereen weg hier op het forum. Ik vind dat helemaal niet eerlijk. Ik mag toch zelf weten wat voor topics ik open? En dan gaan jullie mij allemaal weer een ban aannaaien.Kom dan niet terug met een andere nick.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:24:

[...]

Nee, alles in 1 map.

Wisten ze dat?

Jouw blote tietenfoto's uit het verwijderde topic op Actueel heb ik opgeslagen in onze gedeelde map hoor. Niemand die er verder bij kan.
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 20:23:

[...]

SP is net zo eng als de 'partij' die ik hier maar niet zal noemen. Twintig jaar geleden verkondigden die al standpunten over 'allochtonen' waar ik me zeg maar niet mee kon verenigen. Dus nee, ik ben nu niet echt heel erg geschokt of zo.

Zo zie je maar dat de SP niet zo heel veel verschilt van Wilders die als extreem rechts en xenofoob en blablabla wordt gezien..

Ze hebben dus meer overeenkomsten dan sommigen lief is..

HappyDaddy is niet alleen een SP stemmer maar zelfs een SP lid..
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:18:

[...]

!

Haha, ik vond dit nummer zo verschrikkelijk! Totaal niet cool.

Ironie.

Alles voor de goede sfeer, toch?
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:26:

Nou ja jullie pesten iedereen weg hier op het forum. Ik vind dat helemaal niet eerlijk. Ik mag toch zelf weten wat voor topics ik open? En dan gaan jullie mij allemaal weer een ban aannaaien.Ga niet zo in de slachtofferrol zitten, joh! Je bent echt niet de enige die een ban aan je topic heeft overgehouden.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:28:

[...]

Wisten ze dat?

Jouw blote tietenfoto's uit het verwijderde topic op Actueel heb ik opgeslagen in onze gedeelde map hoor. Niemand die er verder bij kan.Ah, heb jij ze ook bewaard? Fijn, dan is er minder kans dat ze per ongeluk verloren gaan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:28:

[...]

Wisten ze dat?

Jouw blote tietenfoto's uit het verwijderde topic op Actueel heb ik opgeslagen in onze gedeelde map hoor. Niemand die er verder bij kan.Oh, die mag je best delen hoor, daar staan mijn tieten echt goed op.
Ik ken best wat mensen die switchen tussen SP en PVV en als je er over nadenkt, is dat niet eens zo vreemd. Ze hebben best wat overeenkomsten. Vooral, en pas op ik klink nu naar en elitair, in het gezemel over hoe zwaar gewone mensen het allemaal wel niet hebben en hoe alle sociale voorzieningen terug moeten naar een paradijselijk niveau, waar ze alleen in zoetedromenland ooit geweest zijn.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:17:

[...]

Ohhh

Ik dacht een naaktfilmpje van Co te zien, dat jij de honeurs waarnam tijdens Kia's ban

quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:27:

[...]

Het gaat hier allemaal zo on eerlijk op het forum. Dat mag ik toch wel even duidelijk maken? Als je er een probleem mee hebt dan lees je maar niet!

Maar de titel van je topics zijn zo aantrekkelijk, dat nodigt uit tot lezen. Sorry.

En heeeee, het leven is oneerlijk en niemand zei dat dat niet zo was.
Je bent zelf een theepot
quote:LunaLoona schreef op 27 oktober 2015 @ 20:29:

[...]

Ironie.

Alles voor de goede sfeer, toch? Haha, ja af en toe een lichte noot tussendoor.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 20:28:

[...]

Zo zie je maar dat de SP niet zo heel veel verschilt van Wilders die als extreem rechts en xenofoob en blablabla wordt gezien..

Ze hebben dus meer overeenkomsten dan sommigen lief is..

HappyDaddy is niet alleen een SP stemmer maar zelfs een SP lid..wij zijn ook lid van de SP
quote:doornroosje9 schreef op 27 oktober 2015 @ 20:31:

[...]

Ah, heb jij ze ook bewaard? Fijn, dan is er minder kans dat ze per ongeluk verloren gaan.Dropbox lief
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven