Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:54
quote:CaptainJaneway schreef op 27 oktober 2015 @ 19:51:
[...]
het is helaas voor Vrucht omdat ik hiermee aangeef dat ik verder niet ga discussieren met haar.
Mijn eindconclusie is van mij en van niemand anders.
En ja, je hebt gelijk. Mijn mening is erg belangrijk voor MIJ.
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.Weet je zelf nog wel wat je allemaal zegt....
[...]
het is helaas voor Vrucht omdat ik hiermee aangeef dat ik verder niet ga discussieren met haar.
Mijn eindconclusie is van mij en van niemand anders.
En ja, je hebt gelijk. Mijn mening is erg belangrijk voor MIJ.
Wat een ander daar mee doet, mag een ander weten. Daar heb ik geen Fenrir Greyback voor nodig.Weet je zelf nog wel wat je allemaal zegt....
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:55
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2015 @ 20:53:
[...]
Ja , dar vind jij. We mogen hier toch alles posten? De sokken stonden niet in het geheimhoudingscontract
Ja, damn, die advocaat van mij is echt een sukkel, vergeet hij de sokken in het contract op te nemen.
Ik ga hem morgen ontslaan. En even kijken of Moszkowicz tijd heeft voor advies.
[...]
Ja , dar vind jij. We mogen hier toch alles posten? De sokken stonden niet in het geheimhoudingscontract
Ja, damn, die advocaat van mij is echt een sukkel, vergeet hij de sokken in het contract op te nemen.
Ik ga hem morgen ontslaan. En even kijken of Moszkowicz tijd heeft voor advies.
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:57
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:58
Wat maakt 't sowieso uit wat HappyD stemt? Om je punt toemaken dat hij links stemt.
Het is vrij duidelijk dat er bij de forummers, die geen bezwaar hebben tegen de vluchtelingen, genoeg zitten die rechts stemmen.
Daar gaat 't toch helemaal niet om. Raar om zo nog even te stoken.
Sowieso lijkt mij iemand die zo'n belachelijke opmerking op dit forum zet, of hij nu wel of niet die ene was, niet de snuggerste.
Het is vrij duidelijk dat er bij de forummers, die geen bezwaar hebben tegen de vluchtelingen, genoeg zitten die rechts stemmen.
Sowieso lijkt mij iemand die zo'n belachelijke opmerking op dit forum zet, of hij nu wel of niet die ene was, niet de snuggerste.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:02
quote:GateKeeper schreef op 27 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Nog niet. Waarschijnlijk meerdere emailadressen gebruikt.
Och, en dan komt ze weer terug. Soit. Hebben we ook weer wat te posten als we ons vervelen.
Door haar een ban oplopen is dan wel suf, zeker binnen 3 mnd vd vorige
[...]
Nog niet. Waarschijnlijk meerdere emailadressen gebruikt.
Och, en dan komt ze weer terug. Soit. Hebben we ook weer wat te posten als we ons vervelen.
Door haar een ban oplopen is dan wel suf, zeker binnen 3 mnd vd vorige
Je bent zelf een theepot
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:03
quote:Gatti schreef op 27 oktober 2015 @ 20:58:
Wat maakt 't sowieso uit wat HappyD stemt? Om je punt toemaken dat hij links stemt.
Sowieso lijkt mij iemand die zo'n belachelijke opmerking op dit forum zet, of hij nu wel of niet die ene was, niet de snuggerste.Ik stem SP en ben voor opvang. Zo simpel kan het zijn.
Sowieso lijkt mij iemand die zo'n belachelijke opmerking op dit forum zet, of hij nu wel of niet die ene was, niet de snuggerste.Ik stem SP en ben voor opvang. Zo simpel kan het zijn.
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:09
quote:demonius schreef op 27 oktober 2015 @ 20:26:
Nou ja jullie pesten iedereen weg hier op het forum. Ik vind dat helemaal niet eerlijk. Ik mag toch zelf weten wat voor topics ik open? En dan gaan jullie mij allemaal weer een ban aannaaien. Zonder fouten.
Nou ja jullie pesten iedereen weg hier op het forum. Ik vind dat helemaal niet eerlijk. Ik mag toch zelf weten wat voor topics ik open? En dan gaan jullie mij allemaal weer een ban aannaaien. Zonder fouten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:23
Ik krijg zeer waarschijnlijk zo een ban of een waarschuwing. Fashion Victim vermoedelijk ook.
Afijn;
Sanoma biedt een groep websitebezoekers hier al jaren de ruimte zonder stelling in te nemen omdat ze hen in 2010 noodgedwongen geband hebben van hun andere fora.
http://www.volkskrant.nl/ ... ite-van-libelle~a1012289/
Dit is de groep die al jaren stelselmatig Actueel op het VF beheersen.
In het mod topic ben ik gegumd en hier dan maar verder.
Afijn;
Sanoma biedt een groep websitebezoekers hier al jaren de ruimte zonder stelling in te nemen omdat ze hen in 2010 noodgedwongen geband hebben van hun andere fora.
http://www.volkskrant.nl/ ... ite-van-libelle~a1012289/
Dit is de groep die al jaren stelselmatig Actueel op het VF beheersen.
In het mod topic ben ik gegumd en hier dan maar verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.