Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 27 oktober 2015 om 12:34
dinsdag 27 oktober 2015 om 12:52
quote:Nouschi schreef op 27 oktober 2015 @ 12:34:
Mods, Ttas kan haar ban niet zo goed handelen.
Dankjewel voor je melding!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, Ttas kan haar ban niet zo goed handelen.
Dankjewel voor je melding!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 27 oktober 2015 om 14:05
quote:melbrw schreef op 27 oktober 2015 @ 13:13:
Het logootje van de geld en rechtpijler is vervangen door het logo van de sekspijler.
Beste forummer,
Wat vreemd, heb je hier misschien een screen shot van? Op welk device en in welke browser forum je? Zou je die gegevens even naar ons kunnen mailen (forum@viva.nl)? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Het logootje van de geld en rechtpijler is vervangen door het logo van de sekspijler.
Beste forummer,
Wat vreemd, heb je hier misschien een screen shot van? Op welk device en in welke browser forum je? Zou je die gegevens even naar ons kunnen mailen (forum@viva.nl)? Alvast bedankt!
Moderator Viva forum
dinsdag 27 oktober 2015 om 15:36
Ik dacht dat er geen vluchtelingentopics meer geopend mochten worden.
Mag dit dan wel?
http://forum.viva.nl/foru ... rden/list_messages/294773
Lijkt me meer een stemmingmakerijtopic, eerlijk gezegd.
Mag dit dan wel?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 27 oktober 2015 om 16:06
dinsdag 27 oktober 2015 om 16:08
quote:merano schreef op 27 oktober 2015 @ 15:36:
Mag dit dan wel?
Lijkt me meer een stemmingmakerijtopic, eerlijk gezegd.Dit.
Mag dit dan wel?
Lijkt me meer een stemmingmakerijtopic, eerlijk gezegd.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 27 oktober 2015 om 16:08
quote:merano schreef op 27 oktober 2015 @ 15:36:
Mag dit dan wel?
Beste Merano,
Het topic "Vluchtelingen en normen en waarden" is verwijderd. Er bestaat een algemeen vluchtelingentopic waarin het onderwerp besproken kan worden.
Moderator Viva forum
Mag dit dan wel?
Beste Merano,
Het topic "Vluchtelingen en normen en waarden" is verwijderd. Er bestaat een algemeen vluchtelingentopic waarin het onderwerp besproken kan worden.
Moderator Viva forum
dinsdag 27 oktober 2015 om 17:36
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:23
quote:ModeratorViva schreef op 27 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Beste Merano,
Moderator Viva forum
Blijkbaar mag je daar zeggen dat jij en je omgeving vind dat ze de douches van de vluchtingen aan het gas moeten aansluiten.
Zonder een ban op te lopen? Ik hoopte omdat het nu 1 topic is dat er dus wel gemodereerd kon gaan worden.
Blijkbaar is het normaal dat er zulke dingen geroepen word hier. Bah.
[...]
Beste Merano,
Moderator Viva forum
Blijkbaar mag je daar zeggen dat jij en je omgeving vind dat ze de douches van de vluchtingen aan het gas moeten aansluiten.
Zonder een ban op te lopen? Ik hoopte omdat het nu 1 topic is dat er dus wel gemodereerd kon gaan worden.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:48
Wat een rare reactie om Happy te bannen. Ik heb zijn bericht gelezen en het is totaal uit zijn verband gerukt. Hij zij niet dat hij dat wilde maar dat dat een groep was die dat wilde. Hij heeft nergens gezegd dat hij daar achter stond. Modereren jullie zelf of laten jullie je leiden door een grote groep forummers. Ik heb niets met dat topic, maar vindt dit wel heel onterecht.
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:51
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 19:23:
[...]
Beste Goede-Fee,
Bedankt voor je bericht. Er zijn daadwerkelijk wel passende maatregelen genomen, maar hier waren we langer mee bezig dan gedacht en gehoopt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Beste Goede-Fee,
Bedankt voor je bericht. Er zijn daadwerkelijk wel passende maatregelen genomen, maar hier waren we langer mee bezig dan gedacht en gehoopt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 27 oktober 2015 om 19:57
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 19:48:
Wat een rare reactie om Happy te bannen. Ik heb zijn bericht gelezen en het is totaal uit zijn verband gerukt. Hij zij niet dat hij dat wilde maar dat dat een groep was die dat wilde. Hij heeft nergens gezegd dat hij daar achter stond. Modereren jullie zelf of laten jullie je leiden door een grote groep forummers. Ik heb niets met dat topic, maar vindt dit wel heel onterecht.
Beste Prada,
Wij doen hier geen uitspraken over beleid en verder ook geen uitspraken over andere forummers.
Mocht je verdere vragen hebben, dan zien we die graag tegemoet via de mail.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Prada,
Wij doen hier geen uitspraken over beleid en verder ook geen uitspraken over andere forummers.
Mocht je verdere vragen hebben, dan zien we die graag tegemoet via de mail.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 27 oktober 2015 om 20:59
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:30
Beste forummers,
Het valt op dat er, logischerwijs, nog steeds regelmatig ophef is met betrekking tot het vluchtelingen topic en het onderwerp racisme.
Ik wil benadrukken dat wij jullie reacties serieus nemen. Onder andere om deze reden hebben we besloten om het initiële beleid binnen het algemene vluchtelingentopic, waarbij wij werkten met het toepassen van pijlerbans, per direct aan te passen naar het reguliere bansysteem.
We signaleren dat er met grote regelmaat offtopic wordt gegaan binnen dit topic, met ban- en of beleidsvragen. Dit is zoals jullie weten niet de bedoeling en daarom wil ik jullie met klem verzoeken hier extra op te letten.
Zoals bekend kunnen ongepaste reacties gestaft worden, en deze zullen onafhankelijk door het moderator team worden beoordeeld. Zoals jullie zelf al aangeven bevinden reacties zich met regelmaat op 'het randje'. Om deze reden vindt er regelmatig overleg plaats binnen het team om hier adequaat op te kunnen reageren.
Discusiëren over deze uitspraak/over het onderwerp in zijn algemeenheid, kan op napraat. Alvast dank.
Groet,
Sanne
CM VIVA
Het valt op dat er, logischerwijs, nog steeds regelmatig ophef is met betrekking tot het vluchtelingen topic en het onderwerp racisme.
Ik wil benadrukken dat wij jullie reacties serieus nemen. Onder andere om deze reden hebben we besloten om het initiële beleid binnen het algemene vluchtelingentopic, waarbij wij werkten met het toepassen van pijlerbans, per direct aan te passen naar het reguliere bansysteem.
We signaleren dat er met grote regelmaat offtopic wordt gegaan binnen dit topic, met ban- en of beleidsvragen. Dit is zoals jullie weten niet de bedoeling en daarom wil ik jullie met klem verzoeken hier extra op te letten.
Zoals bekend kunnen ongepaste reacties gestaft worden, en deze zullen onafhankelijk door het moderator team worden beoordeeld. Zoals jullie zelf al aangeven bevinden reacties zich met regelmaat op 'het randje'. Om deze reden vindt er regelmatig overleg plaats binnen het team om hier adequaat op te kunnen reageren.
Discusiëren over deze uitspraak/over het onderwerp in zijn algemeenheid, kan op napraat. Alvast dank.
Groet,
Sanne
CM VIVA
dinsdag 27 oktober 2015 om 21:39
quote:fashionvictim schreef op 27 oktober 2015 @ 21:34:
[...]Mijn vraag is helemaal niet beantwoord, hoor. Ik vroeg namelijk wat het officiële standpunt mbt racisme is en welke uitlatingen daar volgens jullie wel of niet onder vallen. Dit omdat jullie nauwelijks bannen voor racisme, terwijl er hier dagelijks de afschuwelijkste racistische opmerkingen gemaakt worden. Kennelijk is de wet voor jullie hierin niet leidend, dus mijn vraag is: wat dan wel?
[...]Mijn vraag is helemaal niet beantwoord, hoor. Ik vroeg namelijk wat het officiële standpunt mbt racisme is en welke uitlatingen daar volgens jullie wel of niet onder vallen. Dit omdat jullie nauwelijks bannen voor racisme, terwijl er hier dagelijks de afschuwelijkste racistische opmerkingen gemaakt worden. Kennelijk is de wet voor jullie hierin niet leidend, dus mijn vraag is: wat dan wel?
Am Yisrael Chai!