Mode & Beauty alle pijlers

fotoshoot

28-10-2015 14:11 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou graag met mijn vriend samen een fotoshoot laten doen, met zowel foto's van ons alleen en met foto's van ons samen. Alleen de vraag is waar? Daar heb ik jullie hulp bij nodig:) Er is natuurlijk al googelend veel te vinden, maar zie door de bomen het bos niet meer en ben ook op zoek naar ervaringen van een bepaalde plek die anderen goed bevallen is.

Wat wij zoeken?

- foto's met visagie en hairstyling

- Dat je de mogelijkheid hebt voor verschillende kledingsetjes, vanuit huis meenemen is prima maar dat er daar outfits zijn is ook leuk.

- Verschillende keuzes in decors of thema's.

Waar in het land maakt ons niet zoveel uit, voor een dagje weg heb ik reizen wel over.

Wie weet er iets leuks?
Wil je vriend dit ook? Of is dit zo'n nare verrassing waar hij blij van moet worden?
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
Ja hoor, het was zelfs zijn idee dus dat zit wel goed:P
Mijn hemel.... dat zou mijn vriend echt nooooooit willen.

Waarom wil hij dat? Weet je zeker dat hij hetero is?
Mijn man zou gek worden!!

Maar ff serieus: onzin gewoon wat fotografen benaderen en je vragen stellen?
Ja hij is 100% hetero hoor. Wat is er mis met een fotoshoot voor mannen? Hij gaat geen pruik op doen of in de make-up hoor, hij gaat gewoon ook op de foto. Toch leuk, samen een gekke dag en er mooie foto's aan overhouden. Zou niet weten waarom alleen homo's of vrouwen dat zouden mogen.

Weet iemand een leuke plek?
Klink erg statisch. Google eens op loveshoot. Gewoon je eigen kleding aan en ga naar buiten. De herfsttinten zijn nu erg mooi, of de binnenstad, haven, etc.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Gewoon een fotograaf in de buurt benaderen?
Het klinkt alsof je het in een studio met meerdere decors wilt doen. Ik zou persoonlijk voor buitenfoto's gaan. Ik stuur je even een pb met een leuke fotograaf.
quote:zwaantje@@ schreef op 28 oktober 2015 @ 14:54:

Ja hij is 100% hetero hoor. Wat is er mis met een fotoshoot voor mannen? Hij gaat geen pruik op doen of in de make-up hoor, hij gaat gewoon ook op de foto. Toch leuk, samen een gekke dag en er mooie foto's aan overhouden. Zou niet weten waarom alleen homo's of vrouwen dat zouden mogen.

Weet iemand een leuke plek?

Wat er mis is met een fotoshoot voor mannen? Ik ken geen enkele man die dat leuk zou vinden...

Overigens vind ik fotoshoots voor vrouwen ook nogal tenenkrommmend. Kijk mij eens model zijn, terwijl elke foto er exact hetzelfde uit ziet.
Ga je dan ook de mooiste foto laten uitvergroten en op canvas laten drukken en aan de muur hangen?

Jullie zijn vast nog heel jong, dan vind je dat soort dingen leuk.

Later denk je: 'what was I thinking'

Lekker doen en je niets aantrekken van ouwe zeurders.

Smaak en stijl komt pas met de jaren.
Bekijk vooral eerdere foto's van fotografen of studio's, dan kun je een beetje zien of dat is wat jullie willen.
quote:hiltje schreef op 28 oktober 2015 @ 15:04:

Ga je dan ook de mooiste foto laten uitvergroten en op canvas laten drukken en aan de muur hangen?

Jullie zijn vast nog heel jong, dan vind je dat soort dingen leuk.

Later denk je: 'what was I thinking'

Lekker doen en je niets aantrekken van ouwe zeurders.

Smaak en stijl komt pas met de jaren.28 vind ik niet jong....
Hartstikke leuk idee. En als jullie dat beiden leuk vinden........ Gewoon doen!

Wij hebben dat ook gedaan en ja, hij hangt bij ons in de kamer (niet op canvas, lekker puh).

Wij zijn niet getrouwd en hebben ook niet die ambitie en zo hebben we toch hartstikke leuke foto's van ons samen!

TO: Ik stuur je een PB met een ontzettend leuke, speciale, geen 13 in een dozijn fotograaf!
Aan het typen...............
quote:beeertje schreef op 28 oktober 2015 @ 15:09:

Hartstikke leuk idee. En als jullie dat beiden leuk vinden........ Gewoon doen!

Wij hebben dat ook gedaan en ja, hij hangt bij ons in de kamer (niet op canvas, lekker puh).

Wij zijn niet getrouwd en hebben ook niet die ambitie en zo hebben we toch hartstikke leuke foto's van ons samen!

TO: Ik stuur je een PB met een ontzettend leuke, speciale, geen 13 in een dozijn fotograaf!Wil je jezelf de hele tijd zien dan als je in de kamer zit?
Nee. Maar dat hoeft toch ook niet!

Alleen als ik erlangs loop!

Wil je jezelf elke keer zien in een trouwjurk? Of je kinderen de hele dag?
Aan het typen...............
Wat is nou het doel van de tegenhangers in dit topic? TO overtuigen dat ze het maar niet moet doen? Wat voor last hebben jullie er nou van als zij beslissen overal in hun huis foto's van zichzelf op te hangen?
Bedankt voor de paar serieuze en leuke reacties, ik wacht de pb's af.

Voor de rest van de mensen:

Nee we zijn niet jong, ja we vinden het leuk, ja het gaat misschien wel ergens opgehangen worden. Smaak en stijl heb ik nu al. Waarom zou het in vredesnaam met smaak en stijl te maken hebben? Ik wil ook geen opzichtige modellen achtige foto's. Gewoon een gek dagje weg.

Ik vraag om tips voor leuke fotografen, niet om opmerkingen te krijgen over mijn vriend of meningen te horen over of dit leuk is of niet. Zeg dan niets ofzo..
quote:beeertje schreef op 28 oktober 2015 @ 15:17:

Nee. Maar dat hoeft toch ook niet!

Alleen als ik erlangs loop!

Wil je jezelf elke keer zien in een trouwjurk? Of je kinderen de hele dag?Ik hang sowieso geen foto's van mensen op....
goedzo TO, stand your ground! Vind het alleen jammer dat mijn vriend dat nooit met me wil doen :(
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Kleding daar kan je niet verwachten vind ik.

Het is voor zo'n fotograaf tamelijk onmogelijk om in alle soorten en maten wat te hebben.

Naakt kan natuurlijk wel.
Via vakantieveiling en groupon zie je veel dat soort dingen.

Ik weet iemand in ik meen Drenthe die prachtige foto's maakt eventueel.
Neem als je perse kleding wilt anders eerst contact op met een styliste, die gaat eerst jouw kledingkast door en op basis daarvan kan ze wat andere stukken uitzoeken die als aanvulling dienen of voor een hele andere look. Een styliste kan ook makkekijker kleding lenen als het alleen voor een shoot is.
Mag wat kosten zeg, een dag een fotograaf, visagiste en haarstyliste.
quote:vruchtgebruik schreef op 28 oktober 2015 @ 15:47:

Via vakantieveiling en groupon zie je veel dat soort dingen.

Ik weet iemand in ik meen Drenthe die prachtige foto's maakt eventueel.Hierin ben ik wel geinteresseerd! Doet hij familieshoots?
That's a fine looking high horse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven