Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 oktober 2015 om 23:29
quote:AllyMcBeal schreef op 28 oktober 2015 @ 23:14:
[...]
OK dus dit was on topic maar als er 1 iemand begint over knuffelen en er reageren mensen op dan zijn de reageerders dus on topic en geen geneuzel?Nice try.
[...]
OK dus dit was on topic maar als er 1 iemand begint over knuffelen en er reageren mensen op dan zijn de reageerders dus on topic en geen geneuzel?Nice try.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 oktober 2015 om 23:31
woensdag 28 oktober 2015 om 23:33
woensdag 28 oktober 2015 om 23:36
quote:Chiefseattle schreef op 28 oktober 2015 @ 23:18:
[...]
Nou stel jij dan wat zuurs voor om over te zeuren, dan is de sfeer weer meer naar jouw smaak. Jij hebt gewoon een knuffel nodig, dat is het he! En te verlegen om te vragen. Kom maar in mijn digi-armen, dan knuffel ik je plat.
I rest my case.
[...]
Nou stel jij dan wat zuurs voor om over te zeuren, dan is de sfeer weer meer naar jouw smaak. Jij hebt gewoon een knuffel nodig, dat is het he! En te verlegen om te vragen. Kom maar in mijn digi-armen, dan knuffel ik je plat.
I rest my case.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 oktober 2015 om 23:40
woensdag 28 oktober 2015 om 23:45
Ik probeer een beetje bij te lezen. 99 pagina's. Gaat niet lukken dus.
Maar dat familiegedoetje vond ik wel leuk eigenlijk. De schoonmoeder from hell dat kan natuurlijk alleen maar Yas wezen. En Nous, jij bent haar zus.
Maar dat familiegedoetje vond ik wel leuk eigenlijk. De schoonmoeder from hell dat kan natuurlijk alleen maar Yas wezen. En Nous, jij bent haar zus.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 28 oktober 2015 om 23:51
Is Dorothy Parker alweer terug? Dorothy, volgens mij zag je spoken. Dat mensen het een keer niet met je eens zijn, wil niet zeggen dat iemand je weg wilde hebben. Neem het allemaal niet zo serieus, er was niets aan de hand en het is (durf ik dit hier te zeggen, jawel, dat durf ik) maar internet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 28 oktober 2015 om 23:53
woensdag 28 oktober 2015 om 23:58
quote:Dana schreef op 28 oktober 2015 @ 23:53:
Oh ja en Ttas is volgens mij de moeder van Barbieee.
(Maar nou ben ik vast de enige die het nog leuk vindt om naar zussencombi's te gaan speuren. Jullie hebben die lol dagen geleden al gehad. Spuit elf ben ik.) Ja het is de kleding keuze hè?
Oh ja en Ttas is volgens mij de moeder van Barbieee.
(Maar nou ben ik vast de enige die het nog leuk vindt om naar zussencombi's te gaan speuren. Jullie hebben die lol dagen geleden al gehad. Spuit elf ben ik.) Ja het is de kleding keuze hè?
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 29 oktober 2015 om 00:04
Ach, jachttrofeeën voor op de kinderkamer. Is natuurlijk heel normaal.
Jammer van het rijbewijs.
Luister naar je leidinggevende en stel vragen.
Slappe lach werkt erg ontspannend.
Zure bui hoef je niet perse over te nemen als je begrijpt wat ik bedoel.
Derde oog? Ik zie met twee ogen al meer dan me lief is.
Nederland is het dichts bevolkte land van Europa.
Zure bommen.... Vis-gleuven..... Hier op de ViVA-spot geleerd.
Ja, zijn wel heel andere.
Ach, en eigen identitiet mag niet? Censuur wordt al door de MODS toegepast, maar ook niet geod....
Zijn retorische vragen.
Ach ja, CENzuuuuuuuuuuur.... Dat hoort er ook bij. Anders hoor JE er niet bij.
Maar, het is heel normaal om jachttrofeeën van knuffels op te hangen.
Gevaarlijke knuffels in kooitjes ... Die is er nog niet. Is misschien pedagogisch meer verantwoord.
Daar leren ze van.
Jammer van het rijbewijs.
Luister naar je leidinggevende en stel vragen.
Slappe lach werkt erg ontspannend.
Zure bui hoef je niet perse over te nemen als je begrijpt wat ik bedoel.
Derde oog? Ik zie met twee ogen al meer dan me lief is.
Nederland is het dichts bevolkte land van Europa.
Zure bommen.... Vis-gleuven..... Hier op de ViVA-spot geleerd.
Ja, zijn wel heel andere.
Ach, en eigen identitiet mag niet? Censuur wordt al door de MODS toegepast, maar ook niet geod....
Zijn retorische vragen.
Ach ja, CENzuuuuuuuuuuur.... Dat hoort er ook bij. Anders hoor JE er niet bij.
Maar, het is heel normaal om jachttrofeeën van knuffels op te hangen.
Gevaarlijke knuffels in kooitjes ... Die is er nog niet. Is misschien pedagogisch meer verantwoord.
Daar leren ze van.
donderdag 29 oktober 2015 om 00:12
Ik ken Hunniebunnie niet. Chief ik had jou als zus van een andere forummer in gedachten, ook met een konijn. Maar ik zie dat zij geanonimiseerd is dus misschien ben jij dat zelf wel. De letter net na de middelste letter van haar nick was een p. (Maar dit haal ik weer weg als je het vervelend vindt.)