Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 oktober 2015 om 20:43
quote:ThunderassMan schreef op 28 oktober 2015 @ 20:34:
[...]
Meestal doe ik dat ook, maar soms..........
Ik kan niet zo goed tegen algehele domheid..Ja dat herken ik wel ja. Vooral als ze dan ook nog oprecht denken dat ze echt enorm slim zijn en alles beter weten omdat ze toevallig LG zijn. Maar tegenwoordig kies ik er dus voor om in mijn vuistje te lachen om dat soort lui.
[...]
Meestal doe ik dat ook, maar soms..........
Ik kan niet zo goed tegen algehele domheid..Ja dat herken ik wel ja. Vooral als ze dan ook nog oprecht denken dat ze echt enorm slim zijn en alles beter weten omdat ze toevallig LG zijn. Maar tegenwoordig kies ik er dus voor om in mijn vuistje te lachen om dat soort lui.
woensdag 28 oktober 2015 om 21:02
Leidinggevenden?
Het enige voordeel van werkloos zijn is het niet hebben van leidinggevenden. Mijn laatste twee lg bij de bank waren niet zo'n succes, zeg maar. Een van de twee deed het goed op het menselijk vlak, maar zakelijk was het niks. Hij werd vervangen door een vrouw, die zakelijk heel goed was, maar werkelijk niets menselijks in zich had. Vreselijke herinneringen aan beide.
Het enige voordeel van werkloos zijn is het niet hebben van leidinggevenden. Mijn laatste twee lg bij de bank waren niet zo'n succes, zeg maar. Een van de twee deed het goed op het menselijk vlak, maar zakelijk was het niks. Hij werd vervangen door een vrouw, die zakelijk heel goed was, maar werkelijk niets menselijks in zich had. Vreselijke herinneringen aan beide.
woensdag 28 oktober 2015 om 21:10
Nou.... ik weet niet wat GOOGLE van mij denkt, maar ik zou er een complex van krijgen als ik niet beter wist. Zelf ... ja, ik zelf.
Genoeg (van) knuffels? Kijk deze eens. Maak ze een kopje kleiner en hang ze aan de muur....
Dierenkoppen knuffels!!!! Je moet er maar op komen. Het ideale Sinterklaas en (* piiieeep *) Piet. Zie voetnoot voor N.B.
Ik weet niet of ze echt zijn. Maar leuk voor de kids die alles hebben. Er zit ook een pindabeer bij. (Maxima: wie is er nu niet groot mee geworden? .......)
Ze hangen in het paradijs. Het hierna maals....
http://www.knuffelparadij ... knuffels.html?id_cat=8507
N.B.: Kleurloos? Geen idee. Dus dan maar censuur met een piep.
Genoeg (van) knuffels? Kijk deze eens. Maak ze een kopje kleiner en hang ze aan de muur....
Dierenkoppen knuffels!!!! Je moet er maar op komen. Het ideale Sinterklaas en (* piiieeep *) Piet. Zie voetnoot voor N.B.
Ik weet niet of ze echt zijn. Maar leuk voor de kids die alles hebben. Er zit ook een pindabeer bij. (Maxima: wie is er nu niet groot mee geworden? .......)
Ze hangen in het paradijs. Het hierna maals....
http://www.knuffelparadij ... knuffels.html?id_cat=8507
N.B.: Kleurloos? Geen idee. Dus dan maar censuur met een piep.
woensdag 28 oktober 2015 om 21:14
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 oktober 2015 @ 21:11:
Sorry voor de interruptie. Ik geloof niet dat de knuffels echt zijn....Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat mijn huis bevolkt wordt door levende panda's, honden, apen, dolfijnen, beren, cheetahs, hamsters en giraffen. Alleen onze knuffelpoes is echt.
Sorry voor de interruptie. Ik geloof niet dat de knuffels echt zijn....Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken dat mijn huis bevolkt wordt door levende panda's, honden, apen, dolfijnen, beren, cheetahs, hamsters en giraffen. Alleen onze knuffelpoes is echt.
woensdag 28 oktober 2015 om 22:23
quote:fietsie schreef op 28 oktober 2015 @ 21:02:
Leidinggevenden?
Het enige voordeel van werkloos zijn is het niet hebben van leidinggevenden. Mijn laatste twee lg bij de bank waren niet zo'n succes, zeg maar. Een van de twee deed het goed op het menselijk vlak, maar zakelijk was het niks. Hij werd vervangen door een vrouw, die zakelijk heel goed was, maar werkelijk niets menselijks in zich had. Vreselijke herinneringen aan beide.Voor m)jn gevoel past de schrijfwijze LIJDINGGEVENDE vaak beter.
Leidinggevenden?
Het enige voordeel van werkloos zijn is het niet hebben van leidinggevenden. Mijn laatste twee lg bij de bank waren niet zo'n succes, zeg maar. Een van de twee deed het goed op het menselijk vlak, maar zakelijk was het niks. Hij werd vervangen door een vrouw, die zakelijk heel goed was, maar werkelijk niets menselijks in zich had. Vreselijke herinneringen aan beide.Voor m)jn gevoel past de schrijfwijze LIJDINGGEVENDE vaak beter.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 28 oktober 2015 om 22:37
Succes met de sollicitatie, Vivapimpelmees !
Knuffels slopen mág ik niet van Snoezekind. 13 jaar en nog steeds met ze in bed.
Je zou denken dat het tijd wordt voor een vriendinnetje, maar het vele vrouwelijk schoon dat om hem heen sliert verjaagt hij door ze met Knex te laten spelen, helpt dat niet afdoende dan wordt de Smurfenhouse ingezet.
Knuffels slopen mág ik niet van Snoezekind. 13 jaar en nog steeds met ze in bed.
Je zou denken dat het tijd wordt voor een vriendinnetje, maar het vele vrouwelijk schoon dat om hem heen sliert verjaagt hij door ze met Knex te laten spelen, helpt dat niet afdoende dan wordt de Smurfenhouse ingezet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 28 oktober 2015 om 22:44
woensdag 28 oktober 2015 om 22:47
quote:Sid-returns schreef op 28 oktober 2015 @ 22:42:
Hi daar!
Het duimen heeft helaas niet geholpen
Volgende keer beter.
Wat heb ik gemist?Dat napraat is verworden tot 1 groot knuffel- neuzel- en weet ik veel wat voor topic met dito mensen. Beetje jammer.
Hi daar!
Het duimen heeft helaas niet geholpen
Volgende keer beter.
Wat heb ik gemist?Dat napraat is verworden tot 1 groot knuffel- neuzel- en weet ik veel wat voor topic met dito mensen. Beetje jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 oktober 2015 om 22:52
woensdag 28 oktober 2015 om 22:53