De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond ook weer vergadering gehad van de Vve over de geplande herstructurering van onze wijk. Ze gaan ons gedeelte in de wijk niet slopen, das iig bekend. Hoe het in de rest van de wijk gaat, is nog steeds niet bekend. eind oktober krijgen we een inloop avond waar we geinformeerd worden... ben benieuwd.

We hebben wel toestemming om een dakkapel en nokverhoging toe te passen, maar moet eerst maar eens gaan berekenen hoeveel dat gaat kosten. En dan moet het goedgekeurd worden door de Vve. Dus daar gaat nog wel een jaartje overheen.

Ze gaan ons ontwerp dan gebruiken voor de hele straat. Om het "straatbeeld" gelijk te houden. Dat is iig voor de voorzijde, de achterzijde is niet zichtbaar vanuit de straat, dus zal daar soepeler over gedaan worden. Maar we zien wel.

Anders gaan we mettertijd verhuizen naar een ander deel van de wijk als daar nieuwe huizen zijn gebouwd na de sloop. Das pas in 2012-2018 dus we hebben nog effe, haha..
Goeiemorgen meiden!

Brabbel, arme jij Het is ook niet niks wat jullie moeten doorstaan. En het is goed om even rustig aan te doen en even aan jezelf te denken.

Stiertje, yannick had het dus echt goed te pakken. En ja dat is lastig als je weg wil dan ook het liefst snel, maar moet natuurlijk wel echt een leukere/betere baan zijn.

En huisje verbouwen, leukleuk.

Nala, weer een echte naladag vandaag. Wij hebben huis verkocht maar vrienden van ons doen wel mee. Onze kopers hebben deze week nog voor evt niet rondkrijgen van financiering, as vrijdag is deadline dan is verkoop definitief gelukkig.

Veel plezier vandaag met alles.

Frans, verbaasde mij ook zo van die bandenpijn hoor, vooral ook omdat ik het van Ties helemaal niet herkende. Werd bij mij vanaf week of 25 wel minder.

Hera, vind het niet zo erg dat vk het zei. Had me toch op ingesteld dat het op tijd zou komen omdat Ties dat ook was. Nu weet ik dat het nog week kan duren en als het eerder is alleen maar super. En vanmorgen wel (gedeeltelijk?) slijmprop verloren dus wie weet.

Man vandaag lekker thuis, alleen jammer van het weer. Niet echt weer om iets leuks te gaan doen. Ties heeft supergoede

zin en is heerlijk aan het spelen.

Ga zo zijn speelgoed maar weer eens opruimen en wat ruimte maken voor wat babyspeelgoed. Ties heeft zoveel dat ik maar gedeelte van speelgoed beneden heb staan en af en toe omwissel.
Trouwens slecht geslapen vannacht. Een of ander bedrijf laat zijn fax ons nummer bellen 's nachts. Hadden we laatst ook al een keer. En blijft herhalen, dus was om 4 uur wakker. Lijn maar bezet gehouden rest van de nacht maar heb niet zoveel meer geslapen.
quote:twaalfseptember schreef op 30 september 2008 @ 10:54:

Man vandaag lekker thuis, alleen jammer van het weer. Niet echt weer om iets leuks te gaan doen. Ties heeft supergoede

zin en is heerlijk aan het spelen.

Ga zo zijn speelgoed maar weer eens opruimen en wat ruimte maken voor wat babyspeelgoed. Ties heeft zoveel dat ik maar gedeelte van speelgoed beneden heb staan en af en toe omwissel.wat een hondeweer, he? Yannick en ik zijn vanochtend helemaal verregend....

Dat speelgoed probleem ken ik, ja. Dat omwisselen werkt wel, dan blijft het leuk. Maar ben bang dat er de komende maanden weer meer bij komt... met Sinterklaas en Kerst...
quote:twaalfseptember schreef op 30 september 2008 @ 11:07:

Trouwens slecht geslapen vannacht. Een of ander bedrijf laat zijn fax ons nummer bellen 's nachts. Hadden we laatst ook al een keer. En blijft herhalen, dus was om 4 uur wakker. Lijn maar bezet gehouden rest van de nacht maar heb niet zoveel meer geslapen.Das wel minder. Vanmiddag maar effe een dutje extra doen.... want slijmprop verloren? nou, dan is het begin er!!!! Succes!!!
Hai,

Hoe is ut allemaal?

Stier, aah dat Yannick zo ziek was, zielig hoor! Nagels bijten is wel een wat algemeen geaccepteerdere (ahum raar woord) tic dan haar uittrekken. Bovendien zie je er minder van.

Wij willen ook 'ooit' de nok gaa verhogen, dan kunnen we op zolder nog 2 kamers maken.

Nala, en enen? Al wat van de kijkers gehoord?

12-9 balen dat je zo slecht geslapeb hebt. Wel lekker dat je man thuis is en ook spannend dat je de slijmprop verloren bent! Ik had bij MIlena trouwens ook helemaal geen last van bandenpijn, wist niet dat dat zo zeer kon doen.

Hera, hopenlij slingeren de snottenbellen bij jou ook snel het huis uit. Mileen heeft nog steeds veel last, maar bij een klein baby' tje vind ik het nog zieliger.

Hier gaat alles wel oke. Vandaag weer gewerkt. Heb vanavond eens geteld en in mijn klas van 29 kinderen, zitten maar 14 'normale' kinderen. Een stuk of 5 hebben een officiele diagnose, de rest (nog) niet. Het is zo zwaar om ze e allemaal bij te houden. Er zit ook een kind met een verstandelijke handicap bij. Men als dan eindelijk iedereen aan de gang is en stil, dan gaat zij meppen gillen of kletsen. Grrr. Haha als ik zelf niet zo zou staan zweten voor de klas, zou het erg grappig zijn om toe te kijken denk ik. Ik heb ook nog een stagiaire, die wel helpt, maar ook veel in de weg zit. Dan moet ik snelsnel even iets pakken en kan ik er nit bij omdat zij er zit. Of ze corrigeert de kinderen luidkeels door namen te noemen, terwijl ik helemaal niet van die aanpak ben. Haha, het valt me niet mee om meteen een stagaire te begeleiden .

Mileentje was vandaag ook niet in een al te best humeur geweest op het kdv hoorde ik. Lichtgeraakt en toen ik binnenkwam om haar op te halen, zat ze ook te mokken en te snikken op de mat. Zieltje zit niet zo goed in haar vel deze week.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12/9, hoe istie nu met je?
Er is een baby!

12-9 heeft gesmst; Vanmorgen om 06.38 is onze dochter Fenne (4500 gram, 52 cm) geboren. Alles is goed en Ties is nu al verliefd op zijn zusje.

Jaaaaaaa, van harte 12/9! Moioe naam Fenne! Ties & Fenne, een koningskoppel! Geniet ervan met zijn vieren!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een superleuk nieuws!!!!!!

Lieve 12-9 12-9 man en Ties, gefeliciteerd met Fenne!!!

Ik vind Fenne een hele leuke naam en Fenne en Ties klinkt supergoed samen!

Leukleukleuk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ha en de vk mooi ongelijk!
Even inbreken...

12-9 gefeliciteerd met je dochter. Zoals eerder gezegd heb ik ook een Ties, en ik vind Fenne er ook erg leuk bij passen! Gefeliciteerd!

sorry... ben alweer weg...
Jaaaa! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 12-9!

Hoop dat alles goed is gegaan.

Wel lache dat je vlos dus geen gelijk had.

En super dat jullie huis verkocht is! Had ik nog niet mee gekregen.

Heb het schema gelijk aangepast, dus F5 drukken.

Klopt Frans, ik ken Riz nu bijna 2 jaar. Inderdaad van het miskramentopic.

We schrijven nu denk al bijna een jaar op een besloten Hyves, met 20 meiden.

Ze is gister bevallen. Heb echt tranen met tuiten zitten huilen om haar verhaal.

Wat ligt leven en de dood zo dicht bij elkaar.

Op onze Hyves is gister dus Riz bevallen en ook nog een andere meid. Lijkt me helemaal moeilijk. Ben je op dezelfde dag bevallen als je digivriendin. Alleen haar verhaal is iets anders...

Maja, het leven gaat voor ons door. (hoe hard dat soms ook is)

Hier ook. Heb nl het idee dat ik ongesteld ga worden. Zal vandaag of morgen wel zijn. Dus dan gaan we met de IVF beginnen.

Goed uitgekient, want het is vandaag psies 3 maanden na de operatie!

Hera, heeft je mannetje de sleutel van zijn nieuwe bedrijf? Leuk hoor!

Goed idee van je vriend Brab, ff een weekje thuis. Kan je een beetje bijtanken, want je maakt een hoop mee zo meid.

Hoe gaat het nu met Kaj?

De kijkers van gister gaat em ws niet worden. Waren gewoon aan het orienteren, dus verwacht daar weinig van.

Jammer dat die sollicitatie niets is geworden Stier.

Verder lekker vandaag een aanlummel dagje.

Vanaaf sopavond op mijn werk.
Gefeliciteerd 12-9 met jullie dochter Fenne. Wat leuk dat Ties nu al helemaal verliefd is op zijn zusje. Wel een grote meid zeg. Geniet er lekker van!

Nala, dat is ook mooi op tijd als je nu ongesteld gaat worden, precies de 3 maanden voorbij. Hopelijk kunnen jullie snel beginnen.

Pfff lijkt me inderdaad heftig om te bevallen op dezelfde dag als Riz

Jammer dat de kijkers waarschijnlijk niks worden. Hopelijk zit er zaterdag iemand bij!.

Ga weer gauw verder.

groetjes
JEUJ! Een meisje!

12-9 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fenne

Prachtige naam en wat heerlijk dat Ties nu al zo verliefd is op zijn kleine zusje.
oeh 12-9 en familie van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fenne!!!!!!!! Mooie naam hoor!
Even snel, kayleigh wil niet echt meewerken. Maar even 12-sept. feliciteren met hun dochter Fenne!!!! Toch nog onverwacht, haha! Goed zeg.

Kus van Kay en kayleigh!
Jaaaaa, gefeliciteerd 12-9 en man en Ties!!!

Mooie naam hoor!!! Lekkere stevige meid ook, zeg!!!

Geniet er van !!!
gefeliciteerd!! 12/9 met je dochter
Hey meiden, ik ben ongesteld geworden...

Dus ga zo mijn eerste spuit Decapeptyl zetten. (om mijn eigen cyclus te onderdrukken)

Straks het zh bellen en dan als het goed is zaterdag de eerste echo...
een meisje wat leuk!

erg leuke naam ook. Genieten samen!

groetjes ratjetoe
Oewwww, spannend Nala!! Spuitje beetje gelukt? en? mag je zaterdag?
Aha Nala, ik had een vraagje maar ik heb het al even nagezocht. Ik begreep niet waarom je cyclus onderdrukt moest worden, maar ik las net dat een LH-piek niet gewenst is, omdat er dan geen eitjes geprikt kunnen worden. Ik snap hem

Wil nog even kwijt dat ik je goed vind
WAUW Nala is het spuiten, gelukt?

Sorry ben weer weg. We hebben hier de zoveelste verkoudheidsgolf en Luke is er vervelend van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven