Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 oktober 2015 om 18:07
quote:ModeratorViva schreef op 30 oktober 2015 @ 17:47:
[...]
Bedankt voor de melding. Er is een nieuw deel:
Napraattopic deel 40
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dankjewel .
Wisten jullie trouwens dat in deze OP nog steeds een link staat naar napraat 38 .
[...]
Bedankt voor de melding. Er is een nieuw deel:
Napraattopic deel 40
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dankjewel .
Wisten jullie trouwens dat in deze OP nog steeds een link staat naar napraat 38 .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 30 oktober 2015 om 18:40
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 18:07:
[...]
Dankjewel .
Bedankt voor de melding. We hebben het aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Dankjewel .
Bedankt voor de melding. We hebben het aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:03
quote:Ladyofthelake schreef op 31 oktober 2015 @ 06:48:
Goedemorgen mods,
Ik heb een topic geopend op gezondheid genaamd Phantosmie, ervaringen. Ik denk dat dat een onduidelijke titel is. Zouden jullie dit kunnen veranderen in: Phantosmie, dingen ruiken die er niet zijn.
Alvast bedankt.
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Goedemorgen mods,
Ik heb een topic geopend op gezondheid genaamd Phantosmie, ervaringen. Ik denk dat dat een onduidelijke titel is. Zouden jullie dit kunnen veranderen in: Phantosmie, dingen ruiken die er niet zijn.
Alvast bedankt.
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 31 oktober 2015 om 09:15
Het topic 'Lening voor particulieren en kleine en middelgrote ondernemi' het topic is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groet
Moderator Viva
Met vriendelijke groet
Moderator Viva
zaterdag 31 oktober 2015 om 10:18
zaterdag 31 oktober 2015 om 11:37
quote:Corona67 schreef op 28 oktober 2015 @ 08:34:
Beste mods.. Is het een idee om in het bantopic te beginnen met een uitleg van de banterminologie?
Ik lees hier vaak de vragen.. Hoe werkt....? Wat is een ?? Wat is het verschil tussen.. ?
Ik moet bekennen dat ik het spoor soms ook bijster benMag ik hier ook nog aub een antwoord op?
Beste mods.. Is het een idee om in het bantopic te beginnen met een uitleg van de banterminologie?
Ik lees hier vaak de vragen.. Hoe werkt....? Wat is een ?? Wat is het verschil tussen.. ?
Ik moet bekennen dat ik het spoor soms ook bijster benMag ik hier ook nog aub een antwoord op?
zaterdag 31 oktober 2015 om 11:41
quote:Corona67 schreef op 31 oktober 2015 @ 11:31:
Is het mogelijk om topics te verbergen waar je ooit op hebt gereageerd ? En te verwijderen uit de "mijn topics" lijst?
Nee. Is al door meerdere forumsters een aantal keer aangegeven als verbeterpunt maar er is helaas nog niks mee gedaan.
Ik zou dit ook graag zien.
Er zijn weleens topics die ik zou willen verbergen. Sowieso zou het fijn zijn als je een topic op negeer zou kunnen zetten.
Is het mogelijk om topics te verbergen waar je ooit op hebt gereageerd ? En te verwijderen uit de "mijn topics" lijst?
Nee. Is al door meerdere forumsters een aantal keer aangegeven als verbeterpunt maar er is helaas nog niks mee gedaan.
Ik zou dit ook graag zien.
Er zijn weleens topics die ik zou willen verbergen. Sowieso zou het fijn zijn als je een topic op negeer zou kunnen zetten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 31 oktober 2015 om 12:00
quote:Corona67 schreef op 31 oktober 2015 @ 11:31:
Beste Corona67,
Deze vraag is inderdaad eerder gesteld. Vooralsnog is dat niet mogelijk. De vraag ligt wel bij de TD.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Corona67,
Deze vraag is inderdaad eerder gesteld. Vooralsnog is dat niet mogelijk. De vraag ligt wel bij de TD.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 31 oktober 2015 om 12:02
zaterdag 31 oktober 2015 om 12:04
quote:Corona67 schreef op 31 oktober 2015 @ 11:37:
[...]
Mag ik hier ook nog aub een antwoord op?
Beste Corona67,
We zullen de vraag of er iets meer verheldering kan komen omtrent de perma's bij de community manager neerleggen. Zodat er in de huisregels 1 term kan komen en niet allemaal verschillende.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Mag ik hier ook nog aub een antwoord op?
Beste Corona67,
We zullen de vraag of er iets meer verheldering kan komen omtrent de perma's bij de community manager neerleggen. Zodat er in de huisregels 1 term kan komen en niet allemaal verschillende.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 31 oktober 2015 om 12:08
quote:MarindaH schreef op 31 oktober 2015 @ 11:18:
Is dat niet precies de bedoeling van de pijler Gevraagd?
Je hebt gelijk! Het topic 'Spiritueel ingestelde mensen gezocht' is terug gezet op de pijler 'Gevraagd'.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Is dat niet precies de bedoeling van de pijler Gevraagd?
Je hebt gelijk! Het topic 'Spiritueel ingestelde mensen gezocht' is terug gezet op de pijler 'Gevraagd'.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 31 oktober 2015 om 12:09
quote:ModeratorViva schreef op 31 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
Beste Corona67,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaDank je! (en voor het andere antwoord ook)
[...]
Beste Corona67,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaDank je! (en voor het andere antwoord ook)
zaterdag 31 oktober 2015 om 13:07
zaterdag 31 oktober 2015 om 13:10
quote:Elsa schreef op 31 oktober 2015 @ 13:07:
perma <> permanente ban <> permaban
is dat echt zo onduidelijk voor sommigen?
en mensen moeten misschien twee keer nadenken alvorens in een topik te reageren
dus altijd even nagaan, wil ik deze in mijn aktieve lijst te ja of te nee.
kan zelfs positief uitpakken voor de topikaanmaker ook.
En als het duidelijk zou zijn had ik het hier niet geplaatst, of wel?
Bedankt voor de tip.... (misschien kan een topic in het begin interessant lijken? Bij heel veel topics wordt e.e.a. pas na een aantal reacties duidelijk. Dan is het eventueel te laat)
perma <> permanente ban <> permaban
is dat echt zo onduidelijk voor sommigen?
en mensen moeten misschien twee keer nadenken alvorens in een topik te reageren
dus altijd even nagaan, wil ik deze in mijn aktieve lijst te ja of te nee.
kan zelfs positief uitpakken voor de topikaanmaker ook.
En als het duidelijk zou zijn had ik het hier niet geplaatst, of wel?
Bedankt voor de tip.... (misschien kan een topic in het begin interessant lijken? Bij heel veel topics wordt e.e.a. pas na een aantal reacties duidelijk. Dan is het eventueel te laat)