Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 1 oktober 2008 om 21:07
Na hoeveel mailtjes spreken de daters onder ons hier eigenlijk meestal af? Ik bedoel... mailen jullie ook eerst de hele tijd heen en weer? gezellig blablabla heen-weer-heen-weer-heen-weer en dan pas eens over daten gaan denken? Of doen jullie meer van: mailtje heen, mailtje terug... date?
Altijd bellen ertussen? NJO en ik hebben nu elkaars foonnummers, maar ik durf ECHT niet te bellen hoor!
Er zal geen standaard voor zijn, maar vroeg het me gewoon af.
Altijd bellen ertussen? NJO en ik hebben nu elkaars foonnummers, maar ik durf ECHT niet te bellen hoor!
Er zal geen standaard voor zijn, maar vroeg het me gewoon af.
woensdag 1 oktober 2008 om 21:08
Mozza... ik mail/msn meestal een paar dagen soms weken.
En dan nrs uitwisselen en ik durf wel te bellen of soms eerst ff een smsje ...
Ligt er gewoon een betje aan hoe t aanvoelt.. Bij iemand waar ik over twijfel geef ik niet zo snel mijn nr dan aan iemand waarmee t gewoon heel leuk en gezellig klikt op mail/msn..
En dan nrs uitwisselen en ik durf wel te bellen of soms eerst ff een smsje ...
Ligt er gewoon een betje aan hoe t aanvoelt.. Bij iemand waar ik over twijfel geef ik niet zo snel mijn nr dan aan iemand waarmee t gewoon heel leuk en gezellig klikt op mail/msn..
woensdag 1 oktober 2008 om 21:22
Ja lach maar.. zal ik gewoon de chinees aan laten rukken ?
Mwah dat kan niet echt de bedoeling zijn..
Steengrillen/gourmetten ? en tot volgend jaar april bezig met die stank weg te krijgen.
Zelf koken .. lijkt mij erg leuk .. . maaaaaaarrr wat moet er in vredesnaam op t menu staan ? Zie mezelf nog niet echt een kalkoen in de oven mieteren
Mwah dat kan niet echt de bedoeling zijn..
Steengrillen/gourmetten ? en tot volgend jaar april bezig met die stank weg te krijgen.
Zelf koken .. lijkt mij erg leuk .. . maaaaaaarrr wat moet er in vredesnaam op t menu staan ? Zie mezelf nog niet echt een kalkoen in de oven mieteren
woensdag 1 oktober 2008 om 21:38
Hai!
Ik ben net half uurtje thuis...overgewerkt tot 9 uur. Dus 12,5 er op zitten vandaag...(wel uurtje met zn 4en zitten te eten tussendoor). Ben nu wel erg gaar
Appeltje heeft een date! Meer een speeddate zo te lezen. Meid, hoe doe je dat zo snel? Spannend!
Verder de dipjes weer beetje over? Ik nog geen tijd gehad voor dip, voel me ook wel lekker eigenlijk ondanks de moeheid.
haha, Vleer, dat wordt minstens een 4gangen menu met kerst. Gewoon even de allerhande in de gaten houden tegen die tijd.
Roseetje, dames en heer?
Ik ben net half uurtje thuis...overgewerkt tot 9 uur. Dus 12,5 er op zitten vandaag...(wel uurtje met zn 4en zitten te eten tussendoor). Ben nu wel erg gaar
Appeltje heeft een date! Meer een speeddate zo te lezen. Meid, hoe doe je dat zo snel? Spannend!
Verder de dipjes weer beetje over? Ik nog geen tijd gehad voor dip, voel me ook wel lekker eigenlijk ondanks de moeheid.
haha, Vleer, dat wordt minstens een 4gangen menu met kerst. Gewoon even de allerhande in de gaten houden tegen die tijd.
Roseetje, dames en heer?
woensdag 1 oktober 2008 om 22:04