Kitlers X-ray of sunshine

02-11-2015 16:34 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Al 9 topics zijn we de zonnestraaltjes van het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
My last
My everything

Hooch
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo zonnestraaltjes .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Even gauw omdat ik jullie straks anders weer kwijt ben

Happy new topic lieverds! Deel 10 alweer, wat begon als een afgeleide. Met dank aan Sauce...jammer dat ze er niet meer bij is
Jeej, ik was in het vorige topic .
Wtf???!! Hoe hebben jullie het vorige topic zo snel kunnen volschrijven?

Happy new topic!

quote:Grobbekuiken schreef op 02 november 2015 @ 16:40:

Even gauw omdat ik jullie straks anders weer kwijt ben

Happy new topic lieverds! Deel 10 alweer, wat begon als een afgeleide. Met dank aan Sauce...jammer dat ze er niet meer bij is

En de rest van de originele kitlers...

Snel weer je fijn voelen lieverd!
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 16:48:

[...]

En de rest van de originele kitlers...

Snel weer je fijn voelen lieverd!
Ik reageer hier nog op het bericht van Grobbie

Hoest, tja....ik reageer weer eens overal extreem op, fijn hoor! Eerst die verrotte chemokuur die belachelijk was en waar ze me door een communicatiefoutje veel te lang mee hebben laten doorklooien. Toen de bestralingen. Aan het eind leek het of mijn borst van plan was af te scheuren, helemaal kapot. Gelukkig nu aan het genezen maar djeez, ik ben me rot geschrokken. En nu weer die anti-hormoonzooi. Heb een paar weken van hevige stress gehad en bingo! Angstaanvallen en een "mevrouw, u reageert extreem hoor".

Ja, gloeiend, dat weten we nu zo onderhand wel. Maar ja, stoppen met die troep is ook geen optie, het is dat of een te groot risico op weer kanker.

Maar het goede nieuws is dat ik vrijdag een intakegesprek heb voor de revalidatie, lichamelijk en psychologisch. Ik kan het maar geen plekje geven allemaal en ik wil echt, écht gaan revalideren nu want zo kan het echt niet langer.

Wat belachelijk klote allemaal Grobbie! En tjeez!!! Je tiet was er dus bijna afgescheurd....Wat verschrikkelijk Blijven praten Grobbie, blijven praten. En janken.....Dat lucht lekker op. En denken aan de toekomst en je kindjes
wat gaan jullie snel zeg!
Goh als iemand in de situatie van Grob tegen mij had gezegd mevrouw u reageert extreem hoor, dan had ik hem of haar extreem hard tegen de vlakte geknockt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En die plaatjes van de vorige

Ik ben een viezerik.
quote:charlottew88 schreef op 02 november 2015 @ 16:59:

Goh als iemand in de situatie van Grob tegen mij had gezegd mevrouw u reageert extreem hoor, dan had ik hem of haar extreem hard tegen de vlakte geknockt.

+1! Ik herken het hoor van die doktoren. Was met mij ook zo. Ik lig op de brancard en ik was net in het ziekenhuis en ik was overstuur en die gyneacoloog maar mekkeren tegen me dat ik niet reageerde zoals verwacht! Flikker op! Ik reageer zoals ik dat wil!

Heb meteen een andere gyneacoloog aangevraagd.
Roan en Oldie er hangt iets van aan jullie hekje .
quote:lindybopophelia schreef op 02 november 2015 @ 17:06:

[...]

+1! Ik herken het hoor van die doktoren. Was met mij ook zo. Ik lig op de brancard en ik was net in het ziekenhuis en ik was overstuur en die gyneacoloog maar mekkeren tegen me dat ik niet reageerde zoals verwacht! Flikker op! Ik reageer zoals ik dat wil!

Heb meteen een andere gyneacoloog aangevraagd.Ja ik herken het ook hoor toen ik een ctscan moest ondergaan in het ziekenhuis was er ook zo'n zuster Opperdraak van de afdeling CT scans die zei dat ik niet genoeg had gedronken. Tien minuten voor de CT scan kreeg ik van de verpleegster een kan met van dat spul en van zuster Opperdraak kreeg ik een sneer dat ik niet 2 liter in 10 minuten had gedronken want dat kon best zei ze met haar lelijke drakenhoofd.
Ah hier xijn jullie. Ik een bericht plastsen, was topic vol.

Anyway, ben terug van hisarts. Nog steeds bloed in urine. Woensdag om 11.00 uur echo. Vanaf 09.00 uur niet meer plassen, moet met volle blaas komen.
Ikea, IKea, IKEA! Nog maa 2978 berichten, staat de nieuwe OP al klaar?
quote:Kensi schreef op 02 november 2015 @ 17:19:

Ah hier xijn jullie. Ik een bericht plastsen, was topic vol.

Anyway, ben terug van hisarts. Nog steeds bloed in urine. Woensdag om 11.00 uur echo. Vanaf 09.00 uur niet meer plassen, moet met volle blaas komen.
quote:Lovestar schreef op 02 november 2015 @ 16:57:

Ik reageer hier nog op het bericht van Grobbie

Hoest, tja....ik reageer weer eens overal extreem op, fijn hoor! Eerst die verrotte chemokuur die belachelijk was en waar ze me door een communicatiefoutje veel te lang mee hebben laten doorklooien. Toen de bestralingen. Aan het eind leek het of mijn borst van plan was af te scheuren, helemaal kapot. Gelukkig nu aan het genezen maar djeez, ik ben me rot geschrokken. En nu weer die anti-hormoonzooi. Heb een paar weken van hevige stress gehad en bingo! Angstaanvallen en een "mevrouw, u reageert extreem hoor".

Ja, gloeiend, dat weten we nu zo onderhand wel. Maar ja, stoppen met die troep is ook geen optie, het is dat of een te groot risico op weer kanker.

Maar het goede nieuws is dat ik vrijdag een intakegesprek heb voor de revalidatie, lichamelijk en psychologisch. Ik kan het maar geen plekje geven allemaal en ik wil echt, écht gaan revalideren nu want zo kan het echt niet langer.

Wat belachelijk klote allemaal Grobbie! En tjeez!!! Je tiet was er dus bijna afgescheurd....Wat verschrikkelijk Blijven praten Grobbie, blijven praten. En janken.....Dat lucht lekker op. En denken aan de toekomst en je kindjes

Ehm, Love, hij scheurde er niet écht bijna af natuurlijk, maar de huid is aan de onderkant open gescheurd, alsof er een lange incisie door de opperste huidlaag is gemaakt.

Voor wat betreft dat extreem terug reageren, wat heeft het voor zin? Tegen die tijd is het al gebeurd. Niemand had vtv precies kunnen inschatten hoe mijn lijf zou gaan reageren. Bij het gros gaat het niet zo. Bij mij helaas wel en daar is niks meer aan te doen. Baal ervan, bij vlagen nijdig, maar dat heeft ook te maken met dat ik het nog steeds geen plek heb kunnen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven