Ideeën kerstcadeau's?

03-11-2015 09:49 19 berichten
Ik wil wat inspiratie opdoen voor een kerstcadeau voor mijn vriend..

Het is lastig in een tijd waarin we zo verwend zijn en eigenlijk alles al hebben!

Hebben jullie ideeën?
Ik vind het ook altijd lastig omdat hij alles al heeft. Daarom geef ik hem wel eens een avondje uit cadeau naar een concert of iets.
Mijn vriend vindt bonbons lekker

En heb hem laatst een abonnement op zijn favoriete tijdschrift cadeau gedaan.

nieuwe kleren?

Avondje uit eten?
Alle reacties Link kopieren
Pepernoten.
Je kunt jezelf inpakken als kadootje, met zo'n grote rode strik om jezelf.

Google op afbeeldingen 'strik om jezelf'.
Een set Sonos Play 1 met de Sub (die wat prijzig is maar misschien kan je een bundelkorting krijgen).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier wat ideeën in verschillende prijsklasses:

- telefoonhoesje

- bier of drank geschenkset (rond deze tijd heb je dat veel bij Gall&Gall etc.)

- luchtje

- horloge

- pyjama

- sporttas (dient bij mijn man als weekendtas)

- Tondeuse of scheerapparaat

- december kraslot / staatslot

- mooie sjaal + handschoenen

- smartwatch

- boek
If you can dream it you can do it
"Gifts in a jar" is hartstikke leuk om te krijgen maar of je man dat ook vindt weet ik niet. Dat zal persoonlijk zijn.

Misschien een gereedschapskistje gevuld met leuke dingen? Met minder vaak voorkomend gereedschap?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hoeft elkaar niets te geven he? Als je alles al hebt kun je ook gewoon genieten van elkaars gezelschap zonder dat je spullen moet kopen om het spullen kopen Zet je wat extra lekkere hapjes op tafel en koop je een goede fles wijn.
Hallo?!
Dankjulliewel.. er zitten al leuke ideetjes bij!!
Lekkere warme trui?
Als hij alles al heeft, dan maak je wat.

Een bonnenboekje ofzo. 1 keer zijn favoriete maaltijd gekookt door jou, 1 keer zijn favoriete restaurant, een uitje naar keuze op jouw kosten, een blow job, enzovoort.
Ik lees even mee, moet iets bedenken voor mijn broer
Ik voor mijn man.....het beste wat ik binnen budget kan bedenken is een telefoonhoesje. Mijn man vindt heel veel dingen met een stekker leuk, maar ja...dat heb je niet voor ¤ 25.
Groupondeal heeft trouwens ook vaak leuke aanbiedingen en gadgets. Dat is ook nog wel de moeite waard om in de gaten te houden.

Verder nog als aanvulling op mijn lijstje hierboven:

- Dashbordcamera (voor in de auto)

- Drone

- Telefoonoplader op zonne energie (bijv. de Waka waka)
If you can dream it you can do it
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 november 2015 @ 10:51:

Ik lees even mee, moet iets bedenken voor mijn broer Dan zal ik niet met die blowjob aan komen zetten zoals boven je genoemd wordt..
quote:stadenland schreef op 03 november 2015 @ 13:58:

[...]

Dan zal ik niet met die blowjob aan komen zetten zoals boven je genoemd wordt..

Ik wilde het ook schrijven

Etentje kan dan weer wel. Of avondje oppassen op de kinderen als hij die heeft.
Ah, bah! Ik wil er niet aan denken! kinderen heeft hij niet, etentje...mwah, geef liever iets echts ipv een bon ofzo. We vieren sinterklaas met mijn ouders en broer + schoonzus. We moeten voor iedereen apart een kadootje doen als stel. Dus ik en mijn man kopen iets voor schoonzus en iets voor broer. En dan ook iets voor beide ouders (dat heb ik al wel gelukkig, vader is altijd een ramp maar heb nu een goed kado bedacht!). Maar zoek dus iets voor mijn broer. Vorig jaar had ik een pakketje met een broodmandje, zakje grissini stokjes en dan van die kruidenmix en saus om dip te maken. Van de oil & vinegar. Zoiets vind ik dus wel leuk, maar had ik vorig jaar al.
Een sleutelhanger met tools/gereedschapjes erin voor aan de sleutelbos. Een mooie riem? Dag crème? Chrome cast? Een mooi t-shirt. Sportkleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven