Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloesem schreef op 02 oktober 2008 @ 14:00:

Bentetje wat fijn! Heb jij nou een laptop gekregen van de Buurman??? Ik krijg alleen geluidsoverlast van de mijne

En wat heb jij daarvoor moeten doen?

Ook jarig zijn?
tis toch wat met die Q, altijd even gevat!
Ik citeer mijn Bouwbuur:

"ge het oew uiterlik ok nie uitgezocht woar..."

Dat zegt de man, waarvan ik in zijn vakantie zijn plantjes geen water mag geven want (ik citeer weer) "ik wil gin spremavlekken in mijn badkamer".

Ik rust mijn koffer.....
Weet je wat heul irritant is?

Als je kinderen fijn hun favoriete programma kijken op tv, je gezellig samen pudding hebt gekookt, lalalala; dat dan de vaderfiguur opbelt om ze te zeggen dat ze helaas niet door hem opgehaalt kunnen worden op een dag waarop hij ze niet hóeft op te halen, voor een verjaardag die al gevierd is en dat hij dat heel erg jammer vindt en dat hij ze heel erg mist en dat het komt omdat hij en mama er niet uitkomen samen.

GROMMMMMM

Die kinderen hadden er geen seconde meer bij stil gestaan en keken me nu weer smekend aan, vinden papa zielig. Terwijl diezelfde papa vandaag een brief heeft gehad dat Eigen Richting niet getolereerd wordt. Die krijg je niet zomaar, zeg maar.

Zucht.

Kuttenlikker......

(pardon my french)
En Alex; way to go dear!!!

Ik kijk bijna elka avond Frasier met MM voor het slapen gaan. Even lachen voor ik ga slapen; scheelt stukken in de woeldraainachten.
Da's inderdaad vervelend ja. Maar het lost wel een in potentie veel vervelender probleem weer op. Om het maar even van de zonnigste kant te bekijken. Of van de iets minder gitzwarte kant. Donkergrijs zeg maar. Wat in het geval van meneer H. (als in: Ufter) nog best zonnig is.

Dikke zoenen voor je meiden.

En vooruit, jij mag er ook één.
zakkerdezakkerdezakkerdezak! Dat is het enige wat ik weet.

Mijn ouders kwamen vandaag 2 dozen vol kinderboeken brengen van mij vroeger en nu voor onze kinderen. Lotje, Saskia en Jeroen, Kameleon, Abeltje, Wipneus en Pim, Pinkeltje en nog een heel stel boeken voor als ze groter zijn (van Thea Beckman enzo), leuk man! Heb net KK Heidi deels voorgelezen en GG Schateiland. Helemaal leuk.

Wauwie zeg, ik denk dat ik de hele avond met die klaptop op mijn knietjes blijf zitten, ik vind het helemaal leuk zo. Meave, hoe is het bij jou? Heb je al lang niet gezien hier of lijkt dat? OOk benieuwd naar mims en bambi Hoop dat het allemaal te doen is voor jullie?
Wat een zaad hier toch allemaal op het forum, zwak zaad, zeer slecht zaad.

Zal ik eens een topic over superzaad openen?

Maar over tot de orde van de dag.

Een laptop als kado! Dat is wel een heel cool kado.

Maarre...nog gefeliciteerd met je verjaardag dan, die heb ik helemaal gemist, solly!

Alex, wat heerlijk zeg, even tijd voor je zelf. Het is je gegund!

Hier een lekker dagje gehad.

Vanochtend bruidskapsel geoefend. Zag er erg tegenop, want ik houd niet van die poepelegeidjes aan mijn haar.

Maar uiteindelijk maar 2,5 uur gezeten, dus viel mee en resultaat was wel oke.

Ziet er wel opgedirkt uit, natuurlijk, maar dat hoort ook wel een beetje bij de jurk.

Maar doe mij maar een staart, of een petje

Ik schrok me dood vandaag, opende de nieuwsbrief van mijn werk, zie ik mezelf ineens levensgroot in beeld

Was introductiestukje voor mijn nieuwe functie, met foto dus

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we waren naar een voorstelling van Lejo-Dag-hand.

Die doet in Sesamstraat dat handje met die twee oogjes er op.

Was hee leuk.

Daarna een voorstelling van Hans en Monique Hagen (Jubelientje, o.a) Dat was ook heel leuk, vooral voor Zootje.

Wel grappig, er was van alles te doen in het kader van de kinderboekenweek, zoals schminken, pannenkoeken versieren, workshop streetdance en knuffelen met de diertjes van de kinderboerderij.

Wat het allemaal te maken had met de kinderboekenweek, geen idee, maar leuk was het wel

Kinderen genoten volop, dus ik ook

Vanmiddag ook heerlijk geshopt,weer leuke dingetjes gekocht, waaronder een heel gaaf jekkie.

Loop ik er ook eens hip bij
Elyane, anders vraag je toch gewoon of ze het een beetje laag op willen steken, je haar? Dan houd je nog de mogelijkheid voor een petje open.

Als jij je proefkapsel gehad hebt, dan komt de bruiloft wel heel erg dichtbij intussen!!! Spannenddddddd!!!!

Qua zaad: misschien moeten we om een Centraal Spermatopic vragen?
whaha, zal wat zijn petje en dan mijn jurk eronder.

Anderzijds, wel echt Ely dan

En bruiloft komt idd dichtbij, morgen over drie weken.

(en ik moet nog zo veel )

Hoest met Qtie?
3 weken nog maar!!!!! Wauw!

Nee hoor schat, je hebt niets gemist, was al in juli jarig ,en ja kreeg deze laptop ( is tweedehands) en doet het nu pas. Kortom voel je niet bezwaard!
Wauw, 2,5 uur bij de kapper voor een proefkapsel.Klinkt erg serieus en echt ja. Wauw, nog maar drie weken. Spannend en leuk hoor!

Hug voor Bloesesnoes. En verder ben ik uitgeluld. Kga naar bed. Trusten. Morgen weer dingen verzinnen die je in een poewerpoint of op een flepover kunt zetten. Trusten!
Drie weken! Wow, dat wordt zenuwpezen dan de komende tijd! (Dat is altijd volgens mij, zelfs al hoef je praktisch niets meer te organiseren.)

Qtie doet het goed. De gekke "aanvallen" zijn niet meer teruggekomen sinds d'r opname en nu is ze gewoon verkouden zoals alle baby's verkouden horen te zijn als de r in de maand zit. En ze is een schatje natuurlijk en snoezig en lief en aandoenlijk en ik ben helemaal verliefd op d'r. Behalve als ze ondeugend is dus. Al krijgt ze me zelfs dan met d'r twinkelogen nog wel vertederd.

(Met mijn postnatale depressie gaat het ook een stuk beter dus. )

En met jouw driespan? (Driespan toch? Begin ineens te twijfelen... Zen, Zootje en Zeefje... driespan dus. Toch. Nietwaar? )
Voor zover ik weet, driespan ja

Het gaat hartstikke goed. Zootje is gewoon een heerlijk grietje, af en toe lekker uitdagend brutaal, maar daar doet ze zo haar best voor, dat ik dat wel weer erg grappig vind.

Zen, daar hebben we het meeste werk aan,(stuiterdestuiter) maar is ook gewoon een heerlijk ventje. Gaat sinds 1 september naar school en dat is wel erg lekker moet ik zeggen.

En Zeefje is een lekker eigenwijs asociaal grietje. Ze houdt niet van andere mensen en laat dat duidelijk merken Erg leuke leeftijd vind ik het, zo anderhalf.

Als je ook op hyves zit, moet je maar eens komen spieken bij ze

Fijn dat het beter gaat met je meiske. Niksnieleuk als ze ziek zijn!

En helemaal goed te horen, dat jij je ook weer wat beter gaat voelen. Gelukkig maar!
Ik wil best loeren hoor Ely, op hyves, maar ik heb geen idee hoe ik je daar kan vinden.
Als je echt wilt, dan lukt het wel

Gewoon via een connectie, Mims, Bloes, ofzo, bij hun vrienden kijken en dan op zoek naar een lekker wijf. Kan niet missen, whahaha

En nu ga ik slapen.
Ik heb je gevonden hoor.

lekkerwijf.hyves.nl
Moet ook maar eens gaan kijken of lekkerwijf.hyves.nl geloof ik. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. En nog maar 3 weken. Wow, dat schiet al op zeg.

Q, wat goed om te horen dat het niet alleen met je meisje, maar ook met jou beter gaat. En naar aanleiding van je advies zal ik plechtig beloven volgende week een weekend lang mijn gezin in de steek te laten D-X

Lekker hoor Bent. Zo met de laptop op de bank. Hier wordt de laptop intensief gebruikt. De gewone computer hebben we eigenlijk nooit meer aan.

Klinkt als een heerlijk weekje zo Alex. En vindt je lief het wel goed dat je 2 uur met Mr Big op de bank ligt

Bikkel is zo'n 2 weken geleden gevallen op het kdv. Nu zit de nagel van zijn duim bijna helemaal los. Hij steekt een heel stuk uit naar voren. Het ziet er nogal akelig uit. We mogen er (begrijpelijk) niet aankomen,. Gisterenavond toen hij sliep gekeken of we hem er voorzichtig af kon trekken zonder hem wakker te maken. Daar stonden we dan te giechelen als 2 nerveuze schoolmeisjes te harrewarren over wie het moest doen. Het is ondanks de inspanningen helaas niet gelukt.
autsj....arm jochie.... Wat is het mooi weer! wel fris, maar zon en blauwe lucht, is toch stukken beter dan al die regen!! Vandaag alweer werken en heb er helemaal zin in, leuk toch hoe dat werkt. Koffie??
Mag het ook thee zijn?

Als je goed luistert hoor je hier een dreumes het liedje van de teletubbies brabbelen.
Ik dacht al, wat hoor ik nou?
Ohhh... snoezig!
gezellig!
Hai

Hmm.. dit nieuwsgierig aagje gaat ook eens op lekkerding.hyves.nl kijken, geloof ik

Op de één of andere manier worden hier oppasproblemen opgelost waar ik bijsta.. Gisteren moeilijk wegens officieel EHBO tot 17.00 terwijl ik om 17.15 uur alweer in de auto richting waterpolo moest zitten. Was de ehbo ietsje eerder afgelopen (14.30 uur ) waardoor alle stress ineens weg was.

Vandaag weer vergadering tot laat, terwijl Elvis er neit is, die normaal op vrijdag de kinderen na school opvangt.. is vergadering rond 14.00 uur afgelopen... weg probleem. Zalig hoor! Nu moet ik alleen wel verslag thuis even uitwerken, zodat het me geen verlofuren kost. Ha, eindelijk thuiswerk!

en over werk goed nieuws.. hoop ik.. Er wordt 14 oktober over mij vergaderd door de directie. Dus.. als iedereen dan even de vingers vrij wil houden voor duimen, dank

Dan loop ik van 1 november tot 1 meim stage bij communicatie en ik hoop dat ik daaran dan weer iets anders heb.

Zo

tied voor drank.!

Later is nu
Op het weekend, Dream! Volgend weekend vloeit de drank rijkelijk, denk ik?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven