Uitgerekend eind juni/begin juli 2016

24-10-2015 19:22 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Gisteren heb ik positief getest en ik ben dus zwanger van mijn eerste kindje! Het lijkt me leuk om met een aantal andere vrouwen te praten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dus heb je ook (net) positief getest, ben je ongeveer eind juni/begin juli 2016 uitgerekend en wil je ook meepraten, leuk!

NaamLeeftijd+partner1e, 2e, 3e kindjePositieve testUDBijzonderhedendivertimento28+311e23 okt25 juni?123snoes25+281e20 okt30 juni?Twee miskramenSkawa?1e23 okt3 juli5 rondes Clomid, 1 ronde Gonal-f + PregnylMeike197738+424e22 okt2 juliemma77emma382e24 okt5 juliIUI met donorGrandeteatime23+?2e?2 juli

Wil je wat in de tabel zetten of wijzigen? Zet het even dikgedrukt in een post en ik verander het zo snel mogelijk!
Ok. Stelt me gerust! Ik heb idd ook meer tijd nodig in het kleine kamertje met niet altijd resultaat. Hopen dat daar de kramp vandaan komt. En ik krijg bijna elke nacht een tik op mijn kop. Waar ik in vredesnaam mee bezig ben haha. Ik schijn nogal wild te zijn met armen en benen in mijn slaap. Geen idee waar ik over droom.
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Ik droom niet anders dan anders eigenlijk. Heb wel moeite met inslapen ook omdat ik op mijn buik slaap maar mijn borsten doen zo zeer!

Had trouwens afgelopen nacht slaapdienst slaap dan helemaal slecht in denk rond 1 uur en vanmorgen vanaf 5 uur in de weer geweest met een psychotische jongen van 15 dus benieuwd hoe ik de dag vandaag door ga komen
where ever you go, go with your heart
Gefeliciteerd allemaal!

Als het kan zou ik ook graag meeschrijven! Ik ben 31 en mijn man is 33 we hebben al een dochter van 2,5 jaar. Sinds afgelopen juni gestopt met de pil. Helaas waren mijn cyclussen erg lang. Vorige week zondag positief getest! Zo blij!!

Volgends mijn eigen berekening ben ik 4 juli uitgerekend.

Ik heb gelukkig heel weinig klachten. Ik voel alleen licht mijn onderbuik en af en toe wat sneller moe. 19 november eerste afspraak bij de VK. Nog even geduld dus...
Jeetje wat een pittig beroep skawa! Wat doe je precies?
Welkom miss Dior en gefeliciteerd!

Ik werk op een crisis groep in de kinder- en jeugdpsychiatrie.
Welkom miss dior!!!

Jeetje skawa best heftig maar wat een mooi beroep!
Zeker ik werk met mijn hart. Maar soms pittig Zowel fysiek als mentaal
Meiden, had net een heel vervelend gesprek :( toen ik weer alleen was, kwam de tranen. Heb er zo'n rotgevoel aan overgehouden. Ben stuk emotioneler nu merk ik. Gelukkig belde vriend al snel en die reageerde heel lief.

Mijn echo is gepland! Juich! Moet alleen best lang wachten, bij mijn praktijk is het gebruikelijk rond de tiende week (de echo van mijn zoon en dochter waren ook rond die termijn). Hij staat voor 30 nov, dan ben ik 9+5.

En verder heb ik alles gelezen maar de helft al weer vergeten. Lijnzaadolie-tip, heel handig, bedankt.

Verder ben ik ook voor de tabel/nieuw topic, ik heb totaal nog geen overzicht wie hoe wat ;).
Mij lijkt het ook super als we een goede tabel hebben en een leuke groep waar in we alles met elkaar kunnen delen! Wat naar voor je ninpu heb ik ook last van hoor.. wel heel fijn dat je een datum hebt gepland voor de echo, Echt iets om naar uit te kijken! Mijne staat voor 24 november ben al aan het aftellen.. haha
Ninpu, vervelend dat je een naar gesprek hebt gehad. Sterkte! En vervelend dat je nog zo lang moet wachten voor een echo.

Ik hoop echt snel op een nieuw topic of een goede tabel. Misschien wil iemand het op zich nemen die redelijk vaak "de boel" een beetje bij kan houden.

Toen ik zwanger was van mijn dochter kreeg ik veel last van jeuk in knieholtes/elleboogplooien enzo. Die typische eczeemplekken. En nu komt dat allemaal terug. Ik word er gek van!

En sinds gisteren ook al een paar keer kramp gehad in mijn kuit.
Of de vaste schrijvers hier moeten zich aansluiten bij het andere topic (uitgerekend juli 2016) die wél goed bijgehouden wordt. Ik heb daar meegelezen, het is daar erg gezellig. Idee?
Uitgerekend juli 2016
Thanks meiden! Gaat weer prima hoor ;)

Moest t even kwijt en dacht hier kan ik ook even spuien, fijn!

En ik vind het prima, ben wel eind juni uitgerekend maar daar zal men niet echt een punt van maken ;) Gaan jullie over?
Irritant dat je nu al weer de klachten hebt Emma! Gebeurt er toch een hoop van binnen en wat heeft het een invloed op van alles en nog wat. Bleef het de vorige keer de hele zwangerschap?
Ninpu: dat is altijd vervelend en die extra hormonen werken nou ook niet echt mee hé ;)

Emma wat ontzettend vervelend die eczeem!

Over dat andere topic. Ik vind het prima maae dan ga ik niet mee. Die groep is al ontzettend groot en als wij dan ook nog erbij komem word die voor mij te groot. Dan is t vaak niet meer bij te houden hoe of wat. Maar ieder z'n ding natuurlijk
Ik zag ook dat die club ook heel groot is, ook ik blijf liever hier.

Maar ook ik ben niet handig met die dingen. Wie deed dit ook alweer?

Want volgens mij zijn er zo'n 8 extra bij gekomen sinds de laatste update van de tabel.

Gisteren voelde ik me moe, moe en moe. Man dat is niet fijn. Ben zojuist weer moe uit bed gestapt, vervelend is dat, gewoon al moe wakker worden.

Gisteravond had ik echt een opgeblazen buik, ik leek al 5 maanden zwanger joh! Heb gewoon een huisbroek aangetrokken..
Dag dames, ik heb erg zitten twijfelen of ik me al moest aanmelden bij een 'uitgerekend in' topic (want: onzeker, spannend of het goed blijft gaan, etc.). Mag ik nog met jullie meeschrijven?

Ik ben afgelopen zaterdag positief getest en zou volgens m'n eigen berekeningen 9 juli uitgerekend zijn. Telt dat nog als begin juli?

Nog even kort over mij: ik ben 28, man 30. We zijn ongeveer een jaar bezig geweest en sinds juli bij de gynaecoloog ivm pcos/geen eisprong. Bij de eerste kuur clomid die aansloeg was ik in 1x zwanger. Op 27/11 heb ik de eerste echo bij de gyn en daarna op 11/12 de termijnecho en intake bij de verloskundige. Ik kijk er erg naar uit, want ik ben echt heel onzeker. Ik heb nauwelijks kwaaltjes en heb al een paar keer een test gedaan om te checken of er nog steeds een streepje stond (en of hij donkerder wordt). Gelukkig ga ik zondag nog op vakantie; dat is goede afleiding

Over de tabel: mijn ervaring is dat een algemeen topic waarbij iedereen zelf in kan loggen vaak het beste werkt en ook niet zo belastend is voor de to. Dan moeten we gewoon een hotmailadres aanmaken en een nieuwe Nick/wachtwoord en daarmee een nieuw topic met tabel? Ik heb wel eens een tabel gemaakt, dus ik wil het straks op werk wel regelen? Het juli 2016 topic vind ik trouwens ook heel vol, vandaar dat ik me liever bij jullie aansluit. Ik denk dat je ook een max aantal meeschrijvers moet hebben, omdat het anders echt niet bij te houden is :-)
Als ik eerlijk ben blijf ik ook liever hier. Wbt tabellen. .ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt. Leuk om iedereen zijn kwaaltjes te lezen. Hoewel het natuurlijk niet fijn is is het voor het hogere doel! Ik probeer thuis en op het werk niet teveel over kwaaltjes te praten. Anders zijn ze me over 35 weken compleet zat. Mijn zoon aait en kust regelmatig mijn buik. Groei maar baby en blijf aub leven baby. Arme schat. We hebben besloten om hem er meteen bij te betrekken. Hij is 9 en niet op zijn achterhoofd gevallen. Hij kan mij het zeer kwalijk nemen als ik dingen verzwijg. Dan zegt hij letterlijk " jij denkt maar dat je me moet beschermen en dat ik niks aankan mama, maar ik wil je juist helpen " dus...ok ventje. Nu lekker 2 dagen op pad met mijn vriend. Zoon bij papa wij naar het strand en een mooi hotel! Fijne dag
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Dat vind ik ook een nadeel dat dat andere topic al heel vol zit. Ik blijf ook liever bij jullie

Korfje13, natuurlijk mag je meeschrijven. En gefeliciteerd! Fijn dat je nu bij de 1e poging al zwanger bent. Super!

Bij mijn dochter was ik pas in ronde 11 zwanger en dit keer was het ook meteen raak!

Fijn dat jij naar de tabel wil kijken.

Thrusy, lief van je zoon. En hij zal het nog wel even geheim moeten houden, denk je dat dat lukt. Als hij het je kwalijk neemt dat je dingen verzwijgt zou ik het ook vertellen. Gelukkig is hij al 9.

Gisteren de hele dag niet misselijk geweest. Maakt me toch onzeker. Vandaag ben ik precies 5 weken (hoewel ik al 11 dagen weet dat ik zwanger ben). Voor mijn gevoel ben ik al veel verder.

Oh wat vinden jullie ervan om in dit topic tot 10 juli te gaan? Zeg maar van 25 juni t/m 10 juli. Ik gok namelijk dat we nu al met z'n 15 personen zijn en er zullen er vast nog een paar bijkomen.

Misschien kunnen we dat in de OP zetten?
Korfje13, als het je helpt wil ik best een lijstje maken van alle meeschrijfsters plus uitgerekende datums + extra's. Ik heb vandaag een vrije dag.
Tot 10 juli lijkt me prima, Emma. Zal ik het topic "Uitgerekend zomer 2016 (21/6-10/7)" noemen? Aangezien het dan precies net aan zomer is geworden

Ik plaats straks hier een linkje. Ik kan denk ik zelf wel een lijstje genereren. Zal zo terugbladeren Verder de vraag: willen we het wachtwoord in de OP zetten of zal ik iedereen een PB sturen? Met dat laatste voorkom je dan mensen zich spontaan in de tabel gaan zetten, terwijl we bv. al met 20 ofzo zijn. Ik ben over het algemeen wel voorstander van een strikt tabelbeleid Met dit soort topics is het anders zo lastig om alles bij te houden wat iedereen meemaakt.
Ik vind het goed. Ik denk wachtwoord via pb. Bedankt alvast dat je dit wilt doen!! Ik ben heel benieuwd met hoeveel we nu zijn.

En zou je voor- en na de titel nog wat sterretjes (*) willen zetten, zodat de titel meteen opvalt als je zoekt?
Korfje, welkom en wat super fijn dat je dit op je wilt nemen! Fijn dat ik dan ook in de tabel kom te staan! 😊 tot 10 Juli lijkt me dan ook goed om de grootte beetje te beperken.. leuk dames!!!

En Emma die onzekerheid is herkenbaar hoor ik schoot vandaag ook weer in de stress toen de borsten weeer minder gevoelig waren.. in 't begin fluctueren de symptomen heb ik me laten vertellen niks om je zorgen om te maken.. maar pff zeg dat maar tegen mijn hersenen haha...
Dames, het nieuwe topic is hier te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... 6107/list_messages/295985

Iedereen die in het nieuwe topic reageert, ontvangt een pb'tje met het wachtwoord. Willen jullie dan de ontbrekende/verkeerde gegevens in de tabel zelf aanvullen?
Hoi Dames,

Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje en vinden het allemaal heel erg spannend. Ik Ben sinds anderhalve week compleet gevloerd door ochtendmisselijkheid en ben hierdoor echt overvallen! Wij zijn de 23ste juni uitgerekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven