Offline video kijken op iPad

02-11-2015 13:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de vakantie en onderweg in het vliegtuig kijk ik graag wat series op mijn iPad.

Downton Abby is weer begonnen, afgelopen zaterdag niet gekeken zodat ik de hele serie achter elkaar offline kan zien.

Wat blijkt, Apple heeft alle download apps uit de store verwijderd. Nog niet erg, want die apps blijven wel gewoon doen wat ze moeten doen.

Maar ik heb net een nieuwe iPad gekocht en kan die apps er nu niet meer op zetten.

Wat is de beste manier om programma's van uitzending gemist, maar ook muziek op mijn iPad te zetten.
Heb je niet nodig in het vliegtuig zelf kan je duizenden series en muziek en films kijken,
Netjes kopen in de ituns store
Wie wind zaait zal storm oogsten
Als je inlogt op hetzelfde apple account als waar je die apps de eerste keer mee gedownload hebt, kan je ze wel weer op je nieuwe ipad zetten. Je moet dan in de app store naar updates, dan naar aankopen en dan het kopje 'niet op deze ipad'. Zo heb ik nog steeds flappy bird op mijn iphone 6.
quote:saryma schreef op 02 november 2015 @ 14:49:

Als je inlogt op hetzelfde apple account als waar je die apps de eerste keer mee gedownload hebt, kan je ze wel weer op je nieuwe ipad zetten. Je moet dan in de app store naar updates, dan naar aankopen en dan het kopje 'niet op deze ipad'. Zo heb ik nog steeds flappy bird op mijn iphone 6. Helaas werkt dat niet omdat Apple de apps uit de store heeft verwijderd.
quote:Ttas28 schreef op 02 november 2015 @ 14:17:

Heb je niet nodig in het vliegtuig zelf kan je duizenden series en muziek en films kijken,Dat weet ik, maar ik wil graag m'n eigen serie meenemen.
Kan alleen als je series downloadt en dan via iTunes op je iPad zet.
Als het je gaat om de apps kun je natuurlijk je oude iPad syncen naar iTunes op je computer, dan komen de apps ook op je computer in iTunes te staan.

En als ze daar eenmaal staan kun je ze ook via iTunes op een andere device zetten.
quote:lulletjerozenwater schreef op 04 november 2015 @ 16:14:

Als het je gaat om de apps kun je natuurlijk je oude iPad syncen naar iTunes op je computer, dan komen de apps ook op je computer in iTunes te staan.

En als ze daar eenmaal staan kun je ze ook via iTunes op een andere device zetten.

Helaas, apps die Apple uit de stote heeft verwijderd kan je niet meer terug zetten.

Baal er best van, had netjes betaald voor de app en nu is hij niet meer terug te zetten.
quote:rastan schreef op 02 november 2015 @ 15:20:

Kan alleen als je series downloadt en dan via iTunes op je iPad zet.Dit is een stuk omslachtiger dan met een app, maar ben bang dat er niets anders op zit
quote:janneke44 schreef op 04 november 2015 @ 16:42:

[...]Helaas, apps die Apple uit de stote heeft verwijderd kan je niet meer terug zetten.

Baal er best van, had netjes betaald voor de app en nu is hij niet meer terug te zetten.

Ik bedoel dus de app terugzetten vanuit een Back-up op je computer, NIET vanuit de cloud. Dus echt met een kabeltje aan de computer.

Ik heb hier meerdere apps welke Apple al jaren geleden verwijderd heeft, maar nog steeds vanaf de computer op mijn iPhone kan zetten.

Sowieso als jij je oude iPad backupped voor je je nieuwe inricht vanaf de computer kun je zelfs je complete nieuwe iPad hetzelfde inrichten vanaf die Back-up. Zelfs wachtwoorden, netwerken en posities van apps op je homescreens neem je dan over.

Dus nogmaals; NIET op je telefoon met de Appstore, maar met iTunes op je computer.
quote:lulletjerozenwater schreef op 04 november 2015 @ 18:13:

[...]

Ik bedoel dus de app terugzetten vanuit een Back-up op je computer, NIET vanuit de cloud. Dus echt met een kabeltje aan de computer.

Ik heb hier meerdere apps welke Apple al jaren geleden verwijderd heeft, maar nog steeds vanaf de computer op mijn iPhone kan zetten.

Sowieso als jij je oude iPad backupped voor je je nieuwe inricht vanaf de computer kun je zelfs je complete nieuwe iPad hetzelfde inrichten vanaf die Back-up. Zelfs wachtwoorden, netwerken en posities van apps op je homescreens neem je dan over.

Dus nogmaals; NIET op je telefoon met de Appstore, maar met iTunes op je computer.

Het kwartje is gevallen

Dank je wel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven