Tettertopic versie 32!
vrijdag 6 november 2015 om 07:44
Zo... Ik mag weer ouderwets met de trein.
Auto kapoet. ANWB kwam in ruil voor een lidmaatschap en 200 euro. Ik moest gesleept worden en nu moet de auto nog gemaakt worden. Vermoedelijk de hele koppelingsset (minimaal 800 euro) en dan wat ze verder nog tegen komen. Hij moest over een week of 3 voor de APK, dus laat ik nu ook maar doen. Kassa... Minimaal dus 1000 euro kwijt. En ik had net huis laten isololeren (ook duur).
Dus... Cuba is van de baan. Kan wel janken.
Ik probeer heel optimistisch te bedenken dat er geen gevaarlijke situaties zijn ontstaan en dat het maar geld is en maar een auto, maar ja. Het voelt wel onwijs kut.
Zo, das eruit.
Fijne dag allemaal
Auto kapoet. ANWB kwam in ruil voor een lidmaatschap en 200 euro. Ik moest gesleept worden en nu moet de auto nog gemaakt worden. Vermoedelijk de hele koppelingsset (minimaal 800 euro) en dan wat ze verder nog tegen komen. Hij moest over een week of 3 voor de APK, dus laat ik nu ook maar doen. Kassa... Minimaal dus 1000 euro kwijt. En ik had net huis laten isololeren (ook duur).
Dus... Cuba is van de baan. Kan wel janken.
Ik probeer heel optimistisch te bedenken dat er geen gevaarlijke situaties zijn ontstaan en dat het maar geld is en maar een auto, maar ja. Het voelt wel onwijs kut.
Zo, das eruit.
Fijne dag allemaal
vrijdag 6 november 2015 om 22:21
Ik zou naar het centrum gaan om een boek op te halen en dan via de zonnebank naar een vriendin en dan naar PM, maar aangezien ik alles met OV moet doen en van alles moet meeslepen dan, heb ik vriendin geannuleerd. Dus boek halen, naar huis en door naar PM.
En morgenochtend en zondagavond een beetje werken. Want bijna vakantie!
En morgenochtend en zondagavond een beetje werken. Want bijna vakantie!
zaterdag 7 november 2015 om 01:08
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 november 2015 @ 19:30:
Kut Plou Van dat geld had je een Ka met een roestplekje kunnen kopen.
Veel plezier morgen, Puss! Spannend!
En we willen natuurlijk fotospam hè.
Hopelijk trekken ze de rit en de verhuizing. Ze kunnen wel in alle rust bijkomen.
Ik ben dit wedkend met belangrijke dingen bezig: vakantie vieren in de Ardennen!
Kut Plou Van dat geld had je een Ka met een roestplekje kunnen kopen.
Veel plezier morgen, Puss! Spannend!
En we willen natuurlijk fotospam hè.
Hopelijk trekken ze de rit en de verhuizing. Ze kunnen wel in alle rust bijkomen.
Ik ben dit wedkend met belangrijke dingen bezig: vakantie vieren in de Ardennen!
zaterdag 7 november 2015 om 10:01
zaterdag 7 november 2015 om 10:41
Oeh spannend! De poezies komen! Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet er van Puss.
Pilou, werken in het weekend? Dat moet je toch niet doen. Veel plezier bij PM.
TH, succes bij de fysio.
Splinter, geniet van je vakantie in de mooie Ardennen.
Ik ga niks bijzonders doen. Huishouden, boodschappen en thuis zitten. We zijn nog even aan het dubben of we morgen met Tara naar training gaan of niet. Ze eet gelukkig wel weer uit haar zelf brokjes. Maandag de hechtingen er uit laten halen. Dan hopen dat de jeuk ook wat weg is want we worden gek van het gesmak en gelik aan het litteken.
TH, succes bij de fysio.
Ik ga niks bijzonders doen. Huishouden, boodschappen en thuis zitten. We zijn nog even aan het dubben of we morgen met Tara naar training gaan of niet. Ze eet gelukkig wel weer uit haar zelf brokjes. Maandag de hechtingen er uit laten halen. Dan hopen dat de jeuk ook wat weg is want we worden gek van het gesmak en gelik aan het litteken.
zaterdag 7 november 2015 om 10:41
Oeh spannend! De poezies komen! Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet er van Puss.
TH, succes bij de fysio.
TH, succes bij de fysio.