De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hera, succes met de snottebellen-oorlog... hier ook nog steeds bezig.... Yannick vind de neusspray altijd leuk om aan te zitten, maar als het richting zijn neus gaat, ho maar.... maar ach mama wint altijd.....

Jacinta, hoest met jullie eigenlijk. Zie je veel, maar hoor weinig van je???

Mijn mama heeft weer reeeeeeuuuuze gescoord bij Yannick... Ze heeft een dekbedhoesje (en kussensloop) gemaakt van Cars-stof, nou groot succes!! Gisterenavond gingen we naar boven om hem in bad te doen, en meneer zag de beddehoes en wilde gelijk naar bed onder zijn auto's!!! En echt, gewoon gaan slapen!!! om 19:40 uur (record) Dan vanavond maar in bad......
Zit zo te balen op mijn werk..... ben het echt zat, ik wil wat anders..... maar de sollicitaties stromen niet echt binnen......
Hallo!

Nala, oeh spannend zeg. Nu gaat het echt beginnen voor jullie he?

12-9 hoe is het met jullie?

Stier, hier ook nog steeds van die vieze gele snottenbellen (bij lena dan he). Oooow en balen dat je zo de balen hebt van je werk!

Ik kom net van de 20 weken echo en alles zag er helemaal goed uit!!! Wat een opluchting zeg! Enne niet te hard over roepen aub, want we zijn er nog niet echt over uit of we het willen vertellen, maar ik kon tuuk toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Wij krijgen net zo'n koningskoppel

Ik ben zo opgelucht, maar het is ook wel moeilijk hoor. Weer zo confronterend dat mijn schoonvader het niet gaat meemaken. En hij had het echt geweldig gevonden.

We zijn net lekker even een taartje gaan eten om te vieren dat alles er goed uitzag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Men wat heb ik zin in drop zeg. Gisteren een zak gekocht en ik kan het niet laten om er af en toe wat van te nemen. Nou ja tot nu toe was mijn bloeddruk steeds laag (behalve dan rond crematie ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, wat geweldig dat de 20 weken echo helemaal goed was. Toch altijd een opluchting...En Wauw ook al een prachtige combi in het verschiet (sorry maar krijg het niet in het wit....)

Nala, Jippie! Nu gaat het echt beginnen. Spannend!

Stier, heb je nog wat sollicitaties lopen of is het rustig momenteel. Frustrerend is het als je weg wilt maar je kunt nog niet he?

Hera, sterkte met al die ziektekiemen..Daaraan zie je echt dat de herfst is begonnen he?

Jas, *zwaai*

Hier loopt het lekker, geen snottebellen in zicht en een heerlijk vrolijk kind. Wat wil je nog meer? Morgen is man lekker vrij, gaan we de tuin maar eens opruimen en blaadjes vegen enzo...Niet echte leuke bezigheid maar men..als je niets doet ziet het er echt niet meer uit! Mijn ouders komen zaterdag langs. Gaan we samen met schoonouders nog even hapje eten ter gelegenheid van mijn moeders 50e verjaardag. Lekkere vooruitzichten dus..

Nu eerst maar even een bammetje eten.

Daaahaaag!
Wauw 12-9 en man gefeliciteerd met jullie meid Fenne, wat een mooie naa, zeg !!

Ties gefeliciteerd met je zusje, zorg er maar geod voor als grote broer..
Nou cardioloog heeft gebeld en Kaj wordt dus geopereerd in Leiden. Nwe prothese ader MET klep dit keer een vaat verwijding. Zal denk in de week van 13-10 gebeuren.

volg.wk dond een bespreking met de cardioloog en een echo maken die wordt dan de chirurg gestuurd en dan zullen we worden opgeroepen.

Weer een spannende periode, maar we hebben er vrede mee, het zal uiteindelijk zoveel beter zijn voor hem, rustiger ademen, goed kunnen groeien. gewoon rust voor hem !!

Ben wel blij dat het zo snel kan... hopelijk lekker thuis voor de feestdagen.
Frans gefeliciteerd met jullie 20 weken echo! en wat leuk!!! meer zeg ik niet.

stiertje, dat hopelijk blijft het cars dekbed zijn krachten behouden.

Noa, alvast veel plezier dit weekend en succes met de blaadjes.

Brabbel, wel fijn dat het waarschijnlijk zo snel kan gebeuren en dat je er vrede mee hebt.

En fijn dat het voor hem en jullie dan eindelijk wat meer rust komt.

Maar weer een hele spannende periode. Hoe lang duurt de operatie en het herstel? Moet Kaj zolang in de het ziekenhuis blijven, omdat je zegt hopelijk voor de feestdagen thuis.

sorry, moet weer verder (pfff hopelijk is de snottebellen periode snel voorbij)
Hoihoi,

Even tijd voor jullie.

De vk had geen gelijk dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dinsdagmiddag had ik dus na het verlies van de slijmprop last van toch aardig pijnlijke krampen maar nog erg onregelmatig. Man is dus 's avonds gewoon gaan werken maar na mijn bad kwamen weeen toch iets regelmatiger. Rond uur of 1 's nachts vond ik het best heftig worden en ben weer in bad gegaan. Dit was goed vol te houden maar rond 3 uur kwamen ze om 3-4 minuten en vk gebeld. Toen ze kwam had ik 2 cm en heeft ze vliezen gebroken. Gelukkig schoon vruchtwater dus kon lekker thuis blijven. Vk bleef erbij vond ik wel fijn gevoel. Alleen uur later niets verandert en nog steeds 2 cm, maar meteen na voelen werden weeen steeds pittiger. En om 4.45 had ik 3 cm, en ging het best hard. En na half uur had ik ineens al 7 cm en had ik al het gevoel dat het niet meer ging en ik moest persen. En had echt het idee dat ik voor die 3 cm nog minstens 2 uur moest zuchten maar waren maar 15 minuten want om 5.30 had ik volledige ontsluiting en om 5.38 (3 persweeen later) is ze geboren. (mijn sms stond 6.38, was toen nog beetje in de bonen). Vk zei meteen flinke meid en dat bleek ze was op de gram af 4500 gram en 52 cm.

Ze heeft gisteren en vanacht wel veel last gehad van vruchtwater dat ze had ingeslikt dus ze was erg misselijk en wilde niet drinken. Maar sinds vanochtend gaat het heel goed en drinkt ze al goed.

Ik had gisteren nog wel flink last van naweeen maar ook dat is vandaag stuk beter.

Ties vind het allemaal prachtig maar is wel een beetje van slag door alles. Vandaag gewoon lekker naar kdv, hopelijk zo weer een beetje in zijn normale ritme. Het is wel ontzettend mooi om te zien hoe trots en lief hij naar zusje kijkt
Nala, super eindelijk beginnen met IVF. Hoop echt dat voor jullie snel zo'n mooi wonder komt.

Brabbel, jeetje dat is snel. Maar goed dan is het inderdaad maar gebeurd en gaat het daarna gewoon super met Kaj en kan hij zich weer optimaal ontwikkelen. Maar blijf het knap vinden hoe jullie ermee omgaan.

Frans, oh super dat de echo helemaal goed was. Toch altijd spannend momentje. En leuk een ..........

Bedankt voor de felicitaties en voor iedereen
Wauw, dat is inderdaad snel gegaan!

Lief hé om te zien hoe trots Ties is. Fijn dat Fenne niet meer zo misselijk is en lekker aan het drinken is.

Hoe gaat het verder met jou?

Geniet lekker van de kids!
Balen Stier, dat je ff geen sollicitaties hebt.

Das super Frans! En straks ook nog een mooi koppel.

Pfoeh Brab, weer zo'n slopende periode voor de boeg.

Maar zoals je al zegt, het is voor een goed doel! En Kaj is, zoals je in je blog al schreef een bikkel!

Leuk 12-9, om al wat van je te horen. Gelukkig gaat alles goed met jullie.

Eerste spuit hormonen is vanmorgen gezet. Was wel weer ff eng, was alweer 4 maanden geleden. Maar ging goed.

Moet zaterdag voor mijn eerste echo komen. Kijken ze of alles er goed uit ziet en of er geen cystes zetten. (I hope so!)

Moet morgen ff bellen voor de tijd. Wil natuurlijk zo vroeg mogelijk, want hebben Open huizen route... En anders ga ik maar een keertje alleen.
Fijn om van je te horen 12-9! Superfijn dat Fenne het zo goed doet. En wat onwijs cute dat Ties zo verliefd is! Nu hup, ga maar lekker kraamvrouw wezen. Je hebt het maar mooi geflikt weer.

Brabbel voor jou en de jouwen. Wel fijn dat het zo ontzettend snel kan.

(Als ik wat voor je kan doen, hoor ik het graag. LUMC zit ik zo. Bovendien zal ik er ook af en toe rondhangen, vanwege Neef die daar per 6 oktober ligt.)

Frans, wat onwijs stoer, zo'n koppel! Gaaf meid. En wat fijn dat het allemaal goed was!

En natuurlijk een voor bikkel Nala. Goed dat het spuiten is gelukt!

Ik meld me af. Ga een weekendje m'n zen proberen te vinden bij m'n ouders in Drenthe. Misschien vanavond / morgenochtend nog eventjes (maar moet nog koekjes én een appeltaart bakken), anders tot zondag!
12-9, gefeliciteerd met Fenne!! Toch een snelle bevalling, fijn dat de vlos geen gelijk had! Wat mooi dat Ties zo lief naar z'n zusje kijkt, echt schattig!

Frans, haha, ja het was het vrijgezellenfeest van de aanstaande bruid van een vriend van B, klopt helemaal. Is A er de hele dag bij, ik geloof dat B de foto's gaat maken??

Brabbel, wat spannend, weer een operatie op korte termijn, ik hoop dat Kaj zich er weer moedig doorheen slaat. En je vent heeft gelijk, doe maar even een weekje rustig aan, even bijtanken!

DDDJ, veel succes met het zoeken van je zen, als je het vindt, wel mee naar huis nemen dan hè, zondag! Hoe is het nu met je, en met Mop?

Nala, succes met de IVF, nu is het officieel begonnen meid!

Stier, gelukkig is Yannick weer beter, hij had het even flink te pakken hè? Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt, als je eenmaal de beslissing hebt genomen weg te gaan, is het lastig om gemotiveerd te blijven.

Hera, succes in het snottebellengevecht, lastig als die kleintjes elkaar aansteken natuurlijk.

Ik heb maandag het ziekenhuis gebeld voor afspraak met de gyn, daar konden we zowaar gisteren al terecht. Maandag a.s. is er een informatie-avond, je kunt pas beginnen met IVF als je daar geweest bent. We kregen vandaag de uitnodiging binnen voor die informatie-avond, en daar staat ook meteen de afspraak met de ivf-arts in, daar kunnen we de 21e terecht. Al met al best snel allemaal, alles nog binnen deze cyclus. Alleen hebben we zelf weer slechte timing, want we gaan begin november een weekje weg (met schoonouders en zwager/schoonzus), dus moeten we even kijken of we meteen beginnen of toch nog een maand wachten... want de ziekenhuisbezoekjes ivm echo's enzo vallen dan natuurlijk net in die week weg...
Wat fijn DO dat jullie zo snel terecht kunnen, wel balen dat het waarschijnlijk precies tegelijk valt met jullie weekje weg. Duim voor je dat het allebei kan starten en weekje weg.

Nala, super dat het spuiten is gelukt. Ik duim voor je dat je zaterdag op tijd kunt komen voor een echo en dat er geen cystes zitten.

DDDJ, veel plezier in Drenthe ga lekker relaxen.

Fijne avond allemaal.
Ohh en Stiertje hoop voor je dat je snel een nieuwe baan krijgt. Erg hé als je eenmaal het besluit hebt genomen......

Zijn jullie weer helemaal fit?

Nu ga ik weer verder.
Oh DDDJ dan zal ik je zeker zien !! Moet je ff sms-en waar hij dan ligt.

Kaj zal eerst op de kinderic liggen en dan naar 6 hoog op de babyzaal.
DDDJ, veel plezier dit weekend.

Gelukkig kan jij ook snel beginnen Do. Wel sjit dat het psies met een weekje weg valt.

Wij hebben net geluk. Gaan weekend weg als ik of zwanger ben (als het in 1 keer lukt), of als het niet lukt, is het mijn rust cyclus.

Ff voor de zekerheid.

Alleen jullie en die meiden van het oude miskramen topic weten dat we zijn begonnen met IVF.

Dus alsjeblieft geen berichtjes op mijn Hyves.
12 sept. van harte met jullie meissie!

Jeetje zeg, gezien de berichten van de vk had ik niet gedacht dat je allang bevallen was en hier zelfs alweer gepost, super!
Nala mooi dat je nu gestart bent met het echte werk.

Hopelijk zwanger, je weekendje weg!

En ooee dat zou ik nie durven, mezelf prikken!
Brab dikke knuf voor jullie!
Frans het is bij jou wat ik al gedacht had!

Mss kan je vent in toekomst weer een hobby gaan delen.

voel je je goed verders?
Er is hier iemand wakker, waarschijnlijk door mijn lamp en getik

Doeg!
Eeej rustig hiero!

we komen net thuis, voor de pauze, zegt man: van wie nu weer een geboortekaartje (wees op de post)

Oh, ik weet ut al, van Viva vriendin.

Hmmm zijn jullie nou nog niet uitgworpen daar

Nou ja zeg!

Maar 12 sept. geweldig kaartje!

Hoe gaat ie met jou zelf?
En Do ik wilde nog even kwijt dat ik heel blij voor jullie ben dat ook jullie ivf gaat starten!

Hopelijk met snel gewenst resultaat!

Moet nu echt weer naar mn pannen, ouderwetsche gewoonte om warm te eten hier .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven