Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 5 november 2015 om 18:31
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 18:29:
[...]
O ja, krijg je dát weer.Ja, geheid. Niemand zal toegeven dat hij een ruggengraatloze zwabber is die zijn oren laat hangen naar de mening van zijn vriendjes toch? Ik tenminste niet, ik ben echt hartstikke onafhankelijk. En authentiek ook. Vreselijk authentiek.
[...]
O ja, krijg je dát weer.Ja, geheid. Niemand zal toegeven dat hij een ruggengraatloze zwabber is die zijn oren laat hangen naar de mening van zijn vriendjes toch? Ik tenminste niet, ik ben echt hartstikke onafhankelijk. En authentiek ook. Vreselijk authentiek.
donderdag 5 november 2015 om 18:31
donderdag 5 november 2015 om 18:32
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 18:31:
[...]
Ja, geheid. Niemand zal toegeven dat hij een ruggengraatloze zwabber is die zijn oren laat hangen naar de mening van zijn vriendjes toch? Ik tenminste niet, ik ben echt hartstikke onafhankelijk. En authentiek ook. Vreselijk authentiek.Ik ben vooral pittoresk, folkloristisch.
[...]
Ja, geheid. Niemand zal toegeven dat hij een ruggengraatloze zwabber is die zijn oren laat hangen naar de mening van zijn vriendjes toch? Ik tenminste niet, ik ben echt hartstikke onafhankelijk. En authentiek ook. Vreselijk authentiek.Ik ben vooral pittoresk, folkloristisch.
donderdag 5 november 2015 om 18:35
quote:elflet schreef op 05 november 2015 @ 18:34:
Ooh ships .. ik was de groepjes even vergeten. Ik heb geen kippen. Wel katten en een hond.
Verder heb ik nog nooit een huishoudschool van binnen gezien.
Is er ook een groepje voor mij? Geen huishoudschool van binnen gezien? Dat wordt hier even zoeken hoor.
Ooh ships .. ik was de groepjes even vergeten. Ik heb geen kippen. Wel katten en een hond.
Verder heb ik nog nooit een huishoudschool van binnen gezien.
Is er ook een groepje voor mij? Geen huishoudschool van binnen gezien? Dat wordt hier even zoeken hoor.
donderdag 5 november 2015 om 18:37
quote:yasmijn schreef op 05 november 2015 @ 18:34:
[...]
Fusion cooking.
Nee morgen niet meer. Zijn porties zijn ook normaal.Oh, dat is dan wel weer jammer. Eén van de grote voordelen van de knal-Chinees is dat je meteen voor drie dagen voer hebt. En ik vind het ook echt lekker. Hoe meer ve-tsin hoe meer vreugd, zeg ik altijd maar
[...]
Fusion cooking.
Nee morgen niet meer. Zijn porties zijn ook normaal.Oh, dat is dan wel weer jammer. Eén van de grote voordelen van de knal-Chinees is dat je meteen voor drie dagen voer hebt. En ik vind het ook echt lekker. Hoe meer ve-tsin hoe meer vreugd, zeg ik altijd maar
donderdag 5 november 2015 om 18:47
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 18:37:
[...]
Oh, dat is dan wel weer jammer. Eén van de grote voordelen van de knal-Chinees is dat je meteen voor drie dagen voer hebt. En ik vind het ook echt lekker. Hoe meer ve-tsin hoe meer vreugd, zeg ik altijd maar Ik word daar dus heel beroerd van, teminste, ik ga er vanuit dat het daarvan komt ( jeuk, galbulten etc). En da's jammer want ik vind het best lekker.
[...]
Oh, dat is dan wel weer jammer. Eén van de grote voordelen van de knal-Chinees is dat je meteen voor drie dagen voer hebt. En ik vind het ook echt lekker. Hoe meer ve-tsin hoe meer vreugd, zeg ik altijd maar Ik word daar dus heel beroerd van, teminste, ik ga er vanuit dat het daarvan komt ( jeuk, galbulten etc). En da's jammer want ik vind het best lekker.
Je bent zelf een theepot