Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 november 2015 om 20:16
quote:SuzanneSuus schreef op 05 november 2015 @ 20:14:
[...]
Weet je wat het suffe is... Ik kan klikken op een foto en dan 'bewaar foto'. Ok, dat lukt
Maar bij video's lukt dat niet, geen mogelijkheid tot opslaan
Nogmaals, ipad hè
Geen idee hoe dat met de ipad werkt, ik zit meestal op de laptop.
Mss in een digitopic vragen?
[...]
Weet je wat het suffe is... Ik kan klikken op een foto en dan 'bewaar foto'. Ok, dat lukt
Maar bij video's lukt dat niet, geen mogelijkheid tot opslaan
Nogmaals, ipad hè
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 5 november 2015 om 20:17
donderdag 5 november 2015 om 20:20
Ik vind het trouwens wel goed dat die groepjes eens opnieuw worden vastgesteld. Anders zitten altijd dezelfde forummers bij elkaar in een groepje. Nu zit ik tenminste eens bij een paar waar ik nog nooit bij gezeten heb enzo. Leuk.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 5 november 2015 om 20:20
quote:MevrouwJack schreef op 05 november 2015 @ 20:18:
[...]
Je mag bij ons hoor
Tenminste als Corona het goed vindt, die is zo te zien onze hopman Gelukkig, ik doe regelmatig een nickchange, dat is soms niet handig want dan herkennen mensen je niet. Jij en ik hebben nog eens zitten pb-en over hormonen enzo.
[...]
Je mag bij ons hoor
Tenminste als Corona het goed vindt, die is zo te zien onze hopman Gelukkig, ik doe regelmatig een nickchange, dat is soms niet handig want dan herkennen mensen je niet. Jij en ik hebben nog eens zitten pb-en over hormonen enzo.
donderdag 5 november 2015 om 20:22
quote:fietsie schreef op 05 november 2015 @ 20:18:
[...]
Hoort Solo daar dan ook in?Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)
[...]
Hoort Solo daar dan ook in?Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)
donderdag 5 november 2015 om 20:23
Everybody HAPPY? Ik hoop het.
Ik geef het even op. Zonder dit is er ook leven. Ik had een paar vragen, maar kan het niet vinden.
Ik zie gewoon heel vreemde reacties gegeven worden in bepaalde topics.
Ik begrijp nu wel heel veel verwarring en foute aannames.
Voor mij was het zinvol. Dit kan niet anders dan het werk van trollen zijn.
Ze kijken een tijdje en volgen en dan imiteren ze de manier van posten.
Dan lijkt het alsof iemand uit zo'n groepje meerdere nicks heeft.
Sommigen hebben het ook, maar ik heb er echt maar eentje.
Mijn vorige is volledig verwijderd en die kan ik ook niet meer terug halen. Geloof ik.
Dat probeer ik wel ergens anders.
Ik geef het even op. Zonder dit is er ook leven. Ik had een paar vragen, maar kan het niet vinden.
Ik zie gewoon heel vreemde reacties gegeven worden in bepaalde topics.
Ik begrijp nu wel heel veel verwarring en foute aannames.
Voor mij was het zinvol. Dit kan niet anders dan het werk van trollen zijn.
Ze kijken een tijdje en volgen en dan imiteren ze de manier van posten.
Dan lijkt het alsof iemand uit zo'n groepje meerdere nicks heeft.
Sommigen hebben het ook, maar ik heb er echt maar eentje.
Mijn vorige is volledig verwijderd en die kan ik ook niet meer terug halen. Geloof ik.
Dat probeer ik wel ergens anders.
donderdag 5 november 2015 om 20:23
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 20:22:
[...]
Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)Bij horen samen Met of zonder t. Badinerende Fenrir!
[...]
Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)Bij horen samen Met of zonder t. Badinerende Fenrir!
donderdag 5 november 2015 om 20:24
quote:doornroosje9 schreef op 05 november 2015 @ 20:16:
[...]
Is dat iets belgisch? Ik stel me dan zo voor dat je met je billen typt (een soort twerken) en je de spatie activeert dmv flatulatie.
Tip: eet niet teveel bruine bonen.
[...]
Is dat iets belgisch? Ik stel me dan zo voor dat je met je billen typt (een soort twerken) en je de spatie activeert dmv flatulatie.
Tip: eet niet teveel bruine bonen.
donderdag 5 november 2015 om 20:25
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 20:22:
[...]
Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)Dan ben ik het luxepaard van het clubje want ik heb een fietsie en een autootje. Fietsie is nieuw, ruim een jaar en mijn auto heeft inmiddels stemrecht, maar brengt me nog overal. (zolang het dichtbij is want zeer oncomfortabel)
[...]
Ja natuurlijk. Ik zit ook in dat groepje, want ik heb niet eens een auto maar wel een fiets dus. Hopende dat ik je met die laatste mededeling niet heb afgeschrikt verblijf ik, de velocipedische badinator (god wat een gedoe met die groepjes)Dan ben ik het luxepaard van het clubje want ik heb een fietsie en een autootje. Fietsie is nieuw, ruim een jaar en mijn auto heeft inmiddels stemrecht, maar brengt me nog overal. (zolang het dichtbij is want zeer oncomfortabel)