Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 22:59:

[...]

Wow, das zo'n 20 jaar ouder dan mij

ik

Correct taalgebruik is wel een voorwaarde om mee te mogen hoor.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 november 2015 @ 22:58:

[...]

Dus eigenlijk ben ik te oud.

Rond 1970.

Ik denk wel tussen 1960 en 1973, zoiets?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 22:59:

14 juni, Ziggo DomeOeh, de verjaardag van ons pap. Die ging de eerste reünieconcerten nog mee maar of hij dat op zijn 76e nog ziet zitten..
quote:Solomio schreef op 05 november 2015 @ 23:00:

[...]

ik

Correct taalgebruik is wel een voorwaarde om mee te mogen hoor.

Ik heb echt getwijfeld over ik en mij. Toch de verkeerde gekozen.

M'n taalgebruik is de laatste tijd aan het verloederen.
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:00:

[...]

Rond 1970.

Ik denk wel tussen 1960 en 1973, zoiets?Ow, dat is wel heel fijn ruim gerekend dan.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Sowieso ben je voor Doe Maar natuurlijk nooit te oud, of te jong.
Doe Maar in Ziggo!
quote:Bij_Zonder schreef op 05 november 2015 @ 23:01:

[...]

Oeh, de verjaardag van ons pap. Die ging de eerste reünieconcerten nog mee maar of hij dat op zijn 76e nog ziet zitten..De mijne wel hoor denk ik. Daar ben ik nog mee naar U2 geweest, en naar de Pixies. Dus Doe Maar trekt ie dan ook wel op zijn 71e. Ik zal het eens voorstellen .
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 22:56:

[...]

Haha, wij zijn natuurlijk ook oudbollig.

Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.

Klopt. Bouwjaar 71 hier en Henny was mijn eeerste liefde.

Tranen met tuiten toen ze uit elkaar gingen. Mijn leven had geen zin meer.
quote:Bij_Zonder schreef op 05 november 2015 @ 23:01:

[...]

Oeh, de verjaardag van ons pap. Die ging de eerste reünieconcerten nog mee maar of hij dat op zijn 76e nog ziet zitten..

Ons pap, jij komt uit mijn regio.

En mijn vader, ook 76, heeft ons weggebracht naar 't afscheidsconcert in Den Bosch. En is blijven wachten om ons, in tranen, weer naar huis te begeleiden.
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:02:

Sowieso ben je voor Doe Maar natuurlijk nooit te oud, of te jong.Nee natuurlijk niet. Mijn kinderen zingen het ook allemaal vrolijk mee, zoon kent zelfs het Bahasa stukje van Ruma Saja uit zijn hoofd.
quote:Bij_Zonder schreef op 05 november 2015 @ 22:57:

Doe Maar weer live? Daar wil ik ook bij zijn! Benieuwd waar en wanneer, kon er nu zo gauw nog niets over vinden.14 juni 2016. Ziggo dome
Oh mosterd
quote:Goede-Fee schreef op 05 november 2015 @ 22:54:

Ik ben eigenlijk te jong maar ik heb ze ook 1x gezien bij 1e reunietour lang geleden . Want hee het is echt goede muziek. Maar vond beetje oudbollig allemaal. De band niet hoor maar het publiek. Niet mijn ding.Ik heb me in 2013 ook verbaasd hoor over de bloesjes en vestjes.
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:04:

[...]

Ons pap, jij komt uit mijn regio.

En mijn vader, ook 76, heeft ons weggebracht naar 't afscheidsconcert in Den Bosch. En is blijven wachten om ons, in tranen, weer naar huis te begeleiden.

Oh, daar gingen wij gewoon met de trein heen. En op de heenweg eerst even langs het huis van Jan P., en daar kregen we nog een koppie thee ook

Nog wel een dramaatje meegemaakt trouwens: want er bleken nog kaarten voor het middagconcert en toen gaf ik al mijn geld weg aan mijn vriendinnen om kaartjes te kopen en toen was ik zelf dus blut. Huilen, huilen. En toen kwam er een meneer langs met een snor en een bruine leren jas en die stopte me iets in mijn handen, en verdween in het niets. Twee tientjes. Kon ik een kaartje van kopen én twee cola. Ik zal die man eeuwig dankbaar blijven, en mocht ie dit lezen: nogmaals bedankt meneer!
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:07:

[...]

Ik heb me in 2013 ook verbaasd hoor over de bloesjes en vestjes.Ja maar daar ga ik niet aan mee doen hoor . Ik ga gewoon helemaal in het roze en groen.
quote:Goede-Fee schreef op 05 november 2015 @ 23:02:

Doe Maar in Ziggo!De eerste die reageert is van 1905. Da's wel heel oubollig.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
De Jannen vond/vind ik eigenlijk een beetje sufneuzen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 23:03:

[...]

De mijne wel hoor denk ik. Daar ben ik nog mee naar U2 geweest, en naar de Pixies. Dus Doe Maar trekt ie dan ook wel op zijn 71e. Ik zal het eens voorstellen .

Hahaha, ook al zo'n ouwe taaie dus

Die van mij overnachtte een paar jaar geleden op Dranouter in een greppel wegens te ver in de olie om de tent nog op te zetten midden in de nacht. Dat beviel zo goed dat z'n kameraden en hij de nacht er na gewoon weer in die greppel lagen te pitten. Maar ik denk dat hij daarna besloten heeft dat het mooi was geweest. Of ons mam heeft dat besloten, dat kan ook nog.
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:10:

De Jannen vond/vind ik eigenlijk een beetje sufneuzen.Jan H. niet, Jan P. wel. Ik ben blij dat René gewoon weer meedrumt.
Jiehaaa!

Ik hoef niet meer in een groepje hoor, ik heb gewoon kaartjes!

Soms ben ik blij met mijn impulsieve acties.

En gewoon ook helemaal zelf geregeld en betaald, zonder foutjes! (Gaat weleens anders..)
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 23:07:

[...]

Ik heb me in 2013 ook verbaasd hoor over de bloesjes en vestjes.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 23:08:

[...]

Oh, daar gingen wij gewoon met de trein heen. En op de heenweg eerst even langs het huis van Jan P., en daar kregen we nog een koppie thee ook

Nog wel een dramaatje meegemaakt trouwens: want er bleken nog kaarten voor het middagconcert en toen gaf ik al mijn geld weg aan mijn vriendinnen om kaartjes te kopen en toen was ik zelf dus blut. Huilen, huilen. En toen kwam er een meneer langs met een snor en een bruine leren jas en die stopte me iets in mijn handen, en verdween in het niets. Twee tientjes. Kon ik een kaartje van kopen én twee cola. Ik zal die man eeuwig dankbaar blijven, en mocht ie dit lezen: nogmaals bedankt meneer!O wat een geweldige man zeg! Dit verhaal doet het ook vast goed op verjaardagen
Die met die leren jas en de snor was vast Rene van Collem. Had dat geld net uit de tas van een andere fan gejat.

Wel een mooi verhaal trouwens!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Gatti schreef op 05 november 2015 @ 22:56:

[...]

Haha, wij zijn natuurlijk ook oudbollig.

Echte Doe Maar fans zijn van zo rond 1970.

'67 hier,

Bij Doe Maar denk ik aan een druilerige dag op weg naar Zandvoort in de trein. Met mijn eerste grote liefde en een fles goedkope rose. Allebei één oortje van de walkman. Belle Helene, Tijd genoeg en Liever dan Lief.

Ik vind Henny (mijn oude favoriet) een beetje eng geworden.

Ernst is nu leuk, leuker dan toen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven