Geen raad meer...

02-10-2008 17:44 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal, ik zal proberen kort uit te leggen waar mijn issue over gaat....

Heb 1,5 jaar relatie en wonen nu 2 maanden samen....

Enige tijd geleden was er heel veel spanning onderling en hadden we heel veel ruzie. Hij twijfelde heel erg over ons heeft hij achteraf gezegd en daarom was hij heel afstandig en niet echt aanwezig....

In die tijd heb ik vaak uit onzekerheid zijn msn gesprekken en hyves berichten gelezen en ik ben heel vaak nare dingen ( met andere meiden flirten) tegengekomen....

Zo ook op een avond kreeg hij een sms'je van een "vriendinnetje van een oude vriend" van hem waar hij volgens eigen zeggen al 2 jaar geen contact meer mee had gehad.... Uiteindelijk gaf hij toe dat ze gezoend hadden maar verder niet en via msn wilden ze alleen even bijkletsen... En zij sms'te hem over een foto die ze niet goed had ontvangen...

bla bla bla bla.... Kortom mijn vrouwelijke onderbuik gevoel zei me dat dit niet klopte en voila, het ene na het andere msn gesprek stond op de pc.....

Dingen van dat hij nog een zwak voor haar heeft, tot details over hun heftige sexavontuurtje.....Ook vertelde hij haar in dat msn gesprek dat hij zich niet in bedwang zou kunnen houden als je haar weer een avondje zou zien. En zelfs dat áls je een keer vreemd zou willen gaan, het met haar is…. En zij gaat er vrolijk in mee spelen met hem.....

Ongeveer 6 tot 8 keer hebben ze lange, sexueel getinte, maar niet in detail gesprekken gehad en dit heeft me zo onzeker gemaakt, omdat ik zo'n vertrouwen in mijn vriend had.....

Ik heb niks gezegd omdat ik vond dat ik niet het recht had in zijn privé dingen te snuffelen en ik het maar moest vergeten.....

Alleen vandaag stond zijn msn nog aan en was degene om wie het gaat d'r naam geselecteerd....

Meteen vol van angst schrok ik en ben ik gaan kijken wat ze besproken hadden....

Nou hij heeft haar aangesproken want hij moet zondagavond in de buurt van haar zijn.... En nu wil hij na 24.00 uur zondagavond als hij klaar is met werken met haar "koffiedrinken" Want ze woont daar 10 min. vandaan.....

Tsja, en nu komt er bij mij verdriet, onraad, weet niet meer wat ik moet doen want wil mijn vriend verdorie niet kwijt!!!

Weet niet meer wat ik moet doen, hem vanavond eerlijk alles opbiechten, met de kans dat hij pissig wordt en wegloopt ( doet hij altijd tijdens een fikse ruzie)

Of ik laat hem zijn gang gaan en gaat ie dus zondag met een chick afspreken waar hij én een zwak voor heeft, zij flirt heel erg met hem, én waar ie altijd nog een keer vreemd mee zou willen gaan...

En dit alles zou hij mij dus never nooit vertellen... want ik ga zondag niet mee, ben gewoon thuis... En hij zou dan gewoon net doen of slaapt hij bij zijn ouders....

Help me, Moet ik er vanavond rustig over praten, of moet ik nu ook mijn bek houden want ik heb er eerder ook nooit over gesproken.....

Help me alsjeblieft!!

Wil alleen maar een open en eerlijke relatie en verstandhouding, wil hem niet kwijt aan zo'n meisje.....

Wil gewoon vechten als een hond.... Maar ik hoop zo dat hij dat kan begrijpen als ik eerlijk ben en dat hij niet helemaal flipt...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 oktober 2008 @ 18:18:

Koop een pakje Durex, pak die mooi in , geef hem met je allerliefste gezicht dat kado en als hij vraagt " waar slaat dit op ? " zeg je alleen maar ; " voor Zondag , als je koffie gaat drinken om middernacht " . Desnoods zeg je dat je bij een waarzegster geweest bent ; ken jou 't schele ; hij liegt toch ook .

of zeggen als ie weg gaat 'doe je t wel veilig?'
Ik zou een pakje senseopads voor hem kopen en zeggen: voor zondagnacht voor het geval je afspraak geen koffie in huis heeft.
Maar je wou vechten als een hond ...........met wie ? Met haar ? Met je vriend ?

Vechten voor je relatie ? Dat moet SAMEN ; in je eentje ga je dat niet winnen namelijk .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ho ho ho! Ik kan mijn ogen niet geloven! Wat lees ik nu? Heb je stront in je ogen en oren of ben je gewoon niet goed snik? Ik kan me niet voorstellen dat je zo ontzettend genoegen neemt met minder, want hij is duidelijk een bedrieger. En jij wilt nog voor hem vechten ook, triest hoor. Nou weet je wat? Misschien moet je dan ook maar fijn leven met een nietsnut van een vent want blijkbaar ben je zo achterlijk als het uiteinde van een koe!

Ben je nu wakker??? Want dat is de enige reden waarom ik zo grof in de "pen" duik...

o o o

ps: wat moet je doen dus? wachten tot ie thuis komt en hem laten weten waar de deur is, gooi lekker zijn zooi op straat. Als het zijn woning is (ik hoop niet dat je zo stom bent geweest je eigen huis op te zeggen voor hem) dan zou ik vertrekken zonder ook maar iets te zeggen. Hij is geen aandacht van jou waard. Verder zou ik mezelf aanmelden bij een psycholoog om een therapiesessie te ondergaan waarmee je wat zelfbehoud aanleert.
quote:traincha2 schreef op 02 oktober 2008 @ 18:01:

Ik zou in de eerste instantie niks zeggen en kijken wat ie doet. Als je samen met je vriend de volgende keer weer bij zijn ouders bent (of nodig ze bij jou thuis uit op korte termijn) dan eens subtiel gaan informeren hoe die logeerpartij is geweest en of je vriend zich wel gedragen heeft. Dit alles een beetje in een ontspannen sfeer zeg maar. Beetje klieren beetje treiteren. Eens kijken hoe hij dan reageert.

Ik zou zijn ouders midden in de nacht bellen ja mag ik PIETJE even de stoppen zijn doorgeslagen.

En dan blijkt Pietje er niet te zijn.... (naai je hem ook nog een beetje).
En daarna relatie zsm beindigen aan deze jongen heb je echt niks. Makkelijk gezegd ik weet het maar het is wel de beste keuze!
@Tranchia2; waarzegster, wooehaaahaahaha!! erg goed!
Je bent hem a kwijt!

Is het niet aan haar dan is het straks wel aan een ander.

Het lijkt mij het type man wat niet beseft wat hij naast zich heeft staan en altijd op zoek zal blijven gaan naar meer.

En heeft ie weer iemand gevonden en is er weer rust,zal hij snel de onrust weer op gaan zoeken.
quote:vissermariska schreef op 02 oktober 2008 @ 17:44:

met de kans dat hij pissig wordt en wegloopt ( doet hij altijd tijdens een fikse ruzie)

...

Deur op de knip en sleutels verstoppen voor je begint .

't Is soms zoooo makkelijk om irritant te zijn .

Hebben jullie vaak ruzie eigenlijk ?

Hoe oud zijn jullie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Totaal offtopic: heb je een hele simpele nick bedacht (je voor- en achternaam andersom) of denk ik nu te simpel?
Pff, wegwezen bij die loser. Helemaal eens met NoYo. Je laat je toch niet echt zo belazeren? Vroeg of laat gaat ie een keer vreemd, daar kun je je klokje op gelijk zetten.
...
quote:vissermariska schreef op 02 oktober 2008 @ 18:01:

Snap hem gewoon niet, waarom hij dat nou weer doet...

Waarom hij zo graag met haar wil afspreken, hij moet toch niks van haar?Nou hij wil dus weldegelijk wat van haar. En dat zou ik echt zo snel mogelijk op tafel leggen. Jammer als hij "flipt" maar dit kun je toch niet voor je houden?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:FullHouse schreef op 02 oktober 2008 @ 19:59:

Totaal offtopic: heb je een hele simpele nick bedacht (je voor- en achternaam andersom) of denk ik nu te simpel?

Daar was ik ook al bang voor?

TO hoe gaat het nu met je?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 oktober 2008 @ 18:01:

Meid, print dat gesprek van hem uit , leg op tafel en ga vanavond naar een vriendin of je ouders, laat hem jou maar bellen .Dat zou ik doen. En niet te hard toegeven, als je verder met hem wilt (en de beslissing of je dat nou wel of niet wilt zou ik nog even mee wachten tot je weer helder kan denken), dan moet je duidelijk aangeven waar de grens ligt. Niet teveel excuses voor hem bedenken. Hij zit fout, hij heeft wat goed te maken. Jij niet.
quote:vissermariska schreef op 02 oktober 2008 @ 17:44:

Goedendag allemaal, ik zal proberen kort uit te leggen waar mijn issue over gaat....

Heb 1,5 jaar relatie en wonen nu 2 maanden samen....

Enige tijd geleden was er heel veel spanning onderling en hadden we heel veel ruzie. Hij twijfelde heel erg over ons heeft hij achteraf gezegd en daarom was hij heel afstandig en niet echt aanwezig....

In die tijd heb ik vaak uit onzekerheid zijn msn gesprekken en hyves berichten gelezen en ik ben heel vaak nare dingen ( met andere meiden flirten) tegengekomen....

Zo ook op een avond kreeg hij een sms'je van een "vriendinnetje van een oude vriend" van hem waar hij volgens eigen zeggen al 2 jaar geen contact meer mee had gehad.... Uiteindelijk gaf hij toe dat ze gezoend hadden maar verder niet en via msn wilden ze alleen even bijkletsen... En zij sms'te hem over een foto die ze niet goed had ontvangen...

bla bla bla bla.... Kortom mijn vrouwelijke onderbuik gevoel zei me dat dit niet klopte en voila, het ene na het andere msn gesprek stond op de pc.....

Dingen van dat hij nog een zwak voor haar heeft, tot details over hun heftige sexavontuurtje.....Ook vertelde hij haar in dat msn gesprek dat hij zich niet in bedwang zou kunnen houden als je haar weer een avondje zou zien. En zelfs dat áls je een keer vreemd zou willen gaan, het met haar is…. En zij gaat er vrolijk in mee spelen met hem.....

Ongeveer 6 tot 8 keer hebben ze lange, sexueel getinte, maar niet in detail gesprekken gehad en dit heeft me zo onzeker gemaakt, omdat ik zo'n vertrouwen in mijn vriend had.....

Ik heb niks gezegd omdat ik vond dat ik niet het recht had in zijn privé dingen te snuffelen en ik het maar moest vergeten.....

Alleen vandaag stond zijn msn nog aan en was degene om wie het gaat d'r naam geselecteerd....

Meteen vol van angst schrok ik en ben ik gaan kijken wat ze besproken hadden....

Nou hij heeft haar aangesproken want hij moet zondagavond in de buurt van haar zijn.... En nu wil hij na 24.00 uur zondagavond als hij klaar is met werken met haar "koffiedrinken" Want ze woont daar 10 min. vandaan.....

Tsja, en nu komt er bij mij verdriet, onraad, weet niet meer wat ik moet doen want wil mijn vriend verdorie niet kwijt!!!

Weet niet meer wat ik moet doen, hem vanavond eerlijk alles opbiechten, met de kans dat hij pissig wordt en wegloopt ( doet hij altijd tijdens een fikse ruzie)

Of ik laat hem zijn gang gaan en gaat ie dus zondag met een chick afspreken waar hij én een zwak voor heeft, zij flirt heel erg met hem, én waar ie altijd nog een keer vreemd mee zou willen gaan...

En dit alles zou hij mij dus never nooit vertellen... want ik ga zondag niet mee, ben gewoon thuis... En hij zou dan gewoon net doen of slaapt hij bij zijn ouders....

Help me, Moet ik er vanavond rustig over praten, of moet ik nu ook mijn bek houden want ik heb er eerder ook nooit over gesproken.....

Help me alsjeblieft!!

Wil alleen maar een open en eerlijke relatie en verstandhouding, wil hem niet kwijt aan zo'n meisje.....

Wil gewoon vechten als een hond.... Maar ik hoop zo dat hij dat kan begrijpen als ik eerlijk ben en dat hij niet helemaal flipt...

Jeetje, meid, dit pik je toch zeker niet????????

Er is echt iets mis met je gevoel voor eigenwaarde hoor, dit kan niet. Kom op voor jezelf, laat dit zo niet gebeuren. Confronteer hem met je bevindingen, dan wordt hij maar kwaad! Gooi die gozer het huis uit als je kan, of pak je koffers zelf, hij is niet te vertrouwen. En dat na een jaar al...

Als je dit over je heen laat komen, wat is dan het volgende?? Daar blijft het niet bij hoor.

En je loopt het risico op een SOA!

In bovengenoemde postings staan heel wat bruikbare tips. Gebruik ze ook!
wegwezen.

wees blij dat je nog geen kinderen vam hem hebt.

deze man deugt niet.

jij verdient beter, echt waar.
Hallo iedereen....

Gister na maanden piekeren, dat ik het wilde zeggen maar niet durfde heb ik het eruit gegooid, dat ik wist waar hij mee bezig was en dat ik wilde weten waarom en hoe of wat....

Heb het rustig, niet verwijtend gebracht en eerst kwam hij met een verhaal dat het " wat ouwehoeren" met vrienden was geweest... Maar toen ik zei dat het veel vaker dat soort gesprekken waren geweest gaf hij wel toe dat hij aandacht zocht, via msn, via hyves, omdat het tussen ons zo slecht ging en hij die aandacht op dat moment lekker vond, al wilde hij er niks mee doen....

Ook wilde hij niet echt naar haar toe gaan, want aangezien hij om 21.00 uur allang vrij is, is hij om 22.00 uur allang weer bij mij...

Hij zei dat alleen maar in de zin van dat hij het leuk zou vinden haar tijdens zijn werk even te zien, dat zij even bij hem langs kwam...

Heb hem ook gezegd dat ik dit niet normaal vind en dat hij de hele situatie eens om moet draaien, dat IK dit allemaal zou doen...

Hij had er wel begrip voor en heeft zijn excuses daarvoor ook aangeboden.

Hij zegt alleen dat hij altijd zo is, dat flirterige, maar dat hij dat onbewust doet. Dat weet ik ook wel, hij bedoeld er niks mee, maar heb hem wel even duidelijk gemaakt dat hij dondersgoed weet dat die meiden wel wat van hem willen en als hij zegt dat hij langskomt, ze er ook vanuit gaan dat hij komt....

Voor hem niet meer dan een spelletje, sociaal zijn....

Tsja, ik weet dat hij zo is. zo is hij ook bij vrienden. Altijd afspraken maken, maar altijd op het laatste moment afzeggen of niet op komen dagen.....

Waar dit vandaan komt weet ik niet, waarschijnlijk heeft hij aandacht nodig op een bepaalde manier...

Ben alleen heel heel blij dat ik eindelijk van dit gevoel af ben! Heb het hem gewoon gezegd en hij weet dat als ik er ooit achter kom dat hij in wat slechtere tijden, als het tussen ons even niet zo goed gaat, dit weet doet, ik weg ben! Dat heb ik hem duidelijk gezegd...
Oh ja, hij zei ook nog dat hij dingen vanaf nu dan wel meer ging wissen van de PC en dergelijke...

Toen heb ik hem ook gezegd dat dat geen zin heeft want daarmee lost ie het probleem niet op. Ik heb hem ook gewoon gezegd, ik controleer je niet omdat ik je wil controleren, nee ik controleer je OMDAT je dingen doet die niet kunnen in een relatie....

Dat begreep ie dan ook wel weer......

kortom heel begripvol allemaal...

Gisteravond moest hij ook weg en toen ik thuiskwam na sporten lag er een briefje met " mijn oprechte excuses voor wat ik gedaan heb, er is maar 1 met wie ik oud wil worden, en dat ben jij!"

Tsja, aan de ene kant weet ik hoe hij is, doet en kan zijn in het sociale leven, aan de andere kant twijfel ik.... dan moet ik dus zeker altijd de perfecte vriendin zijn, anders zoekt hij gewoon wat spanning op......"
Tja, het is maar een spelletje... Tot dat spelletje een stapje verder gaat, meneer zich niet kan beheersen!

Meid wat laat jij je belazeren.
...
quote:vissermariska schreef op 04 oktober 2008 @ 13:04:

Oh ja, hij zei ook nog dat hij dingen vanaf nu dan wel meer ging wissen.

Ja tuurlijk, hij is betrapt en zal in het vervolg wel uitkijken...

Doe je ogen eens open joh!
...
Wow, wat word jij besodemieterd zeg,en je tuint er met open ogen in....

Onvoorstelbaar... meid WORD WAKKER!!!!!
Je zegt dat je dit niet wilt, dat hij in slechte tijden aandacht gaat zoeken bij anderen. Want dan ben je weg..

Maar dat is toch precies wat gebeurd is?

dus pak je koffers! Ga weg, er is echt wel iemand op deze planeet die wel normaal is, en niet wil kijken hoe hij in de markt ligt als jullie ruzie hebben. Wat is dit voor figuur?Hij zal vast ook wel eens lief zijn geweest voor je, en dat briefje is ook heus wel lief, maar alleen maar lief omdat je hem betrapt hebt, en hij weet dat dat zou kunnen betekenen dat je dan misschien weg gaat. Dat je zijn gedrag niet meer pikt. dat moet je ook niet meer pikken!
Wat ben jij goedgelovig en naief, niet normaal zeg. Die vent belazert je waar je bij staat en je gelooft alles wat hij zegt.

Nou ja, ga dan maar lekker zo door en laat je maar bedriegen. Die smoes van aandacht vragen en het leuk vinden om te flirten is wel een hele slappe smoes, dat je daar nog intrapt!

Ik hoop dat je geen ziekte oploopt, ik zou het in ieder geval vanaf nu maar veilig met hem doen.
Jammer dat hij er zo makkelijk van af komt, maar voor hem wel fijn natuurlijk.

Ik snap best dat je de relatie niet in één keer op kan geven, maar kan je niet even een adempauze inlassen waarbij je elkaar niet ziet? Dan kan JIJ tenminste eens gaan nadenken over wat JIJ wilt en wat JIJ van een gezonde, leuke relatie verwacht. Ik denk namelijk niet dat jij het leuk vindt dat je vriend in moeilijke tijden zich niet op jullie relatie richt, maar lekker buiten de deur gaat kijken.

Nu is er dus geen enkele consequentie verbonden aan zijn foute gedrag, het enige dat hij hoeft te doen is zijn excuses aan te bieden en je vergeeft het hem. Of heeft hij concrete plannen aangekondigd waarmee hij jouw vertrouwen terug gaat winnen? Dat zou tenminste een begin zijn...

Het feit dat hij aangeeft dat hij voortaan z'n geschiedenis gaat wissen zou mijn wantrouwen alleen nog maar meer doen aanwakkeren! Hij moet er maar voor zorgen dat hij voortaan niet meer zulke gesprekken voert!

Het kan best zijn dat hij op een bepaalde manier 'sociaal' is naar vrienden/kennissen toe. Misschien zouden sommige vrouwen daar geen moeite mee hebben (kan het me niet voorstellen, maar ok, who knows), maar het gaat er om dat jij er wel moeite mee hebt en daar heeft hij rekening mee te houden! Als je van elkaar houdt dan hou je rekening met elkaars gevoelens en doe je er alles aan om elkaar niet te kwetsen. Zo simpel is het.

Meid, geef alsjeblieft wat meer je grenzen aan en laat hem weten dat dit écht niet kan. Niet alleen dreigen dat je de volgende keer weggaat, maar neem NU afstand. Laat hem voelen hoe erg hij jou vertrouwen heeft geschonden en dat HIJ toch echt degene zal moeten zijn die dat zal gaan herstellen. Anders zeg je alleen maar dat het ok is om over je heen te laten lopen...
Goedenmorgen.... Voel me vreselijk kut momenteel.

Gister kon ik mijn woede niet inhouden en werd ik kwaad omdat hij vergeten was rijst mee te nemen, hij flipte helemaal en we hadden fikse ruzie... Uiteindelijk uitgepraat en hij begrijpt heel goed dat ik me ernstige zorgen maak over vandaag...

Hij liet me een sms' je lezen die hij haar had gestuurd die 's ochtends dat ik hem 's avonds heb vertelt dat ik weet waar hij mee bezig is en daar werd ik niet echt vrolijker van.....

Hij blijft maar volhouden dat hij haar een domme sloerie vind en niets van haar wil maar TOCH heeft hij steeds weer contact met haar... Zelfs als het "goed" gaat tussen ons....

Ben heel erg verdrietig en ik vertrouw hem voor geen meter dat hij haar vandaag niet sms't of belt.....

Hij is immers daar de hele middag en avond alleen.....

Hij zegt dat hij er heel erg veel spijt van heeft van alles en dat hij echt de boot af zal houden en haar zal zeggen dat het niet zo'n goed plan is dat ze langskomt, maar ik weet het niet....

Ben het vertrouwen kwijt en wil het liefste weg hier, want praten heeft toch geen zin....

Hij zei dat ze hem had gebeld namelijk, maar de dag daarna stuurt hij haar de volgende dag toch wel een sexueel getinte sms....

" Hey Chick, ik ben een jonge nette man van 24, kun je zondag ontvangen? x'je"

Ook al wil hij niets van haar zoals hij mij zei toen ik hem ermee confronteerde, ZOIETS doe je toch dan niet? Dan moet je toch wel wat van haar of niet dan?

Snap er echt niks van. Hij heeft of twee persoonlijkheden, of hij is niet goed wijs......

Als hij mij zo behandeld, WAAROM? Ik ben altijd lief voor hem, heb alles voor hem over, probeer d'r altijd leuk uit te zien en wat leuks van ons huisje/relatie te maken....

Ben niet extreem lelijk, dik of saai..... Ben niet een zeur, laat hem vrij..... WAT doe ik dan nog verkeerd?!

kan wel janken, en dat doe ik ook.......

thanks voor jullie botte berichtjes, maar ze openen me wel de ogen steeds een klein beetje meer.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven