Mijn vader rookt wiet

06-11-2015 16:48 227 berichten
Ik was gisteren bij mijn vader hij is nu thuis op zijn dood te wachten. (Uitgezaaide kanker)

Ik betrapte mijn vader dat hij wiet zat te roken verbaasd. Als antwoord kreeg het verlicht mijn pijn. Ik weet niet wat ik hier mee moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 17:30:

[...]

Ja kleine moeite toch ? En ze durft zelf geen wiet te kopen
Aliquando et insanire lucundum est
quote:RemboEnRembo schreef op 06 november 2015 @ 17:31:

[...]

Ja kleine moeite toch ? En ze durft zelf geen wiet te kopen Wat badass en lief tegelijk!
Hoe lullig het ook klinkt het gaat niet om jou maar om wat je vader wil. Als je nog veel had moeten bespreken had je dat eerder moeten doen. Je wist dat hij ziek was.
Soms gaan dingen opeens niet meer over jou. Dat jij antwoorden wilt, dat jij je schaamt voor zijn rookgedrag, dat jij het gek vindt, dat is gewoonweg geen issue meer. Je vader gaat dood. Er komen bepaalde antwoorden niet meer, hij zal bepaalde dingen niet meer kunnen bespreken.

En dat is oneerlijk en pijnlijk, absoluut. Maar híj gaat dood en kan doen wat hij wil en nog kan. Meer niet.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2015 19:58
Reden: op de man/provcerend
% gewijzigd
quote:fleetfox schreef op 06 november 2015 @ 17:32:

[...]

Wat badass en lief tegelijk!

Badass ? Why ?

Oh enneh... TO... suck it up en haal zelf de wiet of hasj voor je pa !! Het werkt prettig voor hem, gun hem dit
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2015 20:01
Reden: quote en reactie verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2015 20:02
Reden: quote en reactie verwijderd
% gewijzigd
quote:RemboEnRembo schreef op 06 november 2015 @ 17:36:

[...]

Badass ? Why ?

Oh enneh... TO... suck it up en haal zelf de wiet of hasj voor je pa !! Het werkt prettig voor hem, gun hem ditSpacecake maken vind ik gewoon badass, en lief dat je het doet voor iemand die het hard nodig heeft.
Bah bah ik ik en nog eens ik.

Mijn broer heeft reuma en blowt ook.

Het verlicht de pijn.

Laat die beste man als het hem helpt. Wat heb je liever dat ie vergaat van de pijn. Echt kan hier niet bij hij is volwassen!!!!!
quote:fleetfox schreef op 06 november 2015 @ 17:38:

[...]

Spacecake maken vind ik gewoon badass, en lief dat je het doet voor iemand die het hard nodig heeft. hahaha ok ok..... Spacecak is wat consistenter qua hoeveelheid werkzame stof in de wiet, dus werk prettig voor degene die hetmedicinaal gebruikt (Als je tenminste eerst wiet boter makt en niet de wiet door de cake kruimelt)
quote:Zusenzoo schreef op 06 november 2015 @ 17:37:

[...]

Precies dit, maar kijk uit wat je zegt.

Je hebt zo een ban.sms BAN AAN naar 0900VIVA
Geniet van hem zo lang het nog kan!

High van wiet of morfine wat maakt het uit als het helpt voor de pijn............
Tas, wat fijn voor je vader dat hij de pijn kan verlichten met wiet.
quote:RemboEnRembo schreef op 06 november 2015 @ 17:42:

[...]

sms BAN AAN naar 0900VIVA
Trouwens, van morfine ben je een stuk minder helder en je kunt er ontzettend benauwd van worden of zelfs een delier krijgen. Een jointje geeft op zijn hoogst een 'buzz', een kleine vermindering van angsten en pijn. Dat moet je je vader toch gunnen?
De beste man zit in de laatste fase van zijn leven..laat hem lekker zijn wiet roken als pijnbestrijding. Al zou hij heroine spuiten op zijn laatste dagen, niet jouw zaak, TO!
Jezus. Jaren geleden zat ik ook gewoon gezellig met mijn vader te blowen, en hij had geeneens een levensbedreigende ziekte. We deden het gewoon voor de lol. Geef de man even een break joh.

Wel naar voor je trouwens dat je vader er zo rottig bij ligt. Dat moet niet leuk zijn om te zien.
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 16:53:

Hij gaat dood dan ga je toch geen wiet roken.Waarom niet dan? Het maakt nu toch geen reet meer uit. Laat die man lekker, als het zijn lijden verlicht.
Was jij nu die persoon die overwoog aan een universitaire studie te beginnen ?
Niet geschoten is altijd mis
Tas, je wilt toch dat je vader dragelijk naar zijn einde gaat? Tenminste dat hoop ik.

En als dan wiet daarbij kan helpen? Het is niet dat jouw vader ineens een steriotype blower (als die bestaan) is? Volgens mij heb jij echt een vertekend beeld wat betreft wiet en hasj.

Het gaat nu niet om jou, maar om jouw vader. En soms moet je gewoon jouw eigen principes aan de kant schuiven. Dit is zo'n moment. Je schiet jouw vader te kort op deze manier en dat is zo zonde voor jullie beide.
quote:Bitje93 schreef op 06 november 2015 @ 17:56:

Was jij nu die persoon die overwoog aan een universitaire studie te beginnen ?
quote:Orangetree schreef op 06 november 2015 @ 17:35:

Zucht. Ben nu wel klaar met de topics. Je komt zo ontzettend wereldvreemd en onnozel over. Als je dit in het echt zou zeggen tegen me zou mijn onderkaak op de tafel liggen. Simpelweg omdat ik nog nooit zoveel stupiditeit uit een persoon heb horen komen. Werkelijk nog nooit iets van je gelezen wat ook maar een beetje riekt naar enige vorm van uberhaupt aanwezige intelligentie of empathie.Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 18:09:

Hier sluit ik me helemaal bij aan!Ik ook.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 18:09:

[...]

Hier sluit ik me helemaal bij aan!Ik ook. Denk ik even een topic te lezen, is het er wéér eentje van Ttas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven