Mijn vader rookt wiet

06-11-2015 16:48 227 berichten
Ik was gisteren bij mijn vader hij is nu thuis op zijn dood te wachten. (Uitgezaaide kanker)

Ik betrapte mijn vader dat hij wiet zat te roken verbaasd. Als antwoord kreeg het verlicht mijn pijn. Ik weet niet wat ik hier mee moet.
Alle reacties Link kopieren
Ttas, wil je nu echt dat je vader zijn laatste dagen/weken moet doorbrengen met pijn? Al was hij 24u op 24u stoned, nu moet je even aan hem denken en niet aan jezelf. Dit gaat nu niet om jou, hij gaat dood en jij zou er alles aan moeten doen om het hem makkelijker te maken. Heel naar dat je nog een gesprek wil en vanalles wil weten, maar daar zal je je bij moeten neerleggen, vrees ik. Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Ik gedraag me ook wel kinderachtig ik heb slechte ervaring met drugs.

ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.
Je kan vragen om een gesprek, maar als hij niet wil, houdt het op.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een bijzondere topics heb jij toch steeds. Ik vraag me af of jouw omgeving ook jouw denkwijze heeft? Is er geen vriend/vriendin die jou weleens de waarheid vertelt?
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 18:15:

ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.

Bespreek dat met je therapeut.

En laat je vader weten dat je begrijpt dat het niet niks is, al die pijn en ellende en weten dat je doodgaat, en dat je dat vreselijk voor hem vindt en dat je hoopt dat hij zo min mogelijk pijn heeft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Vraag gewoon o hij wil kreunen en steunen en zuchten als jij weer naar huis gaat. Zo irritant, iemand die al die geluiden maakt als jij een keer op visite komt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En dat hij niet eens even met je wil bellen, zeg.... Asociaal. Zou ik ook in de groep gooien. In plaats dat die man blij is dat hij nog bellen kan wil hij ophangen. Om je dood te ergeren.
Die drugs afpakken en gezonde muesli er voor in de plaats. Mandarijntjes zitten ook propvol vitaminen en die zijn goed voor iedereen.
Ik zie nu opeens je profielfoto, TO: "Gun jezelf rust... een ander trapt voor jou niet op de rem". Dat is precies wat je vader nu doet. Hij gunt zichzelf rust omdat een ander (jij) niet op de rem trapt.
Laat die man wiet roken, hij heeft niet lang meer, het verlicht zijn klachten. Zie je hem liever krom van de pijn in bed liggen?
verba volant, scripta manent.

Je wenst hem geen pijn toe?

Wat meelevend van je zeg...

Maar verder wel graag aan mevrouw de dochter haar wensen en eisen voldoen:

Dus vragen beantwoorden en geen drugs want dat blieft ze niet...

Laat me niet lachen, ik hoop dat je vader verder mensen om zich heen heeft die wel oprecht om hem geven en hem steunen, want met zo'n dochter heeft hij in elk geval geen vijanden meer nodig.
quote:prik schreef op 06 november 2015 @ 18:11:

[...]

Ik ook.Ik ook, hoe krijgt een mens het bij elkaar verzonnen.
djeez TO haar vader gaat dood! ik vind de reacties om te huilen, werkelijk

ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.Maar je wenst hem kennelijk ook geen verlichting. Want JIJ hebt slechte ervaringen met drugs. Wat moet de man dan? Creperen van de pijn zodat ie helder genoeg is om nog een keer te luisteren hoe jij weer over het vakantiehuis kan beginnen?
Als jezelf slechte ervaring hebt met drugs, is dat dus niet slim van jou geweest, dat was gebruik uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk.

Je vader gebruikt het als een medicijn, en niet alle medicijnen worden door een dokter voorgeschreven. Als hij nu om een flinke borrel zou vragen, zou je hem die ook niet gunnen.

Als mijn kinderen zo stom bij mijn sterfbed kwamen zeuren onterfde ik ze gelijk, en konden ze vertrekken.

Gun die man z'n rust op de manier zoals hij het wil
Je moet daar niets mee, het verlicht zijn pijn, dat is fijn voor hem. Sterkte met je vader
Er is op het Internet van alles te vinden over medicinale wiet, lees je even in.
verba volant, scripta manent.
quote:dienbladoptafel schreef op 06 november 2015 @ 18:40:

djeez TO haar vader gaat dood! ik vind de reacties om te huilen, werkelijk Lees haar andere topics even zou ik zo zeggen. Werkt verhelderend.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2015 19:52
Reden: persoonlijke aanval
% gewijzigd
Nou Tas, zelfs Marianne zegt het. En die leeft nog in de 19e eeuw. Dussss.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2015 19:53
Reden: quote en reactie verwijderd
% gewijzigd
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 18:53:

Nou Tas, zelfs Marianne zegt het. En die leeft nog in de 19e eeuw. Dussss.
[...]
% gewijzigd
[...]
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 18:53:

Nou Tas, zelfs Marianne zegt het. En die leeft nog in de 19e eeuw. Dussss.Oo....ik dacht dat ik dat was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven