Mijn vader rookt wiet
vrijdag 6 november 2015 om 18:15
Ttas, wil je nu echt dat je vader zijn laatste dagen/weken moet doorbrengen met pijn? Al was hij 24u op 24u stoned, nu moet je even aan hem denken en niet aan jezelf. Dit gaat nu niet om jou, hij gaat dood en jij zou er alles aan moeten doen om het hem makkelijker te maken. Heel naar dat je nog een gesprek wil en vanalles wil weten, maar daar zal je je bij moeten neerleggen, vrees ik. Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 6 november 2015 om 18:23
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 18:15:
Ik gedraag me ook wel kinderachtig ik heb slechte ervaring met drugs.
ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.
Bespreek dat met je therapeut.
En laat je vader weten dat je begrijpt dat het niet niks is, al die pijn en ellende en weten dat je doodgaat, en dat je dat vreselijk voor hem vindt en dat je hoopt dat hij zo min mogelijk pijn heeft.
ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.
Bespreek dat met je therapeut.
En laat je vader weten dat je begrijpt dat het niet niks is, al die pijn en ellende en weten dat je doodgaat, en dat je dat vreselijk voor hem vindt en dat je hoopt dat hij zo min mogelijk pijn heeft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 6 november 2015 om 18:25
vrijdag 6 november 2015 om 18:33
Je wenst hem geen pijn toe?
Wat meelevend van je zeg...
Maar verder wel graag aan mevrouw de dochter haar wensen en eisen voldoen:
Dus vragen beantwoorden en geen drugs want dat blieft ze niet...
Laat me niet lachen, ik hoop dat je vader verder mensen om zich heen heeft die wel oprecht om hem geven en hem steunen, want met zo'n dochter heeft hij in elk geval geen vijanden meer nodig.
Je wenst hem geen pijn toe?
Wat meelevend van je zeg...
Maar verder wel graag aan mevrouw de dochter haar wensen en eisen voldoen:
Dus vragen beantwoorden en geen drugs want dat blieft ze niet...
Laat me niet lachen, ik hoop dat je vader verder mensen om zich heen heeft die wel oprecht om hem geven en hem steunen, want met zo'n dochter heeft hij in elk geval geen vijanden meer nodig.
vrijdag 6 november 2015 om 18:41
ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.Maar je wenst hem kennelijk ook geen verlichting. Want JIJ hebt slechte ervaringen met drugs. Wat moet de man dan? Creperen van de pijn zodat ie helder genoeg is om nog een keer te luisteren hoe jij weer over het vakantiehuis kan beginnen?
ik wens hem echt geen pijn. Alleen een gesprek zou fijn zijn. Het is ook niet niks al die pijn en elende en weten dat je doodgaat.Maar je wenst hem kennelijk ook geen verlichting. Want JIJ hebt slechte ervaringen met drugs. Wat moet de man dan? Creperen van de pijn zodat ie helder genoeg is om nog een keer te luisteren hoe jij weer over het vakantiehuis kan beginnen?
vrijdag 6 november 2015 om 18:47
Als jezelf slechte ervaring hebt met drugs, is dat dus niet slim van jou geweest, dat was gebruik uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk.
Je vader gebruikt het als een medicijn, en niet alle medicijnen worden door een dokter voorgeschreven. Als hij nu om een flinke borrel zou vragen, zou je hem die ook niet gunnen.
Als mijn kinderen zo stom bij mijn sterfbed kwamen zeuren onterfde ik ze gelijk, en konden ze vertrekken.
Gun die man z'n rust op de manier zoals hij het wil
Je vader gebruikt het als een medicijn, en niet alle medicijnen worden door een dokter voorgeschreven. Als hij nu om een flinke borrel zou vragen, zou je hem die ook niet gunnen.
Als mijn kinderen zo stom bij mijn sterfbed kwamen zeuren onterfde ik ze gelijk, en konden ze vertrekken.
Gun die man z'n rust op de manier zoals hij het wil