Entertainment alle pijlers

TVOH 2015-2016

25-09-2015 19:45 3186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Kijk mee en sluit hier gezellig aan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
"Ga zitten joh, jankerd" Heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tot trash!
Laterrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tot ziens dames was gezellig!
Die ene leek wel een clown, zeker ook met de bijpassende stapjes
quote:Ttas28 schreef op 30 oktober 2015 @ 22:25:

[...]

Danie bles is toch van sylvie

Haar zus deed of doet de styling van de Voice. Vorig jaar ook zulke wanstaltige outfits.

Danie niet, die is enorm tolerant jegens de volle vrouw. Ze kleedt sylvie ook, nou die vindt zichzelf ook rubens, en dan kletsen ze over die ene keer in 1993 dat ze samen een m&m deelden denk ik. Heel gewoon gebleven.
T'Is mij teveel vriendjespolitiek aan het worden, sowieso dat er semiprofs meedoen, dat is al niet leuk meer. Maar ook dat Ali vriendje Brace kiest en Anouk Jenny..... Allemaal doorgestoken kaart. Jammer hoor.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Had jij nog de illusie dat het allemaal spontaan was dan..? Er is zoveel gescript.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik had gehoopt op geen semi profs. Het ligt aan mij, ik vind het format niet leuk, te gelikt. En ik sta soms verbaasd wie de coaches goed vinden zingen. Dit programma draait alleen om geld (verdienen). Daarom was ik ook perplex dat Anouk zich hiervoor leent.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Medetrashers... Het programma waar het allemaal mee begon komt terug!

'Talentenjacht Idols komt terug op televisie. Dat meldt RTL Boulevard donderdagavond. RTL zal het programma uitzenden.'

En dan Angela Groothuizen in de jury.
Nee! Jerney natuurlijk.
Jaaa leuk! Gewoon weer met de originele jury haha

Mijn favoriet is eigenlijk Maan, maar ik zag in de voorstukje van vanavond dat ze wel heel emotioneel is en de spanning allemaal niet zo trekt, maar misschien is dat maar een fase.

Hebben jullie zin in vanavond?
Never say never and never say forever.
Over 10 min begint het zijn jullie ready

Lady's? Ik maak de bitterbaen vast klaar en en schenk de wijn alvast in
Thanks, maar ik sla over. Lig ziek in bed. Desalwelteplus ben ik erbij hoor.
Zo, wat wordt er baanbrekend goed geacteerd in GTST. Daar zou ik zo tussen passen.
Beterschap Georgette!
zo, je bent goed voorbereid Tas! Ik sla ook even over, heb net gegeten

Sjors, beterschap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 20:37:

Zo, wat wordt er baanbrekend goed geacteerd in GTST. Daar zou ik zo tussen passen.Dat denk ik niet hoor niet acteert zo baanbrekend goed als in GTST. Jij bent vast een miljoen keer beter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 november 2015 @ 20:29:

Thanks, maar ik sla over. Lig ziek in bed. Desalwelteplus ben ik erbij hoor. Beterschap!
Ik niet hoor Tas ik zeg altijd maar hoe meer wijn hoe meer vreugd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Beterschap Sjors.
Thanks dames!

Ik ben mijn stem kwijt, gelukkig heb ik die niet nodig voor forummen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 november 2015 @ 20:40:

Thanks dames!

Ik ben mijn stem kwijt, gelukkig heb ik die niet nodig voor forummen. Ik heb voor jou gezocht maar zij heeft zich echt goed verstopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven