Met het risico dat ik nu gekielhaald word...

03-10-2008 15:36 256 berichten
... maarreh, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat er op dit forum dames zijn die - nadat een moeizame relatie stuk is gegaan - wel héél makkelijk concluderen dat ze met een narcist/ borderliner/ psychopaat/ pathologische leugenaar of anderszins geflipte mafketel te maken hadden gehad?

Ik wel, als ik eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen beter de verzamelnaam klootzak gebruiken, dekt de lading ook wel toch en daarbij is geen medische achtergrond vereist om de diagnose te stellen, hi hi.

Maar uiteindelijk zijn we zelf degene die zolang bij die man gebleven zijn en dat gedag hebben geaccepteerd (goed gezegd impala: relatieverslaving), dus i.p.v. iets te zeggen over mijn ex, zeg ik wel wat over mezelf: wat was ik een ongelooflijke stomme blinde kip!
Ik geloof wel dat er heel wat mensen (Mannen en Vrouwen!) die de waarden en normen tegenwoordig wel wat kwijt zijn...

Ik heb een tijd lang mannen naar mij toe getrokken met bindingsangst (je kan ook zeggen niet genoeg voelen voor mij)

Maar ze hadden dit niet alleen met mij

Maar in plaats er mee bezig te zijn waarom ie bindingsangst heeft ben ik gaan na denken over wat het over mij zegt.

Een tijd lang had ik weinig eigenwaarde en zelfvertrouwen.

Toen ik zelf daar wat aan ben gaan doen heb ik ze ook niet meer aangetrokken

Dus in plaats altijd maar de storing bij een ander te zoeken kan je beter naar je zelf kijken

Al die energie ie je anders in een ander stopt, das zo zonde!

Voorkom dat dit soort dingen in de toekomst gebeuren en pak je zelf aan zou ik zo zeggen!
quote:Margaretha2 schreef op 03 oktober 2008 @ 15:55:

Haha, nee de ergste Digi, die kwam hier een paar jaar geleden voorbij.

Ik ben de minnares van een getrouwde man, hij wil wel met mij verder, maar hij kan niet bij zijn vrouw weg, want hij heeft PDD Nos en kan niet tegen vernadering.

Briljant!
Ik weet eigenlijk niet eens wat een narcist is, dus misschien is Vent er wel één. Nou ja, hij is wel lekker en ik heb er al kinderen mee gemaakt, dus ik hou 'm maar gewoon.
Mee eens, ik kan een mooie stempel op mijn exen drukken of gewoon toegeven dat het gewoon niet werkte. Maar dat is helemaal niet interessant om te vertellen.

FV, ik vind het een goeie! Als een man dat in zijn profiel zou hebben, zou ik daar júist positief op reageren hahaha!
quote:Margaretha2 schreef op 03 oktober 2008 @ 15:56:

FV, zoek jongere mannen

Ja, dat had ik ook al bedacht. En ik heb stiekem ook al bedacht dat ik het misschien maar over de grens moet gaan zoeken.

Heeft die van jou geen leuke broer van een jaar of vijf ouder?
Am Yisrael Chai!
Oh! Misschien ben ik er wel één!

*even op van Dale kijken*
Het wordt ook steeds moeilijker om een normale vent te vinden naarmate je ouder wordt. De spoeling wordt dunner, de meeste fatsoenlijke kerels hebben al een (goede) relatie en de leipo's/bindingsangstigen/neuroten/narcisten of hoe je ze ook wilt noemen blijven over.
Ik denk dat de maatschappij kneusjes zonder ruggegraat en teveel keuzes kweekt met mensen die 'voor zichzelf' kiezen.

Ik geloof wel dat er veel mannen zijn met narcistische trekken. Evenals borderline (net zo een mode verschijnsel)

Je moet alles hebben, alles moet van een leien dakje gaan en alles moet perfect zijn. Jijzelf en je partner. En heb je het niet meer naar je zin dan loop je naar een ander. Of je wordt bedrogen. Dus het kweekt egoistische mensen en gekwetste mensen. Met ergens het diepe verlangen om toch die intense relatie te hebben (met natuurlijk wel de 100 jaar ineen stuk verliefd, anders klopt er iets niet) anders is het niet meer leuk.

Tja, wat wil je...

Mensen zijn net kleuters. Ik denk dat ze gelukkiger zouden zijn met hooguit 2 keuzes.
En misschien kan Ainne ook nog wat buurmannen, collegas en aanverwanten doorpassen? Bij voorkeur tussen de 26 en 32, licht gespierd, donker haar, groene of donkere ogen, tussen de 1.78 en 1.88, GSOH en een leuke bankrekening?

Am Yisrael Chai!
"Ja nee, ik houd wel van je, maar ik heb eerst nog wat issues uit mijn verleden waar ik mee moet dealen. Ja nee dat is heel moeilijk te begrijpen voor jou, maar ik heb echt tijd nodig voor mezelf, en om te ontdekken wie ik nou eigenlijk echt ben. Ik heb een lichte vorm van ADHAD, en in mijn vorige relatie was er maar heel weinig ruimte voor mijn eigen identiteit, en ik moet daarom nu eerst aan mijn zelfbeeld werken, anders kunnen wij nooit een evenwichtige relatie beginnen. Maar dat betekent niet dat ik niet van je houd, hoor! Ik wil die beren juist van de weg ruimen omdát ik van je houd. Anders ga ik me opgesloten voelen en daar hebben we allebei niks aan. Het is zeg maar een gevoel alsof ik van de buitenwereld mezelf niet mag zijn, en dáár moet ik vanaf! Nee, daar kun jij me niet mee helpen, dat heeft te maken met mijn ouders, en hoe zijn van alles op mij projecteerden en zo. Komt wel goed, hoor, maar dáárom kan ik alleen elke donderdagavond bij je zijn. Omdat ik op dit moment gewoon heel veel ruimte nodig heb. Nee, ik wil naast jou geen andere vriendinnen, maar als je nu al begint me te beperken dan versterk je juist dat gevoel dat ik bij jou niet mezelf kan zijn, en dat is niet goed. Laat me gewoon maar even. Nee ik bel jou wel. Dag poppie! Tot donderdag! Trek je iets leuks aan? Kusje!"
of die van een dj saved my life:

hij laat opeens niks meer van zich horen. Hoe kan dat nou? Ik ken hem al twee weken via mail en msn en we hadden het al over de toekomst en kinderen...

.
Ik heb een leuke man.
P.S. Ainne, hung like a donkey is ook altijd een pre.
Am Yisrael Chai!
quote:luna1 schreef op 03 oktober 2008 @ 16:00:

Het wordt ook steeds moeilijker om een normale vent te vinden naarmate je ouder wordt. De spoeling wordt dunner, de meeste fatsoenlijke kerels hebben al een (goede) relatie en de leipo's/bindingsangstigen/neuroten/narcisten of hoe je ze ook wilt noemen blijven over.WAAR!
.
quote:impala schreef op 03 oktober 2008 @ 15:50:

Wel een beetje mee eens. Het probleem is vaak relatieverslaving. Maar het is nu eenmaal zo dat vrouwen zonder die verslaving een narcist of andere vent met onmogelijke issues al snel de deur wijzen. De anderen blijven eraan hangen en gaan dan discussieren over hém. Dus er is wel een verband.Eh... volgens mij is dit (ook) een goed voorbeeld van het soort conclusies (diagnoses) waar TO het over heeft?
WTF is HSP?
.
Hoog sensitief persoon
Men... you can't live with them and you can't f*ck beer.

Sorry FV, heb meer dan genoeg single vriendinnen hier en wij zijn nóg ouder dan jij volgens mij. En wist je niet dat alle Ierse mannen rood haar hebben, sproeten hebben en 1.65 zijn? EN de Keltische Tijger is ook al dood.
Over het algemeen lees ik zulke 'zeurtopics' niet. Het idee al, je vriendje maakt het uit en vervolgens ga je daaaaagen op het vivaforum hangen....zeker geen echte vrienden denk ik dan.

Sowieso, zaniken over allerhande problemen op internet, sukkels. Van zweren aan de grote teen tot een gat ik de hand, zucht.

Neemt niet weg dat ik topics zoals: "help mijn hond wil niet poepen" gewèldig vind.
quote:luna1 schreef op 03 oktober 2008 @ 16:00:

Het wordt ook steeds moeilijker om een normale vent te vinden naarmate je ouder wordt. De spoeling wordt dunner, de meeste fatsoenlijke kerels hebben al een (goede) relatie en de leipo's/bindingsangstigen/neuroten/narcisten of hoe je ze ook wilt noemen blijven over.Ha ha, kwestie dus van er op tijd bij zijn! (toch weer een voordeel van aan je jeugdliefde blijven hangen)
quote:meissiemeissie schreef op 03 oktober 2008 @ 16:05:

Hoog sensitief persoonOMG....
quote:Ainne schreef op 03 oktober 2008 @ 16:05:

Men... you can't live with them and you can't f*ck beer.

Sorry FV, heb meer dan genoeg single vriendinnen hier en wij zijn nóg ouder dan jij volgens mij. En wist je niet dat alle Ierse mannen rood haar hebben, sproeten hebben en 1.65 zijn? EN de Keltische Tijger is ook al dood.Meid, ben jij al zo oud? Wat ben je goed geconserveerd dan!
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 03 oktober 2008 @ 16:03:

P.S. Ainne, hung like a donkey is ook altijd een pre.Filth! I love it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven