Mijn vader rookt wiet

06-11-2015 16:48 227 berichten
Ik was gisteren bij mijn vader hij is nu thuis op zijn dood te wachten. (Uitgezaaide kanker)

Ik betrapte mijn vader dat hij wiet zat te roken verbaasd. Als antwoord kreeg het verlicht mijn pijn. Ik weet niet wat ik hier mee moet.
Alle reacties Link kopieren
Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds

Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds wietzaden wietplant

Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds dikke top wiet

Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds close up THC

Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds wiet gedroogd

.

Reggae Seeds

Juanita La Lagrimosa - Reggae Seeds

Direct leverbaar | Merk: Reggae Seeds

Juanita La Lagrimosa van Reggae Seeds is een zeer mooie en verrassende wietplant die ontstaan is uit een zeer mooie kruising, deze wietplant bestaat voornamelijk uit sativa genetica.

Reggae Seeds Juanita La Lagrimosa heeft in de bloeitijd een heerlijke zure haze-achtige geur. Deze wiet heeft een extreem hoog CBD gehalte en wordt daarom regelmatig gekweekt als medicinale cannabis. Helaas is ons de exacte medicinale werking niet exact bekend. Dit is een wiet plant die je zowel binnen als buiten kunt kweken.

De smaak bij het roken van deze wiet is fruitig. Het effect na het roken is een aangenaam high gevoel wat je voornamelijk ervaart als een helder effect in je hoofd. Wiet kweken uit deze feminised wietzaden levert je een heerlijke wiet op met goede medicinale eigenschappen.

Eigenschappen Juanita La Lagrimosa wietzaden:

Deze wiet is voor 90% sativa

Geschikt voor een wiet kweek binnen en buiten

Wordt vaak gekweekt als medicinale cannabis

Dit is een wiet met een zeer hoog CBD gehalte

Merk: Reggae Seeds
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Verschil tussen wiet en mediwiet: Mediwiet krijg je alleen op recept, het wordt gekweekt bij door de overheid goed gekeurde kwekers en het THC gehalte wordt gecontroleerd. Bij mediwiet wordt geselecteerd op wiet/hasj die niet zo zeer een high geven, maar wel pijn kunnen verlichten. Maar, dit werkt voor bijna ieder mens anders dus daar valt eigenlijk niet zozeer een pijl op te trekken.

Bij de wiet van een goede shop houden ze ook strak in de gaten wat het THC gehalte is van wat ze verkopen. Bij de "goede" shop kun je ook rustig aangeven dat je de wiet wil gebruiken als pijn bestrijding, daar kunnen en willen ze vaak prima rekening mee houden.

Dit overigens ter info mocht een andere forummer baat hebben bij deze info, of via Google op dit topic uit komen. Overigens, ik blow zelf niet en werk ook niet bij een shop
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
quote:ModeratorViva schreef op 06 november 2015 @ 20:06:

@allen: We willen iedereen vriendelijk verzoeken om met respect te discussiëren en zich aan de huisregels te houden. We hebben helaas al passende maatregelen moeten nemen. We zullen het topic nauwlettend in de gaten houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaZeg mod, wat was de regel ook alweer voor mensen die keer op keer niet bijdragen aan de sfeer?
Je vader zit gewoon aan de verkeerde shit, Tas.
quote:RemboEnRembo schreef op 06 november 2015 @ 20:40:

Je gunt die man bijna een snelle dood met zo'n dochter.......Pas op wat je zegt, Tas staft graag en voor je het weet heb je een ban te pakken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Er bestaan zelfs online cofeeshops!!!

http://onlinecoffeeshop247.com/hoe-werk ... inkel.html
quote:Alixane schreef op 06 november 2015 @ 20:44:

[...]

Pas op wat je zegt, Tas staft graag en voor je het weet heb je een ban te pakken.Idd. Ik ben hier weg. Goh wat ben ik kwaad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2015 @ 20:35:

[...]

soorten wiet

Er zijn vandaag de dag erg veel verschillende soorten wiet verkrijgbaar, deze soorten zijn tot stand gekomen door het kruisen van verschillende wietplanten. Hoofdzakelijk zijn er drie verschillende soorten wiet, dit zijn Cannabis indica, Cannabis sativa en Cannabis rudelaris

Verschillende soorten wiet

Naast de drie hoofd soorten wiet die hier boven beschreven staan, zijn er honderden verschillende kruisingen ontstaan. Ieder van deze soort bevat een percentage van de boven genoemde wietsoorten. Door het zien van deze percentages weet je dus direct met wat voor een soort plant je te maken hebt. In de loop der jaren zijn er een aantal verschillende soorten wiet erg populair geworden, hieronder een overzicht van de top 17 meest geliefde wietsoorten op volgorde van populariteit. Door op een onderstaande soort te klikken, zul je naar de pagina gaan waar meer informatie te vinden is over de bepaalde wietsoort.

1.Amnesia wiet

2.Haze wiet

3.Power plant wiet (pp wiet)

4.NLX wiet

5.Northern light wiet

6.K2 wiet

7.Purple haze wiet

8.Skunk wiet

9.Cheese wiet

10.Thai wiet

11.AK 47 wiet

12.Sneeuwwitje wiet

13.Shiva wiet

14.White widow wiet

15.Blueberry wiet

16.Jamaica wiet

17.White choco wiet

http://www.opentuinennet.nl/soorten-wiet/

De ene soort zal sterker zijn dan de ander, lijkt me?

Kan, hoeft niet. De ene shop kan bijvoorbeeld Northern Light verkopen met een bepaald THC gehalte, en de shop 2 deuren verderop heeft dezelfde soort met een hoger of lager THC percentage.

Zo geeft ook de ene soort een iet wat andere high dan de andere, bijvoorbeeld Purple Haze en Amnesia. Ook kan het zijn dat ze anders "smaken" en daar heeft ook iedereen wel een beetje zijn eigen voorkeur in. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat Purple Haze een soort van lavendel achtige nasmaak heeft.
quote:Rorschach schreef op 06 november 2015 @ 20:49:

[...]

Kan, hoeft niet. De ene shop kan bijvoorbeeld Northern Light verkopen met een bepaald THC gehalte, en de shop 2 deuren verderop heeft dezelfde soort met een hoger of lager THC percentage.

Zo geeft ook de ene soort een iet wat andere high dan de andere, bijvoorbeeld Purple Haze en Amnesia. Ook kan het zijn dat ze anders "smaken" en daar heeft ook iedereen wel een beetje zijn eigen voorkeur in. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat Purple Haze een soort van lavendel achtige nasmaak heeft.O, kan, hoor. Ik heb er echt totaal geen verstand van.
[quote]Mylene_Valerie schreef op 06 november 2015 @ 20:49:

[...]

Idd. Ik ben hier weg. Goh wat ben ik kwaad.[/quote
zusenzoo wijzigde dit bericht op 06-11-2015 21:04
Reden: Het figuur is niet de moeite waard
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2015 @ 20:51:

[...]

O, kan, hoor. Ik heb er echt totaal geen verstand van.Ik ook niet. Had een ex die er niet bepaald vies van was,net als zijn vrienden.
quote:anoniem061120152109 schreef op 06 november 2015 @ 20:37:

[...]

Suf word hij ook van de wiet

Niet als van morfine

Al mijn vrienden blowden vroeger, daar was nog best een gesprek mee te voeren hoor. Beter dan wanneer ze dronken waren.
Later is nu
(Oh, en ik blowde niet en dronk toen ook amper... Dat je niet denkt dat ik met versufte harsses dacht een supergezellig intelligent gesprek te voeren.. Ik was redelijk nuchter dan)
Later is nu
Ze heeft zich laten anonimiseren. Toedeledoki!
Overigens vind ik het feit dat je toch binnenkort dood gaat dé reden om dingen te doen, die niet goed voor je zijn. Als deze dingen je leven dat nog rest dan ook nog veraangenamen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Later is nu
quote:Alixane schreef op 06 november 2015 @ 21:14:

Ze heeft zich laten anonimiseren. Toedeledoki!Alweer?
Ja, maar ze leest hier vast nog wel.
Later is nu
Nou, tot morgen dan maar weer Tasje.
Nou, slotje dan maar?
Zo iedereen weer blij? Gadver de gadver wat een sneue reacties weer.

Nee, het was misschien geen handig topic maar laten we wel wezen, als wie dan ook dit topic had geopend waren de reacties heel anders geweest. Maar nee, het is een bekende op wie het zo lekker hakken is. En vooral ook maar steeds andere topics van haar erbij halen.
quote:thee schreef op 07 november 2015 @ 00:30:

Zo iedereen weer blij? Gadver de gadver wat een sneue reacties weer.

Nee, het was misschien geen handig topic maar laten we wel wezen, als wie dan ook dit topic had geopend waren de reacties heel anders geweest. Maar nee, het is een bekende op wie het zo lekker hakken is. En vooral ook maar steeds andere topics van haar erbij halen.Dat zijn aannames. En ik geloof dat ook niet. Als je een dergelijk topic opent over je vader/moeder die terminaal is en daarom een joint rookt, dan denk ik dat de reacties niet anders zullen zijn.
Idd, eens met thee.

'Je gunt die man bijna een snelle dood met zo'n dochter.......'

Het zal eens even tegen je gezegd worden. Ik neem het niet op voor TO, ze kan er blijkbaar zelf ook het nodige van, maar die opmerking is ronduit schandalig.
quote:Aubree schreef op 07 november 2015 @ 01:18:

Idd, eens met thee.

'Je gunt die man bijna een snelle dood met zo'n dochter.......'

Het zal eens even tegen je gezegd worden. Ik neem het niet op voor TO, ze kan er blijkbaar zelf ook het nodige van, maar die opmerking is ronduit schandalig.

Dat vind ik idd ook de meest onbeschofte reactie in tijden.

Dat iemand het uit zijn strot krijgt, dat gaat mijn pet echt te boven

Het is idd weer des viva's om lekker olie op het vuur te gooien bij een to waar dat zo lekker bij kan, en waar je van weet dat die op te fokken is, of onderuit te halen.

Als je je irriteert aan iemand, iemand stom vind, de topic's achterlijk vind, begrijp ik er geen hout van waar de drang vandaan komt om die persoon te blijven lezen en dat er nog lekker in te gaan wrijven hoe stom je diegene vindt.
quote:consuelabananahammok schreef op 07 november 2015 @ 01:36:

[...]

Dat vind ik idd ook de meest onbeschofte reactie in tijden.

Dat iemand het uit zijn strot krijgt, dat gaat mijn pet echt te boven

Het is idd weer des viva's om lekker olie op het vuur te gooien bij een to waar dat zo lekker bij kan, en waar je van weet dat die op te fokken is, of onderuit te halen.

Als je je irriteert aan iemand, iemand stom vind, de topic's achterlijk vind, begrijp ik er geen hout van waar de drang vandaan komt om die persoon te blijven lezen en dat er nog lekker in te gaan wrijven hoe stom je diegene vindt.Misschien omdat diezelfde persoon zich in een populair "chattopic" laat zien en iedereen vertelt hoe goed het gaat. Om dan vervolgens dit topic te openen. Uitlokken van reacties is deze forummer niet vreemd, zullen we maar zeggen.
Ik denk zeker niet dat het om uitlokken van reacties gaat en ik denk zeker niet dat ze fake is. En ja, ze bekeek het duidelijk niet van de kant van haar vader, dat kan. Maar waarom, in godsnaam waarom steeds op haar lopen te hakken, dingen insinueren etc. Reageer dan gewoon niet. En die opmerking die idd zo schandalig is heb ik idd gestaft ook al was TO al weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven