Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:47:

[...]

Is er op het andere topic ook nog niet eens gegumd dan? Letterlijk alles staat er nog?Ja, alles staat er nog. Ik heb speciaal even gekeken nog.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:49:

[...]

Ja, alles staat er nog. Ik heb speciaal even gekeken nog.Het is werkelijk waar weer erg bijzonder.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:48:

Rustig met staffen hè, straks gaat napraat dicht.ja dan missen we de leuke zweer
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:50:

[...]

Het is werkelijk waar weer erg bijzonder.Ik snap het ook echt, echt, echt niet. Terwijl ik normaal toch echt zo stom niet ben.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 16:48:

Rustig met staffen hè, straks gaat napraat dicht.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 16:50:

[...]

ja dan missen we de leuke zweer
Wel jammer dat jullie mij niet even geappt hebben dat er wat te rellen is.
Maarr.. Dit topic zorgt er toch voor dat juist hier discussies verder gevoerd kunnen worden, mocht er behoefte aan zijn?

[...]

ja dan missen we de leuke zweerPrecies! Alle gezelligheid in een klap weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 16:51:

Wel jammer dat jullie mij niet even geappt hebben dat er wat te rellen is.Sorry, mij appje kwam niet aan. Waarschijnlijk omdat je geen ontvangst had, buiten de randstad!
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 16:51:

Wel jammer dat jullie mij niet even geappt hebben dat er wat te rellen is.Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.

[...]

ja dan missen we de leuke zweerzweer ?
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:53:

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Is België ver genoeg voor jou?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Je snapt, hoop ik, dat dit sarcastisch bedoeld is?
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 16:54:

[...]

Is België ver genoeg voor jou?Voor mij is dat ver hoor (ik woon 15 km van de grens af, als ik bij familie ben 200m)

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Waar had je ons heen willen hebben?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Terug naar viva Viola.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:51:

Maarr.. Dit topic zorgt er toch voor dat juist hier discussies verder gevoerd kunnen worden, mocht er behoefte aan zijn?Klopt, maar 'julliezijnstom' is geen discussie natuurlijk.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:54:

[...]

Je snapt, hoop ik, dat dit sarcastisch bedoeld is?Nee.
Op het mod topic zal dit verwijderd worden dus zet ik het hier:

Wat mij betreft hebben we serieus nagepraat over een serieus onderwerp.

Geneuzel over groepjes die hier de dienst uitmaken daargelaten, ging het wel degelijk ergens over.

Mij gaat zoiets als homofobie aan het hart. Doe daar aub iets mee in plaats van vragen of het 'gezellig' kan blijven.

Er was niks gezelligs aan een aantal uitspraken vandaag en ik hoop eigenlijk dat dáár aandacht aan besteed wordt in plaats van aan een niet bestaand sfeerprobleem.

Het gaat er hier heel vaak veel harder aan toe over veel minder zwaarwegende onderwerpen.

Als het gaat om het gekift over groepjes en dat de sfeer in dát opzicht moet veranderen, prima. Maar pak dan ook de steeds terugkerende rellers dan aan die normaal postende forummers van rellen beschuldigen. Dat slaat namelijk echt nérgens op, absoluut mee eens.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:52:

[...]

Sorry, mij appje kwam niet aan. Waarschijnlijk omdat je geen ontvangst had, buiten de randstad!Dat is het natuurlijk.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

Terug naar viva Viola.Nooit geweest.

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Pffff ben net klaar met inrichten en schilderen en zo. Ik verhuis voorlopig niet

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.

In your dreams, babe.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:56:

Terug naar viva Viola.Leeft dat nog? anders moet ik m'n stofdoek pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven