Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Echt, de Koningin vragen te vertekken mhuahahahahahahaha.Gezien dat ze meteen acte de présence geeft?
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:00:

[...]

als jij gaat dan moet ik zeker weer mee?Ik ga nergens heen. Jij ook niet, als mijn stafadjudant.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.Laat de rest nou net blijven!
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:01:

[...]

Gezien dat ze meteen acte de présence geeft?Meeleesmodus.
en de zuurpruimende droeftoeters zitten nu in hun knuistjes te gniffelen

maar ik snap het wel hoor, als je niet bij een/het groepje hoort en dat eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeeeel graag zou willen

dan ga je dwars liggen en pesten.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:59:

[...]

Ja maaaarre, dan wordt het zo'n kleuterruzie.

Waarom is hij/zij stom? Nou gewoon daarom.. Wat doet ze dan? Ze is gewoohoon stohom.. Snap dat nou!Heerlijk toch? Beter dan dat groepjesgeneuzel en dierenspreekuur.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:58:

Een aantal mogen blijven wat mij betreft. Maar de rest opkrassen.Een willekeurig aantal? En wie had je dan gedacht?
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 17:01:

[...]

Ja, we zijn echt losgegaan 😁

Omg! Ik kom in de buurt van Amsterdam en mijn telefoon stopt niet meer met trillen!

Zo, nu even inloggen met mijn andere nick.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 17:01:

[...]

Hadden we het al eerder over.. Dat is in Nijmegen.. Einde van de 4 daagse Oh ja, ook nooit geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooie post leo!
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 17:03:

[...]

Omg! Ik kom in de buurt van Amsterdam en mijn telefoon stopt niet meer met trillen!

Zo, nu even inloggen met mijn andere nick.Niet per ongeluk dubbel- of triple-nicken hè!
Life is short. Eat dessert first.
Oei, was even mijn wachtwoord kwijt, maar gelukkig vond ik em weer.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Met geen 10 stokken of paarden krijg je me hier weg!
quote:snorharen schreef op 07 november 2015 @ 17:00:

Eleonora, wijs gesproken. Bij mij viel de homofobie ook erg fout.

Violen ken ik niet, en ik heb geen belangstelling.de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:53:

[...]

Dit is precies wat Sandra bedoeld. Erg kinderachtig zeg. Ik stel voor dat een aantal van jullie verhuizen. Dat houdt het leuk op het forum.Lees er om- en doorheen en denk er het jouwe van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 17:03:

[...]

Zo, nu even inloggen met mijn andere nick.
Ja, dat heb je met zoveel nicks hé, Moi Solo.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 17:02:

[...]

Meeleesmodus.Forummen tijdens een staatsiebanket? Foei!
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 17:06:

[...]

Lees er om- en doorheen en denk er het jouwe van.Of zoek sarcasme op in het woordenboek.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:06:

[...]

Forummen tijdens een staatsiebanket? Foei!Stiekem onder de tafel.
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:00:

[...]

Waar twee kijven hebben twee schuld.

Ge moet ook kijken naar u eigen aandeel en de anderen.

Kijkt gij maar naar úw aandeel mevrouw.

Aan enige zelfreflectie ontbreekt het u totaal. U komt vooral vertellen wat anderen moeten doen. Welnu, ú bent een van die anderen. Als iemand hier de sfeer verziekt bent u dat.

Haal die balk uit uwen ogen alvorens een ander een splinter te verwijten.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 17:07:

[...]

Stiekem onder de tafel.kijk eens of de queen mum d'r benen netjes bij elkaar heeft
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 17:06:

Ja, dat heb je met zoveel nicks hé, Moi Solo.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:08:

[...]

kijk eens of de queen mum d'r benen netjes bij elkaar heeftMama Trix is al lam. De 2e fles jakkerde ze er rap door.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:05:

[...]

de homofobie valt fout maar de islamofobie valt net zo goed fout. De badinerende, lacherige toon van het debat over vluchtelingen is zo smakeloos als braaksel en een topic over racisme kan niet met fatsoen gevoerd worden. Dadeldruifje maakt zich hard voor de islam, is haar goed recht. Maar op het moment dat ze homofoob blijkt te zijn valt de hele goegemeente over haar heen. De islamofoben kunnen veelal gewoon doorgaan, kritiekloos soms. En dat volk komt dan ook hier nog even leuk mee doen om tegen dadeldruifje te trappen. Het is te simpel om naar Dadeldruifje te wijzen. Er zijn meer notoire relschoppers. We weten allemaal wie maar viva is te slap om door te pakken.Daar heb je helemaal gelijk in. Ik lees nauwelijks meer op Actueel om die reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven