Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Sta ik nou alweer onder de negeerknop?
quote:Beeldig schreef op 04 november 2015 @ 14:55:

Sta ik nou alweer onder de negeerknop?

Zeker niet. Je klacht is bij ons bekend. Maar omdat we helaas nog geen nieuws voor je hebben - het issue is door ons niet te reproduceren - heb je nog geen terugkoppeling van me ontvangen. Zodra ik meer weet zal ik het hier uiteraard posten.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Misschien ligt het aan mijn telefoon, maar ik zie nu al een paar dagen de verkeerde smileys. Bij : hug : zie ik dus een conputerend mannetje bijvoorbeeld
Toyota terreur, door die popup kan je niet meer bij de forumfuncties en de site is niet weg te klikken, je wordt gewoon direct naar toyota gestuurd. belachelijk
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 november 2015 @ 11:09:

[...]

Dit probleem is inmiddels verholpen door de TD. Mocht dit bij jou niet het geval zijn laat het dan vooral weten. En dank voor je oplettendheid.

Groet,

Sanne

CM VIVANog steeds niet.
Ik zie geen enkele avatar meer, alleen de mijne, en dan alleen nog bij het reactieveld.
Beste forummers,

Wij hebben zojuist een technische update gedaan. Deze bevatte de volgende verbeteringen:

• Er deden zich inlogproblemen voor, deze zijn opgelost

• Het oude logo is vervangen voor het nieuwe, permanente VIVA logo

• Grote avatars worden automatisch geresized, wat voor een verlaging in het datagebruik zorgt op mobiel

Door de update waren er een paar minuten geen avatars zichtbaar, dit is inmiddels weer opgelost.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Nee hoor, ze zijn nog steeds weg.
quote:Theemok1 schreef op 05 november 2015 @ 11:33:

Nee hoor, ze zijn nog steeds weg.

Het zou kunnen dat dit nog in je cache zit. Zou je je cookies kunnen verwijderen voor me? Dank.

Gr,

Sanne

CM VIVA
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 05-11-2015 11:39
Reden: offtopic
% gewijzigd
Nou vooruit, toch de cookies verwijderd. Nog geen avatar gezien.

En hoezo was mijn opmerking net offtopic? Ging nog steeds over onzichtbare avatars. Cookies verwijderen vind ik een crime, want dan ben ik ook een hoop inloggegevens kwijt van andere sites.
En nu zijn ze ineens wel terug, geen idee wat er nou is veranderd.
quote:Theemok1 schreef op 05 november 2015 @ 11:55:

En nu zijn ze ineens wel terug, geen idee wat er nou is veranderd.

We hebben aan onze kant nog een fix gedaan waardoor het nu bij iedereen goed zou moeten zijn. Fijn om te horen dat ze weer zichtbaar zijn.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Krijg ik nog een reactie?
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 05-11-2015 13:28
Reden: offtopic
% gewijzigd
quote:Theemok1 schreef op 05 november 2015 @ 11:55:

En nu zijn ze ineens wel terug, geen idee wat er nou is veranderd.Het duurt gewoon erg lang voor ze geladen zijn, misschien is dat het? Bij mij ook. Eerst komt de hele pagina langzaam op gang en als die eindelijk helemaal geladen is, laten de avatars nog even op zich wachten.
.
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 12:56:

Krijg ik nog een reactie?

Wij zien het probleem met de smilies zelf niet. Is er een mogelijkheid dat je ons een printscreen kunt sturen?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Beste mods,zodra ik een smiley of afbeelding wil plaatsen dan wordt het bericht meteen geplaatst zodra ik op de smiley of afbeeldingsknop klik..

Is dit weer een bug?
Is het mogelijk om een PB verzonden aan een forumgebruiker die een ban kreeg te verwijderen?

Een ander PB dat is verzonden bleef bij mijzelf. Heel vreemd en dat is al eerder gebeurd.

Nu weet ik niet of dat wel/niet door de ander is ontvangen.

Nu lees ik pas dat er een update was.

Ik kreeg ook een vervelende reactie in een topic met slotje.

Die liep vol en werd op slot gezet.
Ik probeer nu al een paar keer om een pijler te verbergen, maar steeds blijftdat pijler in overzicht staan. Wat doe ik fout?
Is nu opgelost.
Hoi Mod,

Ik krijg sinds een paar dagen weer in dikke zwarte letters het woord Viva bovenaan mijn forumpagina te zien. Dat was vroeger beschaafd grijs-groen en dat vond ik wel prettig. Niet iedereen hoeft wat mij betreft van 10 meter afstand te kunnen zien dat ik hier forum .

Is er een reden waarom die kleur veranderd is?

Gr, merano
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Moiren_ schreef op 04 november 2015 @ 23:06:

[...]

Nog steeds niet.Inmiddels wel.
Ik werk met de iPad (Safari). De reclame van Celeb & Music News blijft steeds opnieuw laden en daardoor is het bijna onmogelijk iets te typen in het reactieveld. De letters stotteren en blijven haperen. Vreselijk irritant. Kunnen jullie hier iets aan doen aub?
Ik zie nog steeds dat de postings niet kloppen als je iemand loept. Dan staat er dat iemand b.v. 6 keer heeft gepost, en zijn er maar 5 te lezen als je op 'alle reacties leest'. Het valt me op dat de ontbrekende post vaak een topic opening is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven