Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:SuzanneSuus schreef op 21 oktober 2015 @ 21:37:

Dit is al eens gemeld:

Als er in een post 2 links staan opent de 1de link in een nw tabblad ( dat hoort zo), de 2 de link niet en opent in het oorspronkelijke tabblad.

Dit is inderdaad bekend en staat op de lijst van de TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 oktober 2015 @ 15:02:

[...]

Zou je mij hier een screenshot van kunnen sturen?

Dan kan ik zien om welke advertentie het gaat. Dankjewel!

Groet,

Sanne

CM VIVA
en vaak loopt de tekst dan nog door door de grijze balk en de tekst eronder.
Ik heb nu steeds de bijenkortreclame in beeld over het linker deel van de content heen en op de meest gekke plekken heb ik dingen die eruit zien als een soort vastgelopen pop-upjes met een grijs knopje 'less' een knop Annuleer en een zwarte knop OK. Ook dat staat voor de content, vooral in de reactievakken.

Tijdens het typen wordt een deel van de tekst die ik aan het typen ben dus ook afgeschermd door dat rare popupje.

Heel maf en irritant.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:MinionX schreef op 22 oktober 2015 @ 23:20:

en vaak loopt de tekst dan nog door door de grijze balk en de tekst eronder.

Zoals hier dus.

En je ziet op dit screenshot ook dat mensen met een lange naam (zoals de CM) mobiel niet makkelijk gequote kunnen worden, omdat de quote-knop in de balk wegvalt. Dan in je beter de bookmark knop eraf laten vallen.

(Als je je telefoon horizontaal draait zie je de knop wel, maar dat moet je maar net weten.)

.
Deze is ook erg grappig trouwens

.
De zoekfunctie werkt nog steeds niet?
quote:MinionX schreef op 22 oktober 2015 @ 23:18:

[...]

[afbeelding]

Dank voor het posten! We gaan dit z.s.m. oplossen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Broedkippetje schreef op 23 oktober 2015 @ 13:22:

Ik heb nu steeds de bijenkortreclame in beeld over het linker deel van de content heen en op de meest gekke plekken heb ik dingen die eruit zien als een soort vastgelopen pop-upjes met een grijs knopje 'less' een knop Annuleer en een zwarte knop OK. Ook dat staat voor de content, vooral in de reactievakken.

Tijdens het typen wordt een deel van de tekst die ik aan het typen ben dus ook afgeschermd door dat rare popupje.

Heel maf en irritant.

Als het goed is is deze reclame niet langer zichtbaar. Zo wel, zou je mij dan een screenshot kunnen sturen? Dankje!

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:impala schreef op 23 oktober 2015 @ 16:04:

[...]

Zoals hier dus.

En je ziet op dit screenshot ook dat mensen met een lange naam (zoals de CM) mobiel niet makkelijk gequote kunnen worden, omdat de quote-knop in de balk wegvalt. Dan in je beter de bookmark knop eraf laten vallen.

(Als je je telefoon horizontaal draait zie je de knop wel, maar dat moet je maar net weten.)

[afbeelding]

Het 'quote-probleem' is bij ons bekend en staat op de lijst van de TD. Omdat je dit inderdaad kunt omzeilen door je telefoon horizontaal te draaien heeft dit echter niet de hoogste prioriteit.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik krijg soms een zwart vlak over de topics op de hoofdpagina (PC, explorer). Ik kan dan dus niet bij de topics, onder de kopjes "actueel" en "digi" is het een groot zwart vlak. Ik zie wel mijn favorieten. Ik stuur wel even een printscreen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:gioia82 schreef op 30 oktober 2015 @ 11:04:

Ik krijg soms een zwart vlak over de topics op de hoofdpagina (PC, explorer). Ik kan dan dus niet bij de topics, onder de kopjes "actueel" en "digi" is het een groot zwart vlak. Ik zie wel mijn favorieten. Ik stuur wel even een printscreen.Ik heb je mail ontvangen en we pakken het op. Bedankt!
quote:impala schreef op 23 oktober 2015 @ 16:04:

[...]

Zoals hier dus.

[afbeelding]

Dan heb je gewoon een te kleine telefoon

Met de iPhone 6 staat ook bij de cm de quoteknop gewoon achter de naam.
Als ik een link probeer te plaatsen en die een naam geeft, pakt hij hem niet.

Laat maar, nu wel.
Lekker bij de koffie:

- Ik kan alleen niet alle standjes

- ... houdt alleen van ruige sex

Die zouden er toch niet meer staan?
Ik krijg de ene na de andere crash in Chrome (ipad) en in Opera (ipad) krijg ik nog steeds witte schermen. Alles is up to date, dus daar kan het niet aan liggen. (En wellicht ten overvloede: andere sites werken wel gewoon.)
Ik weet niet of er een pop-up of layer of hoe dat ook heet reclame draait op dit moment met een plaatje van een huis op een bergtop, maar er gaat iets goed mis. Knipperen en flikkeren, topiclijsten die steeds opnieuw opgebouwd leken te worden, heen en weer schietende regels, puinhoop dus. Enige wat een beetje te onderscheiden was op de forum startpagina was het plaatje van dat huis. Refreshen helpt tot dat huis weer in beeld komt.

Dat knipperen en flikkeren: als dat blijft zijn jullie deze epileptische forumster kwijt uit jullie ledenbestand.

Oh ja: mobiel, Huawei P8 lite, browser jenkins.noguswat.
Fuck it zesde poging toetsenbord klapt steeds weg en ik zit dan niet meer in tekstvenster. Klik een letter aan, maar toetsenbord klapt net weg en dan klik ik opeens op een blog. Weer opnieuw beginnen met typen. En chrome crash nr zoveel.
De lay out van mijn inbox klopt niet. De tabbladen die boven je berichten staan, staan allemaal in 1 vak in de zwarte balk.
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 04-11-2015 09:17
Reden: offtopic
% gewijzigd
quote:Moiren_ schreef op 03 november 2015 @ 23:40:

De lay out van mijn inbox klopt niet. De tabbladen die boven je berichten staan, staan allemaal in 1 vak in de zwarte balk.

Dank voor het melden Moiren_, ik zie inderdaad wat je bedoelt. Ik heb dit direct aan de TD doorgegeven en kom er z.s.m. op terug.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Bij_Zonder schreef op 02 november 2015 @ 21:52:

Ik weet niet of er een pop-up of layer of hoe dat ook heet reclame draait op dit moment met een plaatje van een huis op een bergtop, maar er gaat iets goed mis. Knipperen en flikkeren, topiclijsten die steeds opnieuw opgebouwd leken te worden, heen en weer schietende regels, puinhoop dus. Enige wat een beetje te onderscheiden was op de forum startpagina was het plaatje van dat huis. Refreshen helpt tot dat huis weer in beeld komt.

Dat knipperen en flikkeren: als dat blijft zijn jullie deze epileptische forumster kwijt uit jullie ledenbestand.

Oh ja: mobiel, Huawei P8 lite, browser jenkins.noguswat.

Dat is heel vervelend. Als je deze reclame weer krijgt, zou je dan een print screen door kunnen mailen? Als dit niet lukt, kun je dan kijken van welke adverteerder de advertentie is? Dan kan ik ernaar laten kijken. Dank.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 november 2015 @ 09:21:

[...]

Dat is heel vervelend. Als je deze reclame weer krijgt, zou je dan een print screen door kunnen mailen? Als dit niet lukt, kun je dan kijken van welke adverteerder de advertentie is? Dan kan ik ernaar laten kijken. Dank.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Van welke adverteerder het is weet ik niet, de afbeelding met dat huis op die bergtop is het enige wat te onderscheiden is. Die afbeelding kwam me wel bekend voor, reclame voor een hypotheekverstrekker oid?

Een printscreen maken, daar ga ik niet aan beginnen. Geen onwil maar om dat te doen moet ik me dusdanig focussen op het knipperende en flitsende scherm dat mijn epilepsie getriggerd kan worden en ik forum nou ook weer niet zó graag dat ik er een epileptische aanval voor over heb...
quote:Moiren_ schreef op 03 november 2015 @ 23:40:

Dit probleem is inmiddels verholpen door de TD. Mocht dit bij jou niet het geval zijn laat het dan vooral weten. En dank voor je oplettendheid.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Bij_Zonder schreef op 04 november 2015 @ 09:31:

[...]

Van welke adverteerder het is weet ik niet, de afbeelding met dat huis op die bergtop is het enige wat te onderscheiden is. Die afbeelding kwam me wel bekend voor, reclame voor een hypotheekverstrekker oid?

Een printscreen maken, daar ga ik niet aan beginnen. Geen onwil maar om dat te doen moet ik me dusdanig focussen op het knipperende en flitsende scherm dat mijn epilepsie getriggerd kan worden en ik forum nou ook weer niet zó graag dat ik er een epileptische aanval voor over heb...

Begrijpelijk. Ik zal het zelf even goed in de gaten houden.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven