Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh en die was sarcastisch..
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 20:08:

gretvrrrdegretvrrr Die r na de g klopt niet hoor Is een heus citaat, van Pruimpit (Guust Flater). Dus dan mag het.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 20:06:

[...]

Één van de weinige serieuze forummers hier. De rest zijn allemaal napraters en mee praters. Ik wist helemaal niet dat Barbara's schoonvader hier ook forumde.
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 20:09:

[...]

Daar verkijk je je op, ik ben net zo'n trut als die anderen.Nee, dat geloof ik niet hoor.
Dat negatieve groepje is weer bezig hoor.

voorgerecht diner Kinderen op bruiloft
Enchiladas.

Gemaakt door onze Miniman van 10

quote:GrimbleGrumble schreef op 07 november 2015 @ 20:09:

[...]

Ik wist helemaal niet dat Barbara's schoonvader hier ook forumde.
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 november 2015 @ 20:09:

[...]

Ik wist helemaal niet dat Barbara's schoonvader hier ook forumde.Deed hij het maar! Hij maakt heerlijke jam van zijn eigen fruitbomen en hij heeft altijd nuttige snoeitips.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 20:09:

[...]

Is een heus citaat, van Pruimpit (Guust Flater). Dus dan mag het.Ik zou maar oppassen met citaten
quote:Amaqanda schreef op 07 november 2015 @ 20:07:

O leuk, gaan we nu een rondje doen over wie meeloper en wie leider is?Er is geen leider.
quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 20:11:

[...]

Deed hij het maar! Hij maakt heerlijke jam van zijn eigen fruitbomen en hij heeft altijd nuttige snoeitips.Is hij een mattie van pa van Detta?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 20:09:

[...]

Is een heus citaat, van Pruimpit (Guust Flater). Dus dan mag het.Ah zo, wist ik niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anders gaan we muiten, iedereen een regenboog-avatar. Ik skip topics en pijlers gewoon als ik me teveel erger.
Downton begint zo! Hou er zo van!
quote:AllyMcBeal schreef op 07 november 2015 @ 19:57:

Kan ook niet een keertje op stap gaan of jullie kletsen 14 pagina's à 50 posts vol.

Heb ik iets gemist?Nee
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 20:12:

[...]

Is hij een mattie van pa van Detta?Ik denk dat ze elkaar niet eens kunnen verstaan . Maar schoonpa is een ouderwetse, deugdzame man. Zo worden ze niet veel meer gemaakt, tegenwoordig.
quote:Zusenzoo schreef op 07 november 2015 @ 20:04:

Naïef dus...

Hahaha

quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 20:14:

[...]

Ik denk dat ze elkaar niet eens kunnen verstaan . Maar schoonpa is een ouderwetse, deugdzame man. Zo worden ze niet veel meer gemaakt, tegenwoordig.Mijne ook.
quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 20:11:

[...]

Deed hij het maar! Hij maakt heerlijke jam van zijn eigen fruitbomen en hij heeft altijd nuttige snoeitips.Lijkt me wel een beetje lastig kauwen met al dat hout.
quote:Chiefseattle schreef op 07 november 2015 @ 20:13:

Anders gaan we muiten, iedereen een regenboog-avatar. Ik skip topics en pijlers gewoon als ik me teveel erger.Oh ja leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 20:15:

[...]

Lijkt me wel een beetje lastig kauwen met al dat hout.
Maar goed, ik kijk op BBC naar de pottenbakvariant op the Great British bake-off. Heel leerzaam en zonder Unchained Melody op de achtergrond.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 20:13:

Downton begint zo! Hou er zo van!

Ik ben ontrouw geweest.

Heb vooruit gekeken....
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 19:56:

Ik denk dat ik even een paar dagen weg ben. En zo leuk, het interesseert me geen hol meer. Veel plezier jullie, I'll be back en zo.

Fijne vakantie.

En ik hoop je snel weer te zien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 20:14:

[...]

Hahaha

Doe toch ff normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven