Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Oh Nologoes, die van jou is echt lekker geil, zeg!!!

(die van mij doet dit wat botter, wat ik dan eigenlijk ook wel verschrikkelijk lekker vind...... )
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hoeren zijn we!
Over hoeren gesproken, kreeg net een smsje.

'nog heel even dan zie ik je weer. Heb gruwelijk zin om je te laten voelen dat ik er weer ben. Mijn zaad in je te spuiten, je lekkere kont in mijn handen te nemen. Ik wil jou. Nu. Morgen. Altijd. Be prepared.'

Dat is mijn burgerlijkheid meisjes. Geloof me, ik ga nooit aan banden, nooit. Daarentegen vind ik het heerlijk om met iemand me 'samen' te voelen nu... maar deze iemand moet wel echt rete geil zijn, anders wordt het niets!
DTEEZ!
Oooooh! Dat soort burgerlijkheid! Ja, Djoels! Ja!
Ja, in dat soort burgerlijkheid kan ik ook wel meegaan
Wat. Een. Fantastisch. Topic.

Ik heb net alle pagina's achter elkaar gelezen en Nologoes, Miss Thang en Djoels: Ik vind jullie echt fantastisch, jullie doen zo wat je hart je ingeeft, heel erg mooi.

De lust en de liefde spat van de pagina's af. Echt top.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hey Evy! Welkom!

Ja, de vonken slaan er hier echt vanaf!! En wij genieten en iedereen mag meegenieten! Heb jij ook nog iets in te brengen waar wij van kunnen meegenieten )
Evy, wat leuk dat je dat zegt, dat ik doe wat mijn hart me ingeeft. Dat is precies wat ik me na mijn scheiding heb voorgenomen, te doen wat mijn hart me ingeeft en niet meer te luisteren naar anderen of te doen wat ik denk dat 'maatschappelijk verantwoord' is.

En inderdaad, als je iets in te brengen hebt.....
Hey Evy, ook in bezit van minnaar met Culturele Jongeren Pas? Schrijf mee! Leuk je posting, welkom !

Oh meisjes. Ik heb geshopt. Drie Dwaze Dagen beginnen morgen. Ik mocht vanavond al voorproeven. Dacht er aan toen ik in de file stond.Lekker gehaast, reed pas rond 7 uur van kantoor weg zo de file in... *fuck!*

Dan maar 'afslag Utrecht' richting Bijenkorf. Vervelend.

Oh Mädels! Het was zo'n avond dat je in één uur tijd 400 euro lichter bent. 3 jurken rijker, 2 bloesjes, geslaagd voor super lekkere lingerie, geweldige kousen aangeschaft en nog een lekker crèmepje ook. Holde pas om 20.00 uur de Bijenkorf in, om 21.00 uur werd ik eruit geknikkerd, maar wel met allerlei leuke dingen. Heerlijk, heerlijk. Ik smste net aan mijn JG dat ik heerlijke lingerie had gescoord als welkom thuis cadeautje. Hij smste me direct terug 'Jij bent ook echt mijn decadente snol, mijn lichaam verlangt naar dat lekkere wulpse lijf van jou.. Nog maar 2 nachtjes!'

Jiehaaaaa dat is leuk! leuk! leuk!

Wij doen wat ons hart ons ingeeft....

Wat mijn hart mij ingeeft.

Wat mijn k*t mij ingeeft. Een combi van dat!

Vergeet dat niet

Ik ga even een boterham eten, heb trek van al dat shoppen!
DTEEZ!
Oh Djoels, dit is torture!

Kon ook voorshoppen bij de BIJ, maar heb me in weten te houden! En ik negeer ook de aanbiedingen van Victoria's Secret in mijn mailbox, bijna dagelijks de laatste tijd.

Met het oog op Wereldstad over twee weken, alwaar ik alle grote warenhuizen wil plunderen, bij meesterchefs wil eten en de flessen champagne (rose Djoels, rose!) aan de lopende band wil laten knallen!

Ik heb gelukkig een vers lingeriesetje (eh..wel 3, 4, 5 ) die JGN (Jong Geil Neukgenot) nog nooit gezien heeft behalve op foto. Het zwarte kant zal op zijn verzoek de trip inluiden.

Maarre, gefeliciteerd met je aankopen! En had ik je gefeliciteerd met jouw JGN? Nee? Bij deze, een welgemeend ! Aan ons allen!!!
@ Djoels:

Nee, sorry ben ik te jong (24) en mijn heel prille lover te oud (27) voor helaas.

Wilde jullie alleen laten weten dat ik jullie topwijven vind, zoals jullie genieten van de liefde. Zo ongecompliceerd. Wou dat meer vrouwen dat zouden doen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Evy, wat ben je een schatje, zeg!!

Djoels!!!! Maak me gek! Ik wil ook zo'n sms-je krijgen..... Helaas is mijn JGN iets minder welbespraakt dan die van jou. Maar goed, hij brengt me daarom niet minder genot. En, even in zijn enorme voordeel, hij houd van schoenen, en kijkt bij een vrouw altijd eerst naar haar schoenen. Heb hem dus ook verleid met mijn stilettohakken.....
Oh ja, Evy, geniet van je nieuwe lover!!!!
Dag Froep,

Super van je huis! Ik reageer me suf, maar waar ik woon moet je idioot veel punten hebben, dus eindig ik steevast op plek 134 of 121... pffftt...Ik ga ieder Hart van Nederland Woondroom Eigen Huis klus en doe programma maar aanschrijven, want dit schiet voor geen meter op... En kopen vind ik momenteel ook link zonder niks nakkes geen eigen geld. En dan heb ik gisteren ook nog met de auto tegen een lantaarnpaal gezeten, aaarrggh..

Nou ja, genoeg erover. Jij hebt een huis en ook weer een thuis, heerlijk! Jammie op de muur klinkt erg veelbelovend, laat je inspireren!

Je vroeg of ik me kan afsluiten voor de liefde. Weet ik niet.. ik denk het wel. Ik heb er erg veel moeite mee om me open te stellen voor een man want daarmee word ik ook kwetsbaar en het blijft zo'n fucking pijn doen als het weer niks wordt. Ik val ook niet zomaar voor een man, ik stort meteen in het ravijn. Dus als ik merk dat ik verliefd word, ga ik mezelf meteen vertellen waarom het vooral niks wordt (want dat werd het nooit) en ik hou mezelf voor dat ik vooral niemand nodig heb. Ben ik daarmee een sterke persoonlijkheid? Uiteindelijk heeft die sterke persoonlijkheid me niet zoveel opgelevert en het houd me 's nachts ook niet warm. Geef me liever een beetje van jou en Djoels en Nologoes.

En nu weer in de weer met Jammie! (krijg visioenen van Froep met lief en potten kersenjam....) Ik wil ook Jammie!
Ben het helemaal met EvyBlissy eens!!! Dit is de enige topic waarvan ik alle postingen heb gelezen. Super. Heb 'm gisteren ontdekt en ik kom helemaal in the mood.

Heb geen jonge god tot mijn beschikking. Wel gehad, ik 38 en hij 26. Helaas niet zo spetterend als die van jullie. Heb nu contacten met een oudere god. Ik 39, hij 43. Gezoend en veel hete sms'jes heen en weer en voor woensdag a.s. een afspraak. En ik weet wat er dan gaat gebeuren................
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 02-10-2008 12:39
Reden: was nog 38 met jonge god.
% gewijzigd
Owja, even voor jullie beeldvorming: ben 6 maanden zwanger...
Hi Evy & Marianne!

Dank voor de complimenten! Juist van jullie (als meelezers) komt zo'n compliment goed binnen!

Evy, als jij nu al zo op ons reageert voorspel ik dat ook jij een vrouw wordt (bent?) die altijd het pad van het avontuur en haar hart zal volgen!

Marianne, dat klinkt als een bijzondere situatie! Zwanger en daten... Zwanger van Jonge God?! Do share....

Ik ben gister heel stout geweest en heb Jonge God de hele dat bestookt met hete mailtjes terwijl hij aan het werk was... De laatste reactie die ik terug kreeg was : en nu kan ik niet anders dan me even terugtrekken in het kleine kamertje... Kan niet wachten tot ik het in jouw sexy handen mag laten... Je maakt me gek.

En dat is natuurlijk ook de bedoeling!

DH, weet je wat mijn ervaring is? Je kan verliefd worden niet plannen, hooguit heel erg afstompen. Maar ik stond er de afgelopen jaren ook niet voor open, tenminste niet voor een verliefdheid die me 'gedoe' zou brengen. Ik speelde gewoon het spel. Het spel van verleiden en verlaten. Dat was ook mijn plan met Jong Schatje; gewoon een beetje rollebollen tot ik weer genoeg van had (of hij, zo ben ik dan ook wel weer!).

Maar ja, niets zo onvoorspelbaar als lust & liefde...
Ach Nologoes,

Ik heb altijd moeite gehad met lust en liefde. Waar het de meeste mannen eigenlijk altijd om ging lust was, zag ik vlinders en hartjes en bloempjes en prinsessenjurken. (Overigens wilde ik geen slappe, verwijfde prins, maar de struikrover of de piraat of de smokkelaar. Ik weet het, teveel boeketjes gelezen..)

Met de ervaring van klusman achter me, heb ik me voor het eerst durven overgeven aan lust. Dat ik om 4 uur 's nachts nog naar hem toe ging, dat soort werk. Ik vond het heerlijk en ik mis het ook. Gotsamme, wat mis ik het.. het gooi en smijtwerk in bed, het geklungel in het bos, de kramp na de capriolen in de auto, zijn vingers, zijn armen, zijn tong. Kut!
Marianne, hoi! Even voor de duidelijke beeldvorming: van wie ben je zwanger ?

DH, dat herken ik wel allemaal! Dat overgeven aan die pure lust, het betere gooi- en smijtwerk en de volledige geiligheid.

Ik wil ook geen gedoe met verliefdheid en bijkomende 'narigheid' (sorry Djoels en nologoes), alleen maar pure en ongecompliceerde sex!

En laat ik nou geluk hebben, JGN belde net dat ie me vanavond alle hoeken van de kamer komt laten zien!
Idd van jonge god. We hadden een relatie, werd saai. Relatie verbroken (ja zeg, kom op, wil het wel een beetje spannend hebben en als ik een relatie heb, krijg ik altijd het gevoel: ohjee, nu ligt mn leven vast.... Kan ik helemaal niet tegen... en zonder relatie heb ik altijd het idee dat de wereld aan mn voeten ligt en dat ik nog alle kanten op kan)

Toen bleek ik zwanger... Ben helemaal happy. Nog steeds gevoel dat de wereld aan mn voeten ligt. En ja hoor, daar diende oudere god zich aan. De 1e x dat ik hem zag (was trouwens nog voor jonge god) had ik direct iets van: lekker ding, daar wil ik mn tong wel een keer insteken, mmmm. Maar goed, die situatie deed zich niet echt voor. En toen kwam jonge god op mn pad. En ik dacht: jong, lekker, geil en vaak. Hm, ging niet helemaal zo als ik verwacht had, eigenlijk was hij best saaaaaaai.

En nu oudere god weer tegen gekomen. Na een aantal brave sms'jes toch maar ns gepeild waar hij voor in zou zijn en hoe ver hij zou willen gaan (hij heeft een relatie.) Voor mij pure lichamelijke aantrekkingskracht. Voor hem ook, denk ik. Nu een aantal keren gezoend. Lekker, smaakt naar meer.

Voor woensdag dus een afspraak en we gaan seksen, dat is 1 ding wat zeker is.

Hij was hier net nog (tussen zn werk door.) Alvast een beetje opgewarmd. Had niet veel gescheeld of we hadden het staand bij mij in de gang gedaan. Maar hij werd gered door de bel: moest weer aan het werk.

Wordt in ieder geval vervolgd...
Oh, Marianne, jij spant echt de kroon hier!! Ik heb meteen een heleboel vragen. Weet jonge god dat jij zwanger van hem bent? en vindt oudere god dat niet raar, te neuken met je als je toch al een buikje hebt? En, en, en.....

Ik herken me overigens in je verhaal dat je geen relatie wilt, zoals je in mijn eerdere postings wel kunt lezen, ben ik als de dood voor burgerlijkheid! Help!

Ben benieuwd hoe dat allemaal verder gaat bij jou!!!
Ja, jonge god weet het. En oudere god vindt het geloof ik niet zo raar, gezien zn reacties... Heb natuurlijk niet alleen maar een voller buikje, hahaha. En gezien (en gevoeld) de toestand waarin hij vanmiddag weer aan het werk ging (hij liep een beetje ongemakkelijk...) was hij toch echt wel opgewonden. Heb tegen hem gezegd dat gevoel tot woensdag vast zien te houden. Hij zag er wel weer vreselijk sexy uit... Vooral zn kontje, mmmmm, om in te bijten...

En hij ruikt zooooooo lekker....
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 02-10-2008 18:40
Reden: mmmm, zn geur.
% gewijzigd
Okee dan. Dat is nog eens een binnenkomer...

Welkom Marianne. Ben blij dat jij de situatie waarin je zit gelukkig zo goed op pakt.. Ik zou echt ten einde raad zijn vermoed ik...

Miss Thang, jouw jonge god heeft je even van Jetje gegeven gisteravond? Please, do share!

Over jonge goden gesproken. Hij is terug. Haleluja!

Gister begin van de avond even snel afgesproken om een hapje te gaan eten. We zouden elkaar eigenlijk pas vandaag zien, maar ik zat onverwachts bij hem in de buurt voor mijn werk (nee, dat was niet gepland! ). Aangezien hij nog bij ouders lief onder het dak woont, zijn we lekker gaan eten. Heerlijk. Gepraat. Konden niet kussen, door die koortslip. Nou dat is hoerig! Het gevoel was er. Samen eten, praten. Handen vast, zijn handen door mijn haren. Hij plaagde me zo heerlijk en ik hem. Geen tongzoen. Geen sex. 3 uurtjes eten en praten. Wat fijn!

En dan vanavond.......

Hij vindt het heerlijk als ik lekker zakelijk ben. Ik rij zo naar een afspraak voor mijn werk. Heb een strak zwart bloesje aan en zo'n kokerrok. Mooie laarzen. Haren wild opgestoken in een soort 'knot'. Beschaafd make-upje op. Zo kan ik naar mijn klant.

Maar onder die kleren. Heerlijke geile alles verhullende lingerie. Hele mooie kousen.... ik ben echt een wandelende 'Dwaze Dagen' aankoop van woensdagavond! Heerlijk!

Ik keek net in de spiegel en dacht: 'God, tyfus zooi Djoels, die koortslip is echt vet lelijk!'.

Er wordt niet getongd vanavond. Ook niet gepijpt. Maar god o god o god o god wat ga ik me gruwelijk laten nemen! Huis is picobello schoon, het bed is vers. Ik hoef straks alleen maar hier te komen, de haard aan te doen, een fles champagne open te trekken en mijn rok een stukje optillen. Wat een fuckleven heb ik toch.

Oja.... mijn afspraak zit in Hartje Utrecht. Dus ik Dol en Dwaas nog even door. Morgenavond heb ik een officieel etentje met hem en zijn familie. Ik bedoel, een keurig jurkje heb ik al gekocht, maar er moet nog steeds iets onder...

Meisjes, geniet van het weekend. Van alle mooie avonturen, mailtjes, belletjes, postings hier. Ik vermoed dat ik de komende 48 uur even van de wereld ben......

But I'll be back!

Nologoes, hoeveel nachtjes nog??

Jongegod.
DTEEZ!
Djoels, nog 12 dagen, 10 uur, 45 min, en 8 sec.

Geniet van je weekend... (sorry dat ik er in gedachten af en toe een beetje bij ben, ik zal me rustig op de achtergrond houden...)
PS

Jongegod staat in de keuken! Hij wilde per se voor me koken. Kaarsen zijn aan, haardje is aan. Zit heerlijk aan de drank terwijl hij zich uitslooft, met dat lekkere gebruinde lijf van hem. (koken mag alleen met ontbloot bovenlijf)...

Het ruikt heerlijk!

Dag meisjes!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven