LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
De modeshow was erg leuk! Esmee reageerde heel goed. De eerste keer begon ze zelfs te klappen!! Voor het eerst!! Heel erg leuk! Alleen dat aan en uit kleden....ppft wat een drama!

Ze moest samen met een andere baby "lopen". Ook een januari kindje! Het was heel erg gaaf om te zien hoe die twee op elkaar reageerden! Prachtig. We moeten maar snel weer eens meeten, want ik vind het zo leuk om te zien hoe Esmee op andere kinderen van haar leeftijd reageert!

Heeft hier iemand nog een tip voor het drama dat tandenpoetsen heet? Ze houdt haar lippen stijf opelkaar. Als ik dan toch binnen ben, drukt ze haar tong voor haar onder tanden en boven kom ik al helemaal niet. Ik heb haar steeds in de houtgreep en het is prutsen tot ze jankt. Dan gaat het ineens heel gemakkelijk! Maar ja, dat vind ik dan weer sneu!

Ongeduld: Ik snap je heel, heel goed! Ik heb precies hetzelfde drama gehad. Je zit nu op drie voedingen? Het ging bij mij toen heel snel achteruit. Eet Guido ook brood tussen de middag? Misschien drinkt hij aan de borst wel niet zo veel meer. En uit de fles is het natuurlijk wel zo gemakkelijk, dus dan drinkt hij misschien wel meer. Gewoon lekker door blijven gaan. Ook met je voorraad aanbreken, daar heb je hem tenslotte voor.
%
De modeshow was erg leuk! Esmee reageerde heel goed. De eerste keer begon ze zelfs te klappen!! Voor het eerst!! Heel erg leuk! Alleen dat aan en uit kleden....ppft wat een drama!

Ze moest samen met een andere baby "lopen". Ook een januari kindje! Het was heel erg gaaf om te zien hoe die twee op elkaar reageerden! Prachtig. We moeten maar snel weer eens meeten, want ik vind het zo leuk om te zien hoe Esmee op andere kinderen van haar leeftijd reageert!

Heeft hier iemand nog een tip voor het drama dat tandenpoetsen heet? Ze houdt haar lippen stijf opelkaar. Als ik dan toch binnen ben, drukt ze haar tong voor haar onder tanden en boven kom ik al helemaal niet. Ik heb haar steeds in de houtgreep en het is prutsen tot ze jankt. Dan gaat het ineens heel gemakkelijk! Maar ja, dat vind ik dan weer sneu!

Ongeduld: Ik snap je heel, heel goed! Ik heb precies hetzelfde drama gehad. Je zit nu op drie voedingen? Het ging bij mij toen heel snel achteruit. Eet Guido ook brood tussen de middag? Misschien drinkt hij aan de borst wel niet zo veel meer. En uit de fles is het natuurlijk wel zo gemakkelijk, dus dan drinkt hij misschien wel meer. Gewoon lekker door blijven gaan. Ook met je voorraad aanbreken, daar heb je hem tenslotte voor.

Als je voorraad bijna op is, koop je een pak kv. Dan is er in iedergeval iets voor Guido. Wij hebben Friso. In zo'n pak zitten twee deel verpakkingen. Dat spul schijnt maar vier weken goed te blijven, dus dat is dan wel zo handig als je het niet zo vaak gebruikt. Daarnaast vond ik Friso het meest naar bv smaken. (wij hebben kruidvat en nutrilon geprobeerd)

Iedereen kan wel zeggen dat het geen drama is en dat kv ook heel goed is en dat je het hardstikke goed doet, maar je gevoel blijft er ronduit k*t onder. Blijf lekker voeden, misschien kom je je dip wel weer te boven, als je zin/tijd hebt kun je gaan clusterkolven. Maar geniet vooral van de voedingen en je doet het hardstikke goed! Je voedt al heel erg lang en dat is heel erg knap! :-)
Sorry ik lees al meer excuses voor het weinige meeschrijven. Ik geloof dat ik ook zo'n gelegenheidsschrijver ben. Ik wil echt wel maar kan er op het moment niet de rust ervoor vinden helaas.

En dat terwijl ik "maar" 1 baby heb!

Ik vind het ook wel jammer dat ik nu even niet op de hoogte ben van wat jullie kinders allemaal kunnen enzo! En hoe ze allemaal groeien, en wie er hoeveel tandjes heeft etc. etc.

Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig of er nog meer mama's met tandloze babies zijn

Lein; Ook ik kreeg zo'n mededeling op het cb afgelopen keer dat Fara's groei stagneerde. Ik werd er best onzeker van en heb haar zelf nog een paar keer gewogen/gemeten. Ze gaven aan het in de gaten te houden. Volgende week moeten we weer naar het bureau...

Eigenlijk heb ik er nu gewoon een goed gevoel over hoor. Ze eet goed, ze is vrolijk, niets aan de hand en ik was zelf ook een kleintje trouwens!

Tieger; ook al in het ziekenhuis gezeten afgelopen week! Is Daan weer helemaal bijgekomen?

Ik heb voor het eerst waterpolo gezien met de OS, wat een rare spelregels! Maar leuk dat je het sporten weer opgepakt hebt!

Pips; Popsie al maat 80 aan? Ik heb net bijna alle maatjes 62 opgeborgen...

Slaapt ze lekker in haar nieuwe bedje?

Roze Wolk; Ook al maat 80!!!

Over je theorie... Ik weet het niet hoor. Fara is klein, vrij wijs, eet super goed en was best snel met kruipen/tijgeren en omdraaien. Nu gaat ze pas sinds een week zelf zitten, trekt ze zich nog niet echt omhoog op haar voeten en heeft ze nog geen tandjes.

Conclusie: Fara is snel met sommige dingen, langzaam met andere dingen oftewel gewoon een gemiddeld kind

Hetzer; Ik hoop voor je dat M snel door gaat slapen. Ik heb afgelopen week weer een paar gebroken nachten gehad, echt vermoeiend. Als ze vervolgens weer door slaapt besef ik weer hoe goed we normaal 's nachts hebben!

Mango; 4,5 dag gewerkt afgelopen week! Ik zou er echt niet meer tegen kunnen geloof ik!

Heb je ook nog kleertjes van de modeshow mogen houden? Dat zou niet gek zijn namelijk!

Ongeduld; Ik vind het echt knap dat je nog steeds kolft overdag en kan me ook voorstellen dat je graag nog even door zou willen gaan! Tot wanneer "mag" je nog kolven onder werktijd?

Ik vond het ook moeilijk toen het bij mij min of meer "op" was. Maar wat nog het meeste tegen viel was dat Fara die fles prima vond en mama ineens helemaal niet zo hard nodig bleek te hebben.
FF ego brigje

Demi Loopt de box in de rondte en zegt papa en ook al opa.

Groetjes een supertrotse mama
Hallo,

Choco, wat goed, wat gaat demi snel, Marijn neemt met alles wat meer de tijd. Hij gaat denk ik wel binnenkort kruipen, hij schuift al op zijn buik en hij zit nu steeds met zijn knietjes onder zich, en lijkt een kruipbeweging te willen maken, maar dan ploft hij weer neer.

Indra: hier heeft Marijn al wel tandjes, 2, die kwamen met vijfenhalve maand en daarna is er niks meer bijgekomen. Ik merk dat ik nu ook wat geruster ben op het gewicht ben, hij eet goed en is heel vrolijk. Hij is ook wel heel actief. Zit echt nooit stil, hoe moe die ook is. Ik denk er wel over om hem nu 's ochtends naast de borstvoeding pap te gaan geven. Nu krijgt hij 's ochtends nog alleen borstvoeding.

Mango: hier gaat het tandenpoeten ook niet echt heel goed, maar ja, maar twee tanden dus ik ben snel klaar.

Groetjes,

Lein
haha hier ook snel klaar met 2 tandjes

mango wat leuk dat de modeshow zo goed ging! klinkt helemaal super!!! Krijg jij er ook foto's van? En mag je die kleertjes houden?

choco ik ga daar altijd naar het consternatiebureau! wat gaat demi hard ineens!!! Sharon doet nog steeds achteruit buikschuiven. Daar word ze dan heel boos van want zo komt ze niet bij haar speelgoed maar juist verder weg!

Ik ben gesloopt, heb vanmiddag 100 kinderen geschminkt in een bibliotheek vanwege de kinderboekenweek. Er kwam echt geen eind aan de rij!!! Net de kids alleen op bed gelegd, ze waren allebei supermoe dus het was even hard werken. Lief heeft een feest van zijn werk. Nu ga ik zo lekker douchen, opruimen, bankhangen en dan slapen. ik moest er 2 keer uit voor samuel vanacht. gaap. Hopelijk gaat het vanacht beter, morgen moet ik werken en morgenavond naar bert visser!
hm oja tandenpoetsen, moet nog steeds een tandenborsteltje aanschaffen...

Vandaag dus de sleutel gekregen!!! We zijn helemaal happy, en kunnen nu dus alle uitgedachte plannen waar gaan maken! Heb er heel veel zin in om lekker bezig te gaan!

Mango hoe deden jullie dat eigenlijk met Esmee??? Namen jullie haar mee als jullie gingen klussen, of bleef 1 van jullie thuis, of..??

Ik heb nu er al wel een box en een campingbedje staan zodat ik haar niet elke dag naar oma hoef te brengen... Hoop dat ze een beetje 'meewerkt' en niet erg vervelend (veel huilt bv) is dan....

Verona is inmiddels een buikslaper geworden. Ze draait zich nu zelf om in bed. Wilde haar laatst wel op haar rug leggen, maar dat heb ik geweten... 2uur later sliep ze pas weer.. Laat haar nu dus op haar buik liggen. Manlief lukt het trouwens wel om haar terug te leggen zonder dat ze wakker wordt......

En ze heeft een vreemde gewoonte... Als ze haar hoofd stoot tegen bv de tafel, deur of kast gaat ze er nog een paar keer expres tegen aan stoten.. heeeel maf..

Ongeduld; Vind het super knap dat je nog steeds BV geeft, en kolft op het werk!!! Begrijp heel goed dat het je moeite kost om over te stappen op KV. Het is dan toch een stukje van jezelf wat je wegdoet zegmaar...

Brabbel; Heel veel sterkte nogmaals! Wat een gebeurtenissen hebben jullie al achter de rug met dat kleine maar sterke manneke! Hoop voor jullie dat de rust snel weer is teruggekeerd.

K hoop dat ik tussen deze drukke klusperiode nog es langs kan komen waaien. Ik zal iig wel proberen mee te lezen!

Brabbel, sterkte met Kaj. Ik heb bewondering voor jullie hoor. Wat krijgen jullie veel voor je kiezen zeg!

Rw, jouw theorie: Suze was bij geboorte een lichtgewicht (2630 gram) en is dat altijd gebleven. Ze was erg snel met opdrukken en vanaf dag 1 hyperbeweeglijk. Maar ze trok zich op en kroop pas met 8 maanden en liep bij 14,5 maand. Tandjes had ze met 6 maanden. Ze praatte al erg vroeg en was met veel kennisdingetjes en fijnmotorische handelingen snel.

Finn was 3760 gram, maar is door het vele ziek zijn niet bepaald zwaar. Hij drukte zich ook al met een maand of 2 op. Hij stond en liep langs de box nog voor de 7 maanden en teigert al even lang. Hij kreeg zijn tandjes met 4,5 maanden.

En nou was er nog iemand met troubles maar nu eist manlief de laptop weer op voor zijn werk. Helaas tot een volgende keer.

Ik kan nog maar weinig internetten door de drukte met Paul's bedrijf. Hij confisqueert de laptop meestal als hij thuis komt.

Maar ik probeer af en toe wel langs te zoefen.

gr Yada
Jeetje, het is zo lang geleden, het lukt me natuurlijk nooit om op iedereen te reageren maar ik doe een poging.

Brabbel: Heel veel sterkte zeg, ik hoop echt dat het goed gaat en ik kan me goed voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit, helemaal niet gek!

San: gefeliciteerd met je huis, leuk de sleutel. Ik zag een foto op je hyves (toch?), leuk hoor. Heel veel succes met klussen, dat wordt vast druk, ook met die kleine erbij.

Choco: wat goed van demi zeg. Leuk is dat he. Ik ben ook supertrots dat Zoë al gaat staan, het is voor haarzelf ook zo leuk, er gaat een heel wereld open (zoals op de bank staan en over de leuning naar de katten kijken).

Indra: kan me goed voorstellen dat je even schrikt als ze aangeven dat de groei stagneert op het cb. Maar ze houden haar toch goed in de gaten, als je zo snel alweer terug moet. Komt vast goed. En groeien gaat toch ook met sprongen en niet altijd geleidelijk?

Hezter: Wat balen van die gebroken nachten, ik heb veel respect voor je dat je dat volhoudt (nouja, je hebt ook niet veel keuze denk ik) want het lijkt me superzwaar. Geef je nog steeds bv? Dan zou je kunnen overwegen dat af te bouwen want ik denk wel dat het scheelt met doorslapen (heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal of idee hoe het is om bv te geven maar wel een baby die met kv ongeveer meteen doorsliep). Dan bedenk ik wel dat wij zoveel geluk hebben gehad en alweer maanden doorslapen, ik zal af en toe aan je denken als ik mopper als ik eruit moet om 7 uur... Sterkte!

Mango: Grappig verslag van je tandenpoetssessies! Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik vind het ook moeilijk om bij de tandjes te komen, maar dan meer omdat Zoë zelf de borstel vast wil houden (en dan niet in haar mond doet) of erop wil kauwen. Om de een of andere reden wordt ze helemaal enthousiast als ik hem tevoorschijn haal, misschien smaakt de tandpasta lekker (etos kindertandpasta in een gele tube)? Verder geen tips voor je eigenlijk, misschien kan je het op een ander moment of in een andere setting (woonkamer, badkamer, slaapkamer) proberen? Op de cd van Dirk Scheele (liedjesspeeltuin) staat ook een tandenpoetsliedje trouwens, misschien vindt ze dat leuk?

Murpeltje: Hoe gaat het met manon en de ziekenboeg? Heb jij je nog staande gehouden?

Hier gaat het verder goed, Zoë was een paar daagjes ziek, koorts en beetje hangerig dus ze mocht niet op de creche blijven maar tussen de lange slaapjes door is ze weer erg vrolijk dus ik denk dat het ergste wel weer voorbij is. Vorige week trouwens wezen kijken bij het babyzwemmen van mijn man met zoë, echt superleuk!

Fijn weekend allemaal (ben al beetje in weekendstemming nu ik donderdag ook al vrij heb genomen)!

groetjes!
hihi

Nou cardioloog heeft gebeld en Kaj wordt dus geopereerd in Leiden. Nwe prothese ader MET klep dit keer een vaat verwijding. Zal denk in de week van 13-10 gebeuren.

volg.wk dond een bespreking met de cardioloog en een echo maken die wordt dan de chirurg gestuurd en dan zullen we worden opgeroepen.

Weer een spannende periode, maar we hebben er vrede mee, het zal uiteindelijk zoveel beter zijn voor hem, rustiger ademen, goed kunnen groeien. gewoon rust voor hem !!

Ben wel blij dat het zo snel kan... hopelijk lekker thuis voor de feestdagen.
Ach Brabbel, moet Kaj weer onder het mes! Hij (en jullie) krijgen ook nog geen rust! Natuurlijk zijn die operaties beter voor hem, maar het lijkt me toch allemaal best ingrijpend! Ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig zal gaan.

San: Ik bleef 's ochtends thuis met Esmee, zodat ze minimaal 1 goede slaap op een dag maakte en 's middags ging ze mee. Dan sliep ze in de kinderwagen (of helemaal niet ) Maar die box en een campingbedje mee is al heel erg handig! Succes en veel plezier met klussen! Het huis ziet er goed uit! Volgens mij hebben wij ongeveer ook zo'n huis!

Esmee is ook een buikslaper! Ik laat haar altijd gewoon liggen. Als ze dit het lekkerst vind slapen, prima toch? Ik ben zelf ook een buikslaper.

Vanavond is man weer thuis op het moment van tandenpoetsen, dus dan mag hij het weer eens proberen incl. liedje!

Liefs,

Mango
Joh brabbel, heftig weer een ingreep. Maar hopelijk gaat het daarna dan weer een tijd goed en krijgen jullie meer rust.

Mango: is het goed gegaan met poetsen? ik geef Zoë de tube om mee te spelen en duik dan snel haar mond in. Gaat ook niet altijd even makkelijk hoor ;)

groetjes !
Jeempie brabbel weer een operatie, het zal idd wel wennen zijn dat Kaj dan weer normaal ademhaalt , en ik hoop dat er dan voor jullie alledrie een rustigere periode aanbreekt. Zonder ziekenhuizen en artsen.

Dikke knuf
Brabbel; Weer al een operatie voor jullie mannetje

Maar hopelijk is het dan daarna ook helemaal verholpen...

Heel veel sterkte weer voor jullie 3-en komende tijd!
Hier meld een super trotse moeder zich even met tranen in haar ogen: Esmee heeft zichzelf opgetrokken tot staan!!! Zie haar hyves voor het uitgebreide verslag! Men o men wat gaat het hard! Dag baby'tje! Dubbel hoor! Aan de ene kant natuurlijk supertrots, aan de andere kant had het nog niet gehoeven hoor! Herkennen jullie dit ook?

Liefs,

Mango
zit hier bijna te janken om je tekst brabbel, is hij hopelijk voor de kerst thuis. Snif. Arme jullie. Moet hij dan zolang in het ziekenhuis blijven? wonen jullie vlakbij leiden of ga je dan in een ronald M huis slapen? pfff wat een spannende tijd! dikke knuf!!!

Hoera! Wat goed dat Esmee staat! Zal vast heel wijs staan!

Samuel liep met 18 (!) maanden en ik denk sharon wel iet eerder maar het gaat zeker nog wel even duren. Ze trekt haar beentjes nu nog op als een kikker als ik haar wil laten staan!

Lekker weekend! Morgen gaan we naar mijn oma van 83 in barneveld. Zondag gaan we naar de woonbeurs, even ons verdiepen in een huis inrichten, type meubels etc. Straks toch een woonkamer en 3 slaapkamers in te richten!

Kids gaan even naar mijn moeder. Kunnen we daar even rustig rondwandelen!

fijn weekend allemaal!
Mango, knap zeg dat Esmee al kan staan! Ga straks nog even op hyves kijken hoor! Ik herken het wel dat het wel erg snel gaat. M is morgen precies 9 mnd. 9 mnd!!!!

San, nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en klus ze!

Och Brabbel, jullie blijven wel bezig zeg. Ik hoop ook voor jullie dat het voor de feestdagen allemaal achter de rug is. Dikke knuffel!

Halloo hoe is het met Zoe? Het heerst vlgs mij want hier zijn er ook 2 snipverkouden.

Ik geef trouwens geen bv en kv drinkt ze dus niet meer (ze krijgt het in papvorm, in een kom). Ik weet niet wat het is. Ik ben er trouwens wel relaxter onder dan destijds bij zoon. Toen wist ik nog niet dat het ooit goed zou komen. Bij hem is het ook goed gekomen dus daar ga ik nu ook maar vanuit, haha.

M heeft vlgs mij mijn figuur. Breder van boven en smal van onder. Ze heeft boven maat 80 en onder maat 74. Ze was trouwens ook precies 74cm. Hebben jullie dat ook dat je dingen van jezelf of je man/vriend terug ziet. Heel grapig, zoon heeft vorm hoofd van man maar heeft mijn kuiltje in de wang en M heeft mijn vorm heeft maar het kuiltje in d'r kin van man. Grappig hoe dat zo mixt.

Nou ga zo maar naar bed en hopen dat het vannacht meevalt...
goeiesmorges!

Brabbel; Heel veel sterkte! Hoop dat er snel een rustigere periode voor jullie aankomt, zonder ziekenhuisbezoeken en zorgen!

Mango; Joehoe!! Esmee kan staan!!

Verona slaapt gelukkig wel redelijk onder het klussen door, en ze vermaakt zich ook prima in de box. Gelukkig maar, want dan kunnen we iig nog wat doen.

Vandaag weer een drukke dag voor de boeg. Moet eerst zo werken, en daarna verjaardag vieren van zoon met de fam. Want die wordt as dinsdag 5 jaar!!!!!!! Big Boy!

Sowieso is het een drukke week, met klussen, verjaardag, kinderfeestje en dan ga ik ook nog 2dgn mee met bewonersvakantie van t werk.... Hoop deze week nog es langs te komen!
Rustig hier!

Ik heb net 2 uur gewandeld met Esmee en hond. Ze heeft heerlijk geslapen in de wandelwagen.

Nu raced ze hier weer door de kamer heen en probeert ze vanalles te zoeken waar ze bij omhoog kan klimmen. De spijlen van de box heeft ze nog niet ontdekt.

We zijn bezig haar te leren drinken uit een beker. We hebben zo'n bekertje van diffrax en ik moet zeggen dat het aardig lukt.

Ze at vanmiddag ook keurig met vork. Wat een keurig kind hebben wij toch.

Ze haalt nu trouwens wel vanalles uit haar mond tijdens het eten. Ze kijkt er naar, knijpt er in en stopt het meestal weer terug in haar mond. Doen jullie kindjes dat ook?

San: Alvast van harte gefeliciteerd met Wes! Vijf jaar al weer!

Tieger: Hoe is het bij jullie? Met huizenjacht? Met man's afstuderen? En met dappere Daan?

Liefs,

Mango
Fara staat ook sinds vorige week!!! Eerst trok ze zich op aan papa of mama maar vrijdag stond ze ineens aan de verwarming.

Mango; wij hebben ook zo'n beker van difrax, erg handig! Als we haar helpen dan lukt het wel, zelf vasthouden nog niet.

Met een vork eten hebben we nog niet geprobeerd eigenlijk.

Net ons eerste 10-minuten gesprek gehad op het kdv. Ze slaapt er goed, eet goed en vind de oudere kinderen zeer interessant. Dus zoals verwacht gaat alles eigenlijk gewoon goed.

Verder ben ik ontzettend trots op mezelf omdat ik gisteren meegedaan heb met een loop en ik 10 KILOMETER gerend heb!!! : )

San; alvast gefeliciteerd met zoon!

Fijne avond allemaal!
Zo, ben bijgelezen! Pipsie was nogal ziek vorige week dus ik kwam nergens meer aan toe. Ook niet aan forummen. Ik moet eigenlijk nu werken maar papsie is twee dagen weg dus ik werk vanavond en vannacht wel :-)

Ik ga niet op iedereen reageren van afgelopen week hoor. Grijnz, ik hou van jullie allemaal. Wel even een uitzondering voor Brabbel: sterkte Brabbel. Probeer zo nu en dan even op te laden, dan houdt je het langst vol. Ik denk vaak aan jullie.

Het weekendje weg (ruim een week geleden) was voor Popsie erg geslaagd. Ze heeft zich twee middagen vermaakt met stapels denneappels, mos en andere viezigheid in het bos :-). Het leek wel een klein bosmonster aan het eind van de dag!

Zucht, heerlijk dat Papsie weer eens weg is! Ik ga samen met de kids lekker muiten: vandaag eten we patat (en die laten we tuuk bezorgen-grijnz-). Okay, Popsie krijgt aardappelen en groente... Vanavond ga ik sporten en dan Skypen met mijn vrienden in Amerika en dan heel hard met ze lachen en praten (dat harde praten en lachen daar ergert Papsie zich altijd aan). Vervolgens ga ik in bad, reep chocolade en boek mee (kan nooit s avonds laat in bad want dan kan Papsie niet slapen) en dan lekker werken onder het genot van meer zoetigheid en de stilte van de nacht. Menomen wat een

feest :-)

Grin, denk trouwens niet dat ik een slecht huwelijk heb hoor, LOL. Wij hebben het prima samen maar vroeger was Papsie vaker een paar daagjes weg en nu nooit meer. Ik mis mijn "dagen alleen" nu soms.

Morgenochtend ga ik met de kiddies op bezoek bij familie (leuk, maar wel veel gedoe, slaapspul/eetspul/speelgoed alles moet mee want we gaan naar een vrijgezel zonder kids).

Komend weekend ga ik lekker een nachtje weg naar A'dam. Zo'n zin in!

Mijn volgende posting wordt weer minder ego
Lieve Brabbel, wat knap van je dat je, ondanks dat het heel begrijpelijk allemaal af en toe te veel wordt, zo goed kan relativeren en weet dat dit het beste is voor jullie mannetje. Samen zijn jullie sterk. Knuf!

Ik ben hevig trots op jullie staande, tijgerende, kruipende, langs de box lopende, pratende! en zittende baby's, maar ehhhh... stiekem o zo blij met mijn lekkere LAATSTE niet zo snelle, maar wel errug vrolijke baby (heb denk ik zelden een baby zo veel zien lachen!). Laat mijn lieve reuzin (want met groeien is ze dan weer wel snel... mt 80/86) nog maar lekker lang baby zijn! Naast het feit dat ik daar zelf nog even geen afscheid van kan nemen is het ook wel errug handig met al het kleine speelgoed wat mijn andere twee nog in het rond laten slingeren.

Tandenpoetsen hier bij Roos geen probleem, ze vindt de tandpasta heerlijk (die roze met dat konijn) dus doet haar mondje maar al te graag open. Heb Sofie wel altijd moeten dwingen... heb daarin wel stug volgehouden, net zolang tot ze het wel accepteerde. Kunt ze in het begin ook zelf met hun tandenborstel + klein beetje tandpasta laten spelen, ze stoppen hem vanzelf in hun mond. Die kleine tandenborstels met op het uiteinde zo bijtgedeelte zijn daarvoor heel geschikt.

Hier een heerlijk weekeindje gehad. Met vriendinnetje lekker een nachtje in een hotel in Alkmaar en heerlijk geshopt, gegeten en eindeloos gekletst!

Tja.. en verder, met de kids alles goed! Gewoon z'n gangetje.

Meiden, meot zo weer op weg naar de peuterspeelzaal en school... Liefs

Mondy
Hallo dames!

Pips ik moest erg lachen om je verhaal. Heel herkenbaar. Lief is heel af en toe s'avonds weg en dan denk ik ook he lekker even het 'rijk' voor mij alleen. Voelt dan toch anders.

Wij gaan ook een nachtje naar amsterdam dit weekend. Heb ik lief voor zijn verjaardag gegeven. We logeren in een hotel aan de PC hooftstraat! Helemaal zin in, even samen!

Mondy onze beebs lijken erg op elkaar volgensmij qua formaat en wat ze kunnen. ik vind het ook nog wel makkelijk, hoef inderdaad nog niet het huis kruipvriendelijk te maken haha

Ze kan wel sinds deze week echt goed zelf zitten dus ik ga volgende week eens een zitje achter kopen voor zoon, kan zij mooi voorop de fiets. Lijkt me zo leuk!!!

mango wat knap dat jullie haar al uit een gewone beker leren drinken! Ik geef nu af en toe een tuitbeker, maar naast haar 3 flessen melk drinkt ze bijna niks dus valt er weinig te oefenen. Heb er ook minder geduld mee dan bij zoon *schaam schaam*

1ndra fijn dat alles goed was op het kdv!!!

Ons huis staat precies een week op internet en zaterdag hebben we de eerste kijkers! het is nu op funda al 924 keer bezocht? Is dat veel? (voor de ervaren huizenverkopers onder ons?) ik heb geen idee namelijk. Als het snel verkocht is gaan wij nog lekker op vakantie!!! Ben al een beetje aan het dromen waarheen haha

o sharon is wakker, ik ga weer aan het werk! Zo cakejes bakken met zoon als hij wakker is. je moet toch wat met dit weer!
He meiden!

Brabbel: Hoe is het nu bij jullie? Ik denk heel veel aan jullie! Pff, de wetenschap dat stoere Kaj alweer zosnel een operatie moet ondergaan en pas na weken weer bij jullie thuis zal zijn. Mijn hart gaat uit naar jullie!

Lein: Gelukkig krijg ik de ruimte om gewoon door te kolven na 9 maanden, is zelfs nooit ter sprake gekomen dat ik zou "moeten" stoppen. En als ik straks nog maar 1 keer kolf, gaat het ook maar om 15 - 20 minuten per dag. Hoe wil jij dit gaan doen?

Mango: Ik ben helemaal voor een meeting! Hoe gaat het tandenpoetsen nu? Hier eigenlijk geen tips..

Hier ook een sentimentele muts die het allemaal veel te hard vindt gaan!

Roze wolk: Pfff, 100 kinderen schminken! Mooie & goede blog trouwens op hyves!

San: Hoe gaat het klussen? Wanneer moeten jullie eigenlijk over??

Yada: Jeetje, Finn is inderdaad echt snel! En dat ondanks dat hij zo vaak ziek is geweest. Hoe is het daar nu mee? Is er nog iets uit de onderzoeken gekomen?

Halloo: Hoe is het nu met Zoe? Lijkt me trouwens wel lastig, dat ze dan niet op de creche mag blijven!

San: Gefeliciteerd met Wesley! Wat een grote knul alweer!

1ndra: Jeetje, 10 kilometer rennen! Wat knap!

Pips: Ik ben benieuwd naar een foto van jullie bosmonstertje! En wat een heerlijk vooruitzicht, Papsie een paar dagen weg! Kan ik ook soms zo van genieten!

Tieger: Hoe is het bij jullie? Nog nieuws op het huizenfront? En hoe is het met Daan?

Crazydesi: Hoe is het bij jullie? Trek je het nog een beetje nu je vriend weer zoveel aan het werk is?

Hier gaat het al een stuk beter! Guido drinkt nu nog 1 voeding overdag en na een dagje op bed en Guido elk uur aanleggen, is de produktie ook weer een stuk beter. Ik hou het 2 keer kolven op het werk nog even vol, anders ben ik bang dat mijn produktie weer ineens achteruit holt. En zo vul ik mijn voorraad ook weer een beetje aan, want die ging er ook razendsnel doorheen.

Lieve meiden dank jullie wel voor alle tips en steun!

Dan een andere vraag aan nog borstvoedende mama's. Ze roepen altijd dat kinderen met 1 jaar koemelk mogen. Maar is opvolgmelk niet een beter alternatief? Dit is toch afgestemd op de behoeften, of trap ik nou in slimme marketingtrucjes?

Liefs!
hallo,

ik was hier afgelopen regenachtige zondag met een hele lange reactie op iedereen, maar toen internet me weer eens in de steek liet, ben ik afgehaakt.

nu alleen even ego: alles gaat weer goed, ze zijn weer beter.

morgen lekker thuis, naar het cb en hopelijk daarna uitgebreider reageren.

gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven