Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 21:15
quote:Moiren_ schreef op 07 november 2015 @ 21:12:
Zijn we teams aan het verdelen?
Het maakt mij niet uit bij wie ik zit, als er maar geen homo's, lesbies, bi's, moslims in zitten.Tsssk beetje discrimineren! Jij komt in dat team zodat je kunt leren van je medemens te houden .
Zijn we teams aan het verdelen?
Het maakt mij niet uit bij wie ik zit, als er maar geen homo's, lesbies, bi's, moslims in zitten.Tsssk beetje discrimineren! Jij komt in dat team zodat je kunt leren van je medemens te houden .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 7 november 2015 om 21:19
quote:Goede-Fee schreef op 07 november 2015 @ 21:17:
Ik denk dat we het topic al vol hebben voordat de teams gevormd zijn en een naam hebben.. Nee beide teams moeten een eigen topic openen, op precies hetzelfde moment. Dan kunnen de meelezers dus kiezen of ze tot een team willen toetreden en zo ja tot welk team, en wie d'r het eerst aan de 3000 zit heeft gewonnen. Simpel toch?
Ik denk dat we het topic al vol hebben voordat de teams gevormd zijn en een naam hebben.. Nee beide teams moeten een eigen topic openen, op precies hetzelfde moment. Dan kunnen de meelezers dus kiezen of ze tot een team willen toetreden en zo ja tot welk team, en wie d'r het eerst aan de 3000 zit heeft gewonnen. Simpel toch?
zaterdag 7 november 2015 om 21:20
zaterdag 7 november 2015 om 21:21
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 21:19:
[...]
Nee beide teams moeten een eigen topic openen, op precies hetzelfde moment. Dan kunnen de meelezers dus kiezen of ze tot een team willen toetreden en zo ja tot welk team, en wie d'r het eerst aan de 3000 zit heeft gewonnen. Simpel toch?Ik vind het leuk! Mag je tussentijds van team wisselen?
[...]
Nee beide teams moeten een eigen topic openen, op precies hetzelfde moment. Dan kunnen de meelezers dus kiezen of ze tot een team willen toetreden en zo ja tot welk team, en wie d'r het eerst aan de 3000 zit heeft gewonnen. Simpel toch?Ik vind het leuk! Mag je tussentijds van team wisselen?