Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 21:21
quote:Amaqanda schreef op 07 november 2015 @ 21:19:
Kringspiermusketiers, Ridders in de orde van de bruine ster, Rioolridders met kringspierplezier...
Zomaar even wat teamnaamsuggesties.Whahahaaa, ik had ooit een vriendje die net uit de kast was en daar waren wij als omstanders zo godsgruwelijk gelukkig mee dat we een speciale krant voor hem hebben geschreven: de Kringspier Koerier
Kringspiermusketiers, Ridders in de orde van de bruine ster, Rioolridders met kringspierplezier...
Zomaar even wat teamnaamsuggesties.Whahahaaa, ik had ooit een vriendje die net uit de kast was en daar waren wij als omstanders zo godsgruwelijk gelukkig mee dat we een speciale krant voor hem hebben geschreven: de Kringspier Koerier
zaterdag 7 november 2015 om 21:24
zaterdag 7 november 2015 om 21:24
quote:SaveTheDay schreef op 07 november 2015 @ 21:22:
Of de 2 teams openen samen 1 nieuw topic en welk team (lid) de 4000 (?) post heeft gepost heeft gewonnen. Anders ga ik de anderen zo missen Dat levert ook weer complicaties op vrees ik. Maar je mag gewoon wisselen hoor. Wij kregen trouwens op een gegeven moment ook een spontaan Team Zwitserland
Of de 2 teams openen samen 1 nieuw topic en welk team (lid) de 4000 (?) post heeft gepost heeft gewonnen. Anders ga ik de anderen zo missen Dat levert ook weer complicaties op vrees ik. Maar je mag gewoon wisselen hoor. Wij kregen trouwens op een gegeven moment ook een spontaan Team Zwitserland
zaterdag 7 november 2015 om 21:27
quote:SaveTheDay schreef op 07 november 2015 @ 21:25:
Mannen tegen de vrouwen?
Als ik dan maar bij de mannen mag .
Misschien is zoiets trouwens wel een goed idee, om persoonlijke voorkeuren (en daarmee de beef) een beetje uit te bannen. Nadeel is alleen dat het dan lastiger wisselen wordt. God wat een gedoe zeg.
Mannen tegen de vrouwen?
Als ik dan maar bij de mannen mag .
Misschien is zoiets trouwens wel een goed idee, om persoonlijke voorkeuren (en daarmee de beef) een beetje uit te bannen. Nadeel is alleen dat het dan lastiger wisselen wordt. God wat een gedoe zeg.
zaterdag 7 november 2015 om 21:30
quote:SaveTheDay schreef op 07 november 2015 @ 21:28:
[...]
Net op tijd, je zit nog niet als enige kandidaat nog op het bankje...
*Wist zweet van haar voorhoofd* Wat een opluchting! En welk team is aan de beurt om MIJ te kiezen?
RL sucks.
[...]
Net op tijd, je zit nog niet als enige kandidaat nog op het bankje...
*Wist zweet van haar voorhoofd* Wat een opluchting! En welk team is aan de beurt om MIJ te kiezen?
RL sucks.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras