Hoe ziet de persoon boven je eruit?

17-06-2008 20:29 1228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, inspiratie opgedaan op de Overig-pijler (zeg maar gerust gejat).

Maar ik ben dus wel benieuwd naar wat voor beeld we hier van elkaar hebben (of het klopt zal altijd de vraag blijven natuurlijk ).

Omschrijf eens hoe jij denkt dat de persoon die boven jou gepost heeft, eruit ziet.
Dat zat ik me dus ook net te bedenken Iza.
ik was het niet ...

maar als je iemand ophemelt... tjah dan kan het tegenvallen he...
Maare ik ga even een Marjo Poging doen..

Marjo, begin 40, heerlijk mens, altijd in voor een geintje, ongeveer 1.70, mooie bos met krullen, donkerblond, grote groene ogen, lekker figuurtje..

Is gek op spanning en mist dat thuis welles.. Houdt van een dominante man, maar kan zelf ook wel dominant aanwezig zijn.

Houdt van mooie kleding, redelijk classy..

Is getrouwd, al jaren en houdt veel van haar man...2 kids..
@marjo, sterrenbeeld maagd denk ik, ergens rond de 42 a 43 .. slank met forse D cup en daar heel erg blij mee ... pronken met de jongens en aandacht krijgen voelt goed ! aan de andere kant een goede relatie, maar komt wat spanning te kort. Rood achtig haar, maar mogelijk wel geverfd, besteed veel aandacht aan haar "looks" ... heeft mogelijk kids, maar werkt wel ... vind werk ook heerlijk omdat het de kans geeft soms wat te flirten met mannen ... denk ook dat Marjo graag mannen "aanraakt", jeweetwel, hand op schouder / dichtbij staan enzo ... en ondanks dat ik daar bij heel veel vrouwen niet zo'n behoefte aan zou hebben, bij Marjo ...

PS: Marjo heeft hele geile schoenen in de kast staan
dan zal ik onze astrologe eens beschrijven

iza eind 20, een paar jaar aan het werk, totaal een andere richting opgegaan dan haar studie, in voor een geintje maar houdt ook van ''serieuze'' gesprekken, rood haar (die moet goed zijn iig ), groene ogen, ongeveer 1.70m, goed figuur... Nog geen kinderen, wel een vaste relatie...
Leuk!

Wat goed van je Iza, je zit een heel eind in de buurt!

SBL doet het een stuk slechter, die jongens heb ik helaas niet.... de haarkleur klopt wel
gelukkig nog iets goed :-)
Heb je diegene live ontmoet of was het een foto? Indien foto, dan weet ik het volgens mij. En dan weet ik ook wel hoe jij in elkaar steekt.
ik ken jou somsbestlief!

zie hier het bewijs:

sorry laat melig... verveeld
sjoh, als je foto eenmaal op internet staat ... de politiek hoef ik niet meer in nou ik met die groene gozer gespot ben ...
ach of ze nou harry potter naar je roepen of vriend van kermit... weinig verschil toch... kan best
moet ik m'n sleutel van de voordeur van zweinstein ook maar niet laten slingeren ....

courageux geen vijverklant ? vijver kan wel wat opschudding gebruiken
quote:courageux schreef op 04 oktober 2008 @ 00:40:

iza eind 20, een paar jaar aan het werk, totaal een andere richting opgegaan dan haar studie, in voor een geintje maar houdt ook van ''serieuze'' gesprekken, rood haar (die moet goed zijn iig ), groene ogen, ongeveer 1.70m, goed figuur... Nog geen kinderen, wel een vaste relatie...Voor de helft klopt het.. je bent goed op weg met je astrologie opleiding ;)
niemand om meer te beschrijven ?
ja verdomme, beschrijf mij dan maar eens..............Is ook eerder gedaan, en er klopte helemaal geen fuck van.

Echter enkele dames van hier zijn uitgesloten van deelname, want die hebben mij gezien.......en sommige daar weer van... gevoeld
Datmeenjeniet is 40 jaar oud, heeft bruin kort haar en is 1.87m lang. Hij heeft wel een grote mond, maar ook een klein hartje. Hij werkt met dames maar komt nooit aan hen. (mag ik toch hopen) Hij is erg op seks gericht maar wil ook wel graag een relatie. Helaas is hij erg kieskeurig. Uitgaan wil hij met stijl doen. Champagne drinken, leuke clubs, geen studentenkroegen of shabby etablissementen.
gloeiende, gloeiende...........wat zullen we nu hebben.

dit is niet een beschrijving hoe ik eruit zie, althans een heel klein gedeelte van je post Digi, maar het is verdomme zeer zeer treffend geschreven, verdomme zeg, het klopt allemaal als een bus.

en idd kom nooit aan je eigen handel. en ik heb respect voor die meiden, dus kom ik er ook niet aan.

digi..............perfect........ben trots op je.

ken jij mij, weet jij wie ik ben??
Nee Datmeenjeniet, ik ken je niet, maar astrologie en het Innerlijk Oog enzo...
betekent dat, dat je een kaartje legt......ofzo Digi..........en zo van al de forummers komt te weten, dat wat je bijv van mij weet?

of zit ik er ver naast?
Ja je zit er heel erg naast Datmeenjeniet. Ik maakte een geintje Was gewoon een gok natuurlijk. Cold reading is heel erg simpel. Waarmee meteen bewezen is dat al die spiri-onzin ook echt onzin is.

Jij mag ook een gokje wagen hoor. Je zult zien dat het niet moeilijk is
Huhh wordt het ook meer een persoonsbeschrijving denk ik.....eens ff kijken.....DIGITALIS............

een tenger vrouwtje, een beetje meisjesachtig, maar zich heel goed bewust van het effect wat ze heeft op het mannelijke deel van de bevolking.

Is ondanks haar levenservaring nog steeds zoekende, en weet nog steeds niet de weg te vinden die voor haar uitgestippeld ligt.

Is wel sterk groeiende de laatste tijd, misschien komt dat, omdat ze nuiets standvastig in haar leven heeft gevonden, een anker waar ze zich afentoe aan vast kan houden. Wat ze zeker nodig heeft in haar leven.

verder is het in vlagen een zeer opgewekte meid met een goed gevoel voor humor, en soms is ze een meisje wat vreselijk in de put kan zitten.

ook heeft ze nog aleens het gevoel dat er een lege plek in haar hart zit, er is iets wat ze mist.........alleen ze weet niet precies wat.

ik denk dat Digi er aan het eind wel gekomen is, en dat het leven haar nog goed gezint is............en dat ze onwijs gelukkig gaat worden, maar eerst moet ze toch haar weg vinden.

ze is sterk, veerkrachtig en niet echt mooi, zoals god sommige vrouwen heeft gemaakt, maar ze heeft aantrekkingskracht.

kort donker haar, kleine borsten en hele levendige ogen.

heeft net als ik een onwijs grote bek, maar een klein hartje, heeft een goed verstand en probeert veel dingen uit in het leven.

houd van mooie dingen...............maar zal toch trouwen met een normale man...........met een normale baan.

eigenlijk is digi een zeer normaal meisje.........( en ik bedoel het possitief ) en zal als ze gaat settelen een mooie jonge normale vrouw zijn, die haar geluk vind in de kleine dingen.
Ik ben ook nog niet beschreven...
Oef das moeilijk, ik heb nog nooit wat van je gelezen........maar een poging.

je bent een lieve zachte vrouw die niet graag op de voorgrond treedt............helpt graag mensen en doet graag spelletjes.

je bent 1.65...een beetje mollig, laag bruin haar, stevige borsten en een heerlijke kont. Draagt altijd spijkerbroeken met daaronder zwarte laarzen.

je man is ook een schat van een vent, en jullie passen precies bij elkaar., je hebt humor en ben meestal opgeruimd, nooit echt boos..............kortom een leuke meid.

op een feessie drink je soms te veel wijn, en dan ga je helemaal los waar je de de volgende dag spijt van hebt. en meestal nog een hele dag ziek op de bank ligt.

nou ik denk dat ik er niet ver naast zit.

met vriendelijke groet DMJN
Ehm Madame Micmac.. misschien komt dat omdat je zo goed als nooit op de sexpijler rondhuppelt.. Dat beschrijft wel erg lastig!

Al doet DMJN wel een geweldige poging!
Nieuwe poging digi: 24 jaar, maatje 34 tot 36, lang haar tot op haar heerlijke kont, rookt als een schoorsteen en bevestigd dit graag meermaals, femme fatale en ook een fataal scherp woordje voor je klaar als het haar niet zint ... ze pijpt je kotsend door als je een wijnkelder blijkt te hebben voordat ze je helemaal dood neukt.

maar stiekum is ze ook heel lief als ze je mag ...

beter zo ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven