Tettertopic versie 32!
zondag 8 november 2015 om 14:56
Hoe is het nu met je rug Dee? Diclifenac geholpen?
Ik ben zwaar van mijn geloof gevallen. Net bij Zooplus besteld:
Altijd gezegd dat ik die lilleke dingen niet in huis wil maar lijkt me nu toch goed voor de poekels. Kan dan nu vast in hun kleine kamertje en kunnen ze van bovenaf op mij kijken (en gaat de stoel uit de kamer)
En als het dan allemaal beter gaat verhuizen ze met lillek meubel en al naar beneden.
Ik ben zwaar van mijn geloof gevallen. Net bij Zooplus besteld:
Altijd gezegd dat ik die lilleke dingen niet in huis wil maar lijkt me nu toch goed voor de poekels. Kan dan nu vast in hun kleine kamertje en kunnen ze van bovenaf op mij kijken (en gaat de stoel uit de kamer)
En als het dan allemaal beter gaat verhuizen ze met lillek meubel en al naar beneden.
maandag 9 november 2015 om 12:01
Spuit 11 komt ook weer eens hier koekeloeren
He, wat een vervelend nieuws van Rooie Draak, Pilous. Dat verdienen poezzels toch niet
Ik vind alle2 de kattenbakken leuk!! Heb je de Splinterbak al besteld, Splinter
Leuk die treinreiswinkel, ik zit ook al te neuzen
Hoe gaat het met je rug, Dee? En met Taartje, eet ze wat beter? Ik zou ook voor het weken van de brokjes gaan en dan steeds een beetje minder
He, wat een vervelend nieuws van Rooie Draak, Pilous. Dat verdienen poezzels toch niet
Ik vind alle2 de kattenbakken leuk!! Heb je de Splinterbak al besteld, Splinter
Leuk die treinreiswinkel, ik zit ook al te neuzen
Hoe gaat het met je rug, Dee? En met Taartje, eet ze wat beter? Ik zou ook voor het weken van de brokjes gaan en dan steeds een beetje minder
maandag 9 november 2015 om 13:16
Brokjes eet ze weer gewoon, net zo als altijd gelukkig. Ze is nog wel snel moe, de grote ronde in de polder haalt ze nog niet. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ze is geholpen dus zo erg is het nog niet. Het was best een grote operatie. Vanavond gaan we naar de da om de hechtingen er uit te laten halen.
Rug is nog lang niet over.
Rug is nog lang niet over.
maandag 9 november 2015 om 19:28
Ik kom even doen.
Krabpaal was er al toen ik thuis kwam. (lang leve Zooplus, gistermiddag besteld) Net in elkaar gezet en de grote stoel uit de kamer en de paal erin.
Gaf even paniek maar nu zijn ze blij.
Kyra zat gelijk bovenin en Nino denkt nog even na. Kyra is een bange poeperd en blijft stil zitten als ik er aan kom. Zdra ik haar aai gaat ze heel hard spinnen en draaien en lief zijn. Ik kon haar hele lijf aaien inclusief haar lange pluimstaart
Nino paai ik (ook) met snoepjes en die heb ik weer met het stokje befriemeld tot hij ook ging spinnen.
Straks ga ik er wel weer even bij zitten. Nu even tot rust komen daar.
Krabpaal was er al toen ik thuis kwam. (lang leve Zooplus, gistermiddag besteld) Net in elkaar gezet en de grote stoel uit de kamer en de paal erin.
Gaf even paniek maar nu zijn ze blij.
Kyra zat gelijk bovenin en Nino denkt nog even na. Kyra is een bange poeperd en blijft stil zitten als ik er aan kom. Zdra ik haar aai gaat ze heel hard spinnen en draaien en lief zijn. Ik kon haar hele lijf aaien inclusief haar lange pluimstaart
Nino paai ik (ook) met snoepjes en die heb ik weer met het stokje befriemeld tot hij ook ging spinnen.
Straks ga ik er wel weer even bij zitten. Nu even tot rust komen daar.
maandag 9 november 2015 om 19:33
quote:Deedot schreef op 09 november 2015 @ 13:16:
Brokjes eet ze weer gewoon, net zo als altijd gelukkig. Ze is nog wel snel moe, de grote ronde in de polder haalt ze nog niet. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ze is geholpen dus zo erg is het nog niet. Het was best een grote operatie. Vanavond gaan we naar de da om de hechtingen er uit te laten halen.
Rug is nog lang niet over.Fijn dat Tara het iig beter doet. Nu jij nog
Rug is nog lang niet over.Fijn dat Tara het iig beter doet. Nu jij nog
maandag 9 november 2015 om 19:51
Ik ben bang dat ik nog wel even zoet ben met die rug.
De hechtingen zijn er net uit, ze krijgt een mooi litteken. Het was alleen een beetje rood maar dat geeft niet. Gelukkig ging ze met hetzelfde enthousiasme naar binnen als voor de operatie. We waren even bang dat ze nu een hekel aan de da had gekregen maar dat is dus gelukkig niet gebeurd. :cheer;
En wat fijn dat de krabpaal goed is ontvangen! En dat je Kyra al lekker kan kroelen. Nino komt wel.
De hechtingen zijn er net uit, ze krijgt een mooi litteken. Het was alleen een beetje rood maar dat geeft niet. Gelukkig ging ze met hetzelfde enthousiasme naar binnen als voor de operatie. We waren even bang dat ze nu een hekel aan de da had gekregen maar dat is dus gelukkig niet gebeurd. :cheer;
En wat fijn dat de krabpaal goed is ontvangen! En dat je Kyra al lekker kan kroelen. Nino komt wel.
maandag 9 november 2015 om 19:51
Ik ben bang dat ik nog wel even zoet ben met die rug.
maandag 9 november 2015 om 20:32
Dochter is binnenkort jarig, vriendje is vandaag jarig. Gisteren heb ik op marktplaats haar/hun cadeau gekocht. Een nieuw bed. Is hoognodig want de planken van het bed wat ze nu hebben zijn helemaal gaar. Vriendje en K zijn 'm nu aan het ophalen. En ze weet nog van niks. Zo leuk dit. Ze zat al net te klagen dat er wéér 2 planken kapot zijn gegaan. Vanavond kunnen ze lekker stevig slapen.
Ze krijgen deze, met lattenbodems.
Ze krijgen deze, met lattenbodems.
maandag 9 november 2015 om 21:47
Slof, fijn van auto! Geen al te schokkend bedrag voor een jaar goedkeuring
Taartje weer hechtingvrij, ook fijn! En een mooi cadeau Dee, daar zullen ze wel veel plezier aan beleven . Minder fijn van rug trouwens, sterks daarmee!
Puss, leuke berichten over de poezels
Splinter, ben je al helemaal zennnnn
Taartje weer hechtingvrij, ook fijn! En een mooi cadeau Dee, daar zullen ze wel veel plezier aan beleven . Minder fijn van rug trouwens, sterks daarmee!
Puss, leuke berichten over de poezels
Splinter, ben je al helemaal zennnnn
woensdag 11 november 2015 om 09:40