Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn plannen zijn ietwat gewijzigd. ik doe helemaal niks meer. Ik wilde wat van de grond oppakken en dat vond mijn rug niet zo tof. Ik kan geen kant meer op. Ik lig nu net weer op de bank en ik denk dat ik hier de hele dag wel lig.
Nou, mijn plannen zijn ietwat gewijzigd. ik doe helemaal niks meer. Ik wilde wat van de grond oppakken en dat vond mijn rug niet zo tof. Ik kan geen kant meer op. Ik lig nu net weer op de bank en ik denk dat ik hier de hele dag wel lig.
Hoe is het nu met je rug Dee? Diclifenac geholpen?

Ik ben zwaar van mijn geloof gevallen. Net bij Zooplus besteld:

Altijd gezegd dat ik die lilleke dingen niet in huis wil maar lijkt me nu toch goed voor de poekels. Kan dan nu vast in hun kleine kamertje en kunnen ze van bovenaf op mij kijken (en gaat de stoel uit de kamer)

En als het dan allemaal beter gaat verhuizen ze met lillek meubel en al naar beneden.
Het gaat iets beter dan gisteren. Alleen opstaan en gaan zitten is pijnlijk. Pilletjes helpen goed.

De poekels zullen je dankbaar zijn Puss. En zou best zo'n ding willen hebben. Het ziet er zo heerlijk comfortabel uit.
Je bent een watje, Puss

Ik weet het
Sjit Dee. Heb je genoeg diclofenac nu?
Ja, ik heb een strip van iemand gekregen. Kwam ze 's avonds brengen. Lief.
Spuit 11 komt ook weer eens hier koekeloeren

He, wat een vervelend nieuws van Rooie Draak, Pilous. Dat verdienen poezzels toch niet

Ik vind alle2 de kattenbakken leuk!! Heb je de Splinterbak al besteld, Splinter

Leuk die treinreiswinkel, ik zit ook al te neuzen

Hoe gaat het met je rug, Dee? En met Taartje, eet ze wat beter? Ik zou ook voor het weken van de brokjes gaan en dan steeds een beetje minder
Brokjes eet ze weer gewoon, net zo als altijd gelukkig. Ze is nog wel snel moe, de grote ronde in de polder haalt ze nog niet. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ze is geholpen dus zo erg is het nog niet. Het was best een grote operatie. Vanavond gaan we naar de da om de hechtingen er uit te laten halen.

Rug is nog lang niet over.
Ha fijn, de hechtingen eruit. Moest ze trouwens zo'n rot kap om?

Net autootje weer opgehaald en ze kan voor 130 euro weer een jaartje mee.

Oh en ik heb Netflix op de laptop! Pfffffffff wat een keus, wordt er een beetje van
Nee, geen kap. Gelukkig niet, dat had ze niet tof gevonden. Er zat een hele goede pleister op. Die is er pas na 3 dagen afgegegaan.
Ik kom even doen.

Krabpaal was er al toen ik thuis kwam. (lang leve Zooplus, gistermiddag besteld) Net in elkaar gezet en de grote stoel uit de kamer en de paal erin.

Gaf even paniek maar nu zijn ze blij.

Kyra zat gelijk bovenin en Nino denkt nog even na. Kyra is een bange poeperd en blijft stil zitten als ik er aan kom. Zdra ik haar aai gaat ze heel hard spinnen en draaien en lief zijn. Ik kon haar hele lijf aaien inclusief haar lange pluimstaart

Nino paai ik (ook) met snoepjes en die heb ik weer met het stokje befriemeld tot hij ook ging spinnen.

Straks ga ik er wel weer even bij zitten. Nu even tot rust komen daar.
quote:Deedot schreef op 09 november 2015 @ 13:16:

Brokjes eet ze weer gewoon, net zo als altijd gelukkig. Ze is nog wel snel moe, de grote ronde in de polder haalt ze nog niet. Het is nu bijna 2 weken geleden dat ze is geholpen dus zo erg is het nog niet. Het was best een grote operatie. Vanavond gaan we naar de da om de hechtingen er uit te laten halen.

Rug is nog lang niet over.Fijn dat Tara het iig beter doet. Nu jij nog
Oh en vergeet ik de auto nog. Fijn Slof, niet zo'n gek bedrag als je daar weer een jaar mee verder kunt.
Ik ben bang dat ik nog wel even zoet ben met die rug.

De hechtingen zijn er net uit, ze krijgt een mooi litteken. Het was alleen een beetje rood maar dat geeft niet. Gelukkig ging ze met hetzelfde enthousiasme naar binnen als voor de operatie. We waren even bang dat ze nu een hekel aan de da had gekregen maar dat is dus gelukkig niet gebeurd. :cheer;

En wat fijn dat de krabpaal goed is ontvangen! En dat je Kyra al lekker kan kroelen. Nino komt wel.
Ik ben bang dat ik nog wel even zoet ben met die rug.

De hechtingen zijn er net uit, ze krijgt een mooi litteken. Het was alleen een beetje rood maar dat geeft niet. Gelukkig ging ze met hetzelfde enthousiasme naar binnen als voor de operatie. We waren even bang dat ze nu een hekel aan de da had gekregen maar dat is dus gelukkig niet gebeurd. :cheer;

En wat fijn dat de krabpaal goed is ontvangen! En dat je Kyra al lekker kan kroelen. Nino komt wel.
Friemel jij maar lekker verder, Puss

En even een snelle voor Dee en Slof en natuurlijk de rest.
Gaat goed met dat gefriemel Fijn! De foto met de poeppies in en op de klimpaal volgt zeker zometeen?
En Nino zal zeker zien hoe Kyra geaaid wordt en zal denken van hé dat wil ik ook !
Dochter is binnenkort jarig, vriendje is vandaag jarig. Gisteren heb ik op marktplaats haar/hun cadeau gekocht. Een nieuw bed. Is hoognodig want de planken van het bed wat ze nu hebben zijn helemaal gaar. Vriendje en K zijn 'm nu aan het ophalen. En ze weet nog van niks. Zo leuk dit. Ze zat al net te klagen dat er wéér 2 planken kapot zijn gegaan. Vanavond kunnen ze lekker stevig slapen.

Ze krijgen deze, met lattenbodems.

Mooi bed!
Ja, dat is het zeker. De lattenbodems waren origineel 70 euro per stuk. Bed kost 229 euro. Wij hebben alles voor 150 euro. Ze is er erg blij mee. Morgen kamer opruimen en schoonmaken en dan bed in elkaar zetten.
Slof, fijn van auto! Geen al te schokkend bedrag voor een jaar goedkeuring

Taartje weer hechtingvrij, ook fijn! En een mooi cadeau Dee, daar zullen ze wel veel plezier aan beleven . Minder fijn van rug trouwens, sterks daarmee!

Puss, leuke berichten over de poezels

Splinter, ben je al helemaal zennnnn
Heeel zennnnn. En vandaag is man jarig. Daar maken ze hier dan gelijk een nationale feestdag van (jaha, hij is erg populair hier ). Dus wij gaan zo lekker met de trein naar Luxemburg.

Jij vandaag weer werken, TH?

Hoe is het met je rug, Dee?

En hoe vond dochter het bed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven