Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 18:06
zondag 8 november 2015 om 18:08
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 18:06:
[...]
Lotte had hetzelfde en heeft lopen pielen et voila! Staat op het bugtopic.
Wat zul jij blij zijn.
Benieuwd of we dat ook merken aan de toon in je posts.
[...]
Lotte had hetzelfde en heeft lopen pielen et voila! Staat op het bugtopic.
Wat zul jij blij zijn.
Benieuwd of we dat ook merken aan de toon in je posts.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 8 november 2015 om 18:14
zondag 8 november 2015 om 18:15
zondag 8 november 2015 om 18:17
zondag 8 november 2015 om 18:18
quote:-RoseRed- schreef op 08 november 2015 @ 18:15:
[...]
Het is seks voor geld. ( de waarde van de spullen)Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .
[...]
Het is seks voor geld. ( de waarde van de spullen)Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .
zondag 8 november 2015 om 18:24
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:18:
[...]
Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffie
[...]
Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffie
zondag 8 november 2015 om 18:25
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:18:
[...]
Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Mag het ook een man zijn?
[...]
Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Mag het ook een man zijn?
zondag 8 november 2015 om 18:27
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:24:
[...]
Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffieNou ja het is wel raar ja. Maar als iemand bij zijn volle verstand besluit er geil van te worden als een onbekende vrouw zijn rekening leeg haalt lijkt me niet dat je daar iets tegen kunt uitrichten. Net zo min als dat je er iets tegen kunt doen als mensen het leuk vinden om zich tot bloedens toe te laten meppen met een zweep of zo.
[...]
Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffieNou ja het is wel raar ja. Maar als iemand bij zijn volle verstand besluit er geil van te worden als een onbekende vrouw zijn rekening leeg haalt lijkt me niet dat je daar iets tegen kunt uitrichten. Net zo min als dat je er iets tegen kunt doen als mensen het leuk vinden om zich tot bloedens toe te laten meppen met een zweep of zo.
zondag 8 november 2015 om 18:30
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:28:
[...]
Onderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderenTja. Mijn ding zou het ook niet zijn. Maar ik ben ook niet zo van zwepen en poepseks, en dat komt toch ook echt voor met instemming van beide partners. En wie ben ik dan om over die hobby een oordeel te gaan vellen.
[...]
Onderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderenTja. Mijn ding zou het ook niet zijn. Maar ik ben ook niet zo van zwepen en poepseks, en dat komt toch ook echt voor met instemming van beide partners. En wie ben ik dan om over die hobby een oordeel te gaan vellen.
zondag 8 november 2015 om 18:31
zondag 8 november 2015 om 18:31