Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 17:20:

[...]

Hoe is het je nou gelukt?
quote:-RoseRed- schreef op 08 november 2015 @ 17:31:

[...]

Het kan ook heel simpel, je geeft die man een lijstje wat je wil, en hij besteld het en laat het bij je thuis bezorgen.Maar het zit in het illegale circuit neem ik aan..? Toch?
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 17:33:

[...]

Maar het zit in het illegale circuit neem ik aan..? Toch?Natuurlijk!
quote:-RoseRed- schreef op 08 november 2015 @ 17:42:

[...]

Natuurlijk!Ik denk het niet hoor. Volgens mij is er niks illegaals aan om boodschappen te gaan doen met de pinpas die iemand je zelf heeft meegegeven.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 17:32:

[...]

Hoe is het je nou gelukt?Lotte had hetzelfde en heeft lopen pielen et voila! Staat op het bugtopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 18:06:

[...]

Lotte had hetzelfde en heeft lopen pielen et voila! Staat op het bugtopic.

Wat zul jij blij zijn.

Benieuwd of we dat ook merken aan de toon in je posts.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 17:22:

[...]

Hahaha ik volg het niet.. maar zag het... Volgens mij de afgelopen 50 jaar is nederland 43 en belgie 7 keer wereldkampioen geworden? Verder geen landenMijn eerste vriendje was een korfballiefde
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 08 november 2015 @ 18:08:

[...]

Wat zul jij blij zijn.

Benieuwd of we dat ook merken aan de toon in je posts. Tssssk ik ben het zonnetje in huis
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:05:

[...]

Ik denk het niet hoor. Volgens mij is er niks illegaals aan om boodschappen te gaan doen met de pinpas die iemand je zelf heeft meegegeven.Het is seks voor geld. ( de waarde van de spullen)
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 18:15:

[...]

Tssssk ik ben het zonnetje in huis Ja, dat vind ik ook, maar dat schijnt niet iedereen te vinden.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 18:14:

[...]

Mijn eerste vriendje was een korfballiefdeGelukkig is het nog goed gekomen met je...
quote:-RoseRed- schreef op 08 november 2015 @ 18:15:

[...]

Het is seks voor geld. ( de waarde van de spullen)Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:18:

[...]

Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffie
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:18:

[...]

Nee hoor, het is een fetisj. De man in kwestie wordt er gruizig van als een vrouw zijn bankrekening plundert. Misschien dat ze ook wel seks hebben, maar dat staat er dan min of meer los van. Voor zover als ik begrepen heb dan .Mag het ook een man zijn?
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:24:

[...]

Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffieIeder zijn ding toch? Onderdanigheid kan heel,ver gaan
Je bent zelf een theepot
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:24:

[...]

Wat een rare fetish dit is geen zuivere koffieNou ja het is wel raar ja. Maar als iemand bij zijn volle verstand besluit er geil van te worden als een onbekende vrouw zijn rekening leeg haalt lijkt me niet dat je daar iets tegen kunt uitrichten. Net zo min als dat je er iets tegen kunt doen als mensen het leuk vinden om zich tot bloedens toe te laten meppen met een zweep of zo.
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 18:25:

[...]

Mag het ook een man zijn? Van mij wel hoor
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 18:17:

[...]

Gelukkig is het nog goed gekomen met je...

Oh, je had ook de scene uit Debiteuren Crediteuren kunnen posten

dat mag dus niet
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 18:27:

[...]

Ieder zijn ding toch? Onderdanigheid kan heel,ver gaanOnderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderen
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:28:

[...]

Onderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderenIk krijg een deja vu
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 18:28:

[...]

Oh, je had ook de scene uit Debiteuren Crediteuren kunnen posten

dat mag dus nietehmmm help ff ;)

[...]

Onderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderenTja. Mijn ding zou het ook niet zijn. Maar ik ben ook niet zo van zwepen en poepseks, en dat komt toch ook echt voor met instemming van beide partners. En wie ben ik dan om over die hobby een oordeel te gaan vellen.

[...]

Onderdanigheid? Je werkt toch hard voor je geld en dan laat j het door iemand anders leeg plunderenJe begrijpt het niet, geeft niets maar er zijn meer wegen naar Rome zeg maar
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 18:30:

[...]

Tja. Mijn ding zou het ook niet zijn. Maar ik ben ook niet zo van zwepen en poepseks, en dat komt toch ook echt voor met instemming van beide partners. En wie ben ik dan om over die hobby een oordeel te gaan vellen.Ja ja ieder zn ding
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 18:31:

[...]

Ja ja ieder zn dingNou precies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven