bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
quote:theamuts schreef op 08 november 2015 @ 20:37:

[...]

Klopt, maar ze zijn wel 100x interessanter dan jij.OMG
Zoveel. Jan smit. Gordon. Yolanthe. Ferry van gtst. Lieke van lex mond. Dianne beekman en nog veel meer
quote:matroesjka_ schreef op 08 november 2015 @ 20:38:

[...]

Iedereen heeft eigen kunstjes en is daar goed in. Dat is bij bn'ers niks anders dan bij de huisarts, makelaar en huisvrouw van 3 woningen hiernaast ook zo. Ik snap niet waarom iemand die toevallig bij veel mensen bekend is daarmee een speciale status moet hebben.Als die mensen meer dan gemiddeld goed zijn in hun vak vind ik dat ook heel interessant.
Als ik een BN'er, om het even welke BN'er, spot op een openbare wc of zo ga ik altijd heel hard gillen, en de BN'er in kwestie om zijn nek vallen. Vervolgens ga ik zenuwachtig op zoek naar een papiertje, want wil een handtekening natuurlijk. Nou ja, WC-papier is ook goed. Nou nog iets vinden om mee te schrijven, nou ja daar hebben we het dan maar niet over .

Na het handtekeningengebeuren sleep ik de BN'er mee naar buiten en dwing een nietsvermoedende omstander een foto van ons te maken. Waarop ik me onmiddellijk naar huis spoed om de foto op FB te plaatsen, en dan neem ik een paar dagen vrij om likes te tellen. Maar voor de rest doe ik best normaal hoor, als ik een BN'er tegenkom in het wild. Het zijn tenslotte ook gewoon mensen he.
quote:mwa schreef op 08 november 2015 @ 20:38:

[...]

Hij is bekend en ''single'' he, ik heb het nooit begrepen, een hele mooie man, die succesvol is en 1000e vrouwen aan zn voeten heeft en op de dag van vandaag nog steeds single is?! Maar oh zo graag een relatie wil? Beetje raar niet waar, naar eigen zeggen omtmoet hij hele leuke vrouwen...

Het is een ongelofelijke gladde chameur , zoent voor de grap op feestjes met collegas, hij ging heel veel vreemd bij zijn voormalige ''vrouw'' en hij date alles wat los en vast zit, zet zich in voor goede doelen, weet precies hoe over te komen, en alle simpele vrouwen zijn allemaal verliefd op iemand die ze niet kennen... denken allemaal hem te kunnen binden... Man die zich niet wil binden en lekker wil genieten van aandacht en vrouwen, niks mis mee maar beetje triest idd hoe hij zo ontzettend wordt opgehemeld door bepaalde type vrouw

Vooral die vrouwen die zich aanbieden via social media aan hem is echt ongelofelijk triest.Ok zoals ik zeg...mijn bn'er kennis is beperkt. Ik weet alleen hoe hij eruit ziet en op basis daarvan snapte ik niet zo goed wat er nou zo bijzonder aantrekkelijk aan hem is
quote:mwa schreef op 08 november 2015 @ 20:32:

[...]

Nou nee hoor, maar de helft van mn vrienden groep is bekend, ik werk al ruim 10 jr met bners en dan krijg je met sommige ( zijn net mensen ;)) een band ) Ik ben absoluut van geen 1 persoon onder de indruk.. of dat nou een Humberto is of een Linda de mol... I just dont care... Sommige zijn geloof mij, echt veeeel leuker op de tv dan in het echt.Wáárom geloof ik dit toch niet....
quote:Noah_ schreef op 08 november 2015 @ 20:33:

En Martine Hafkamp (weet niet eens haar echte naam, o wat erg 😬😏) op de markt.

Ik zag haar eerst niet, maar hoorde haar stem. Was gelijk op mijn hoede, dacht o jee Martine Hafkamp. Oppassen. Gelijk daarna
quote:Sid-returns schreef op 08 november 2015 @ 20:41:

[...]

Wáárom geloof ik dit toch niet....Misschien omdat ze zo wanhopig probeert indruk te maken op ons..gewone stervelingen die het aankijken niet waard zijn
Mbt mijn werk zijn de bn'ers net normale mensen trouwens. Sommigen zijn heel vriendelijk, anderen verwachten speciale behandeling (wat ze kunnen vergeten), sommigen maken werkelijkwaar een potje van hun zaken etc etc.
quote:caribea schreef op 08 november 2015 @ 20:39:

[...]

En omdat ik het niet zo fantastisch em bijzonder vind mag ik dat niet zeggen? En ben ik gelijk zuur? Kom toch op zeg!Dit topic is om te vertellen of je ergens een BN'er hebt gezien. Dan kun je je zegje doen, maar moet je dat blijven herhalen? Zo ja, dan vind ik je zuur ja. Ga dan ergens anders je onvrede uiten.
Constantijn en Laurentien in de Kleine Komedie. Zaten rij achter ons en werden 1 min voor het begon naar binnen geloodst. Jort Kelder op de fiets door Amsterdam. Boris Ditrich in de trein Sophie Hilbrand met gezin in de Geitenboederij en Frank Groothof in de supermarkt en Bert van der Veer in de bioscoop. Ik kom ze echt overal tegen. Zijn net gewone mensen die gewone dingen doen.
Lang geleden in de stad, Willibrord die met een opname bezig was. Een achtervolging met cameraploeg en al.

Hij kwam langs rennen en dat was het!
Ik bedenkt me eens wat.

Ik heb eens een hele bekende sporter ontmoet, hij stond voor me in de rij en ik legde mijn hand op zijn rug.

Wat daarna gebeurde ben ik compleet kwijt

Toen was ik wel 10 ofzo.
quote:matroesjka_ schreef op 08 november 2015 @ 20:35:

Ik snap die obsessie met Barry niet trouwens. Is best een leuke man om te zien, maar in de categorie van Barry zijn er zo veel.Ik vind hem niet aantrekkelijk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 20:42:

[...]

Misschien omdat ze zo wanhopig probeert indruk te maken op ons..gewone stervelingen die het aankijken niet waard zijn Oh ja, dat was het.
quote:minnimouse schreef op 08 november 2015 @ 20:37:

[...]

Er wordt toch ook niet gezegd dat de BN'er die men tegenkwam beter is dan een ander of dat het oh zo bijzonder was? Er worden gewoon feiten op tafel gelegd van momenten dat iemand een BN'er tegenkwam.

Dit dus..

Jeetje zeg, bij sommigen is er weer sprake van een hoge vaginale zuurgraad hoor.. Wat kunnen mij de wandelgangen van Atsma nou schelen, dat is hier de vraag toch niet.
Nou ja.. dat dus..
quote:Aubree schreef op 08 november 2015 @ 20:43:

Ik bedenkt me eens wat.

Ik heb eens een hele bekende sporter ontmoet, hij stond voor me in de rij en ik legde mijn hand op zijn rug.

Wat daarna gebeurde ben ik compleet kwijt

Toen was ik wel 10 ofzo.Gokje: het was een beroemde bokser?
EN dan denk ik bij zo'n BN'er trouwens wel...maak je zo'n poeha van je leven, sta je in de quote 500, kun je nieteens zorgen dat je secretaresse of PA je zaakjes goed voor je regelt
Oh ja ik heb nog wel een leuke anecdote. Ik zat ooit in een vliegtuig waar Hans Kazan ook in zat (voor de ouwetjes onder ons). Toen ging de deur niet open en gingen mensen roepen: Hee Hans tover die deur eens open. Leuk he.
Sommige (veel) mensen kunnen bepaalde kunstjes ook heel goed. Echt heel goed. Maar die kunstjes komen niet op tv, omdat het geen bekende sport is, of geen aantrekkelijke kijksport of zo. Of een beroep dat niet aanspreekt en waarmee je niet bekend wordt. Dat maakt die mensen niet minder goed of bijzonder dan die mensen die wel op tv komen, wel minder, of niet bekend. Dus leren van mensen en hun kunstjes is alleen maar waar als jij interesse hebt in die kunstjes. Als jouw interesses heel ergens anders liggen dan bewonder je waarschijnlijk mensen waar de meesten van zeggen: huh, wie?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 20:31:

[...]

Ooh jaah!!

Ja ik ook!

Of zijn gitaar zijn
Ik heb een keer met Gordon in het vliegtuig naar Marokko gezeten. Hij trok aardig wat aandacht en de crew van het vliegtuig was niet bij hem weg te slaan. Ik ging gewoon door met mijn boek te lezen.

Mijn dochter en haar vriendin zijn wel met hem op de foto gegaan.
Ik ben laatst Arjen Robben in het echt tegen gekomen. Man, man, wat is die man mooi gespierd zeg! En hij lacht precies zoals op tv. Gewoon, op straat, met vrouw en kinderen (denk ik?). Het grappige is dat ik hem zag en toen dacht dat ik hem persoonlijk kende en wilde groeten en toen besefte dat ik hem van tv ken. Maar je brein schijnt daarin geen onderscheid te maken. Ik heb hem verder genegeerd, maar ik moest het toch even 'verwerken'
quote:sabrina73 schreef op 08 november 2015 @ 20:45:

Oh ja ik heb nog wel een leuke anecdote. Ik zat ooit in een vliegtuig waar Hans Kazan ook in zat (voor de ouwetjes onder ons). Toen ging de deur niet open en gingen mensen roepen: Hee Hans tover die deur eens open. Leuk he.Lijkt me vreselijk als dat me zou overkomen.
quote:sabrina73 schreef op 08 november 2015 @ 20:45:

Oh ja ik heb nog wel een leuke anecdote. Ik zat ooit in een vliegtuig waar Hans Kazan ook in zat (voor de ouwetjes onder ons). Toen ging de deur niet open en gingen mensen roepen: Hee Hans tover die deur eens open. Leuk he.

Ja net als jouw bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven