bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Ooit in een vakantiepark Rik Engelkes tegen gekomen. Die showde doodleuk zijn wel hele mooie sport auto aan mijn toenmalige vriend.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 20:59:

[...]

Ja, schatten zijn het, Patrick en Rosanna.

(iemand een teiltje?)Ken je ze? Heb je ze wel eens gesproken?
quote:_blabla_ schreef op 08 november 2015 @ 21:00:

Emiel Ratelband. En wat ik toen deed, friet bestellen. Hij stond namelijk in Arnhem in zijn friettent achter de balie.Daar ben je goed mee weggekomen.
Hallo?!
Als tiener ben ik Peter Jan Rens tegengekomen in de schouwburg in ons dorpje. Pas nadat ik hem had uitgelegd waar de toiletten waren bedacht ik me ineens, "verrek, dat was meneer cactus".

Paar jaar terug ben ik Rutger Hauer tegengekomen in een motorzaak, hebben samen een heel gesprek gehad over motorrijden in Frankrijk en een beker automaten koffie gedronken. Is trouwens een hele aardige man!
Dieuwertje Blok zat een keer naast me in de bios. Ze is net zo charmant en lief in het wild als in het Sinterklaasjournaal.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:_Doortje_ schreef op 08 november 2015 @ 21:03:

[...]

Daar ben je goed mee weggekomen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 21:00:

[...]

Oja. Ik ben wel eens met eentje naar de bios geweest. Kijken naar een film waar ze zelf in speelde Een hele groep fans en zij.

Serieus?

Wat leuk!

Deed ze een beetje normaal of gewoon kapsones en zo?
Sven Kramer in de hal van het revalidatiecentrum waar mijn moeder was opgenomen. Ik liep langs hem, had iets van 'bekende kop', waar ken ik hem van? Pas 10 minuten later kwam zijn naam naar boven drijven.
...
Ooh ja en ik heb "Herman" van Idols ooit n keer op t station gezien hahaha die ziet er echt uit. Maar dat vind ik eigenlijk geen BN-er, dat is gewoon een malloot.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Aubree schreef op 08 november 2015 @ 21:00:

Ben trouwens wel benieuwd of er een bn'er momenteel meeleest.

Zal vast ook wel eens een bn'er op dit forum rondzwerven, want ja het zijn (zoals ik net geleerd heb) net mensen he

Nou Leo, kom er maar in!

En Viola Holt, niet zo flauw doen en jezelf bekend maken!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:evien schreef op 08 november 2015 @ 21:02:

[...]

Ken je ze? Heb je ze wel eens gesproken?Mens ik weet niet eens wie je bedoelt. Maar dat air van jou alsof jij ze persoonlijk kent... vreselijk. Als je daar al eer mee moet inleggen zeg.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 november 2015 @ 21:03:

Dieuwertje Blok zat een keer naast me in de bios. Ze is net zo charmant en lief in het wild als in het Sinterklaasjournaal. Ahhh.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 21:04:

[...]

Serieus?

Wat leuk!

Deed ze een beetje normaal of gewoon kapsones en zo?Ghe, ze ging zelfs met ons borrelen voor die tijd.
Per ongeluk een keer niet opgelet en op de tenen van maxima gestaan..
quote:Franjestaart schreef op 08 november 2015 @ 21:05:

Per ongeluk een keer niet opgelet en op de tenen van maxima gestaan..Wat gek, heb ik dan echt gewoon het nieuwsartikel 'Maxima breekt teen' gemist? :(
Ja ik kom er wel eens een tegen in de supermarkt, in de stad en fiets meerdere keren per week langs het huis van een BN'er.

Week of 2 geleden fietste hij nog voor me toen ik op weg was naar m'n werk. Mij moeder stond een keer bij een schap in de supermarkt en toen zei hij dat het wel heel moeilijk kiezen is met zoveel keuze. Ik laat ze gewoon met rust en zeg soms gewoon gedag.

Heb ook wel eens een BNer gezien die wat uit de hoogte deed en had echt zoiets van doe normaal....

Buitenlandse artiesten die ik helemaal geweldig vind zou ik misschien wel een handtekening vragen mits het ook kan, ga die mensen niet lastig vallen als ze druk zijn met andere dingen etc.
Ik zie ze regelmatig, maar er heeft er maar eentje echt indruk op me gemaakt. Een hele slechte indruk, wel te verstaan. Dat was Hans Kraai jr, die mij probeerde te versieren via zijn "manager". Die manager kwam naar me toe met de boodschap dat Hans me graag iets te drinken aan wilde bieden. Echt zo kinderachtig! Daarna kwam hij vaker in diezelfde gelegenheid, en zag ik dat ritueel op een afstandje nog een keer of wat herhaald worden.
quote:evien schreef op 08 november 2015 @ 21:02:

[...]

Ken je ze? Heb je ze wel eens gesproken?

Nou ben in wel benieuwd, wie zijn Patrick en Rosanna? Die namen zeggen me echt helemaal niks, maar misschien ligt dat aan mij.

Het leukste vond ik Maarten van Rossum, mijn broer en ik gingen om een foto vragen en daar reageerden ie zo heerlijk droog op.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 21:05:

[...]

Ghe, ze ging zelfs met ons borrelen voor die tijd.

Tsssss.....

Wat lekker 'gewoon' he?
Op mijn 12e ofzo Peter Faber. Was toen wel onder de indruk.

Philip Cocu een keer in Zuid Frankrijk.

Big Brother Ruud in de Gelredome. Wat een leuke vent.

Naast Danny Rook bij een concert. Klein mannetje.

Wendy toen ze nog met Chris was. Die Chris is ook echt klein.
Ik zag laatst Remco Vrijdag bij ons op de sportclub. Zijn dochter zit op dezelfde sport als mijn zoon. Mijn dochter stond vlak bij hen en vroeg hem of hij de vader van Dolfje Weerwolfjes was. Hij reageerde heel leuk.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 21:13:

[...]

Tsssss.....

Wat lekker 'gewoon' he?Nou...gewoon, gewoon. Ze moest wel zo nodig een grande entree maken hoor. Gewoon als laatste aankomen met een hoop lawaai.
He doe nou leuk anekdotes! Vind ik leuker dan zeuren hoeveel jeuk je van ze kreeg, en wat voor soort jeuk.

Ik heb er nog 1, Herman Brood die met een volle longdrink whiskey in de boekenwinkel waar ik werkte aan de kassa ging staan, met 1 elleboog op de balie, alsof het een bar was, die een praatje begon te maken. Was op Amsterdam centraal, en daar kwamen wel vaker BNers, al herkende ik ze zelf 9 van de 10 keer niet, mijn collega wel. Georgina Verbaan kwam zaterdagochtend altijd een krant kopen. En Theo van Gogh the Indepedent, volgens mij een soort roddelkrant, maar goed. Ff denken of ik er meer weet. Kan ff duren want zo jong ben ik niet meer.
Ik stond een tijdje terug met de Rijdende Rechter in de rij bij de betaalautomaten vaneen parkeergarage. Iemand gedroeg zich in die garage nogal asociaal en een andere man sprak hem daarop aan. Dat dreigde even een beetje vervelend te worden en je zag iedereen uit zijn ooghoeken kijken en zich afvragen "zal ik nu een grapje maken dat de rijdende rechter het maar even moet oplossen?".

Maar niemand deed het gelukkig, zal voor die man doodvervelend zijn als ie de hele tijd wordt aangewezen om ruzies te beslechten.
En Bert Visscher. Ik woon dan ook in het Hoge Noorden des lands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven