Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 20:56:

[...]

Nee.

Nee.

Driewerf nee.Dan weet je ook eens hoe dat voelt. Ik mis je oude nick nog steeds.
IMHO
quote:Solomio schreef op 08 november 2015 @ 21:14:

[...]

Altijd nog minder goor dan sushi.

Echt, ik snap niet hoe dat zo populair is geworden.

+1

Ik eet het wel als het moet. Maar zal nooit zelf spontaan sushi bestellen.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 21:05:

[...]

quote:Sid-returns schreef op 08 november 2015 @ 21:34:

[...]

Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 21:37:

[...]

Wil je me nooit meer zo laten schrikken?Zelfs ik wist wat het betekende, dan weet Sid het zeker.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 21:21:

[...]

+1

Ik eet het wel als het moet. Maar zal nooit zelf spontaan sushi bestellen.Het moet nooit.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 november 2015 @ 21:38:

[...]

Zelfs ik wist wat het betekende, dan weet Sid het zeker.Daarom was ik in shock. Volgens mij weet zo'n beetje iedereen wat het is.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 20:57:

[...]

Leuk motto Dat is het raadsel van Sandradinges, met de mogelijke oplossing van Corona omdat Sandra nooit meer een antwoord gaf op t raadsel. Ik wacht dus nog steeds op de goede oplossing
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 november 2015 @ 20:45:

[...]

Ik heb vijf jaar lang lesgegeven over het werk van Markies de Sade.

Dus, ja.

Ja, die ken ik ook. Film over gezien. Die zat vast in een gevangenis. Schreef stug door en bij gebrek aan inkt zelfs met eigen bloed op lakens? (Ik vind het wel goed zo. Goed acteerwerk in die film.)

ALS het zo echt is, maar in films moeten ze het verhaal verkopen.

Maar de graaf staat op wiki. https://nl.wikipedia.org/wiki/Markies_de_Sade De film weet ik zo niet meer welke titel.
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 21:05:

[...]

Ik ben er ooit in begonnen, nooit afgemaakt. Wat een gruwel van een boek.Ja. Zijn hele oeuvre is om niet doorheen te komen. Doe mij Bataille maar.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 november 2015 @ 21:42:

[...]

Ja. Zijn hele oeuvre is om niet doorheen te komen. Doe mij Bataille maar.Ik ben best wat gewend, maar wat daarin beschreven staat is gewoon ziek en vaak ontzettend smerig.

[...]

Zelfs ik wist wat het betekende, dan weet Sid het zeker.Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien

[...]

Het moet nooit.Dat denk jij
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Huh, dat pinbonnetje is juist voor jouw administratie
Je bent zelf een theepot
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:44:

[...]

Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien

Het is voor jouw administratie, en anders neemt ze een ouderwets bonnenboekje en schrijft ze het met de hand uit.

Dat bonnetje heeft ze echt niet nodig.
Hoe is het met de bulten Moi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 08-11-2015 22:07
Reden: Over naar eigen P
% gewijzigd
quote:Nouschi schreef op 08 november 2015 @ 22:02:

Hoe is het met de bulten Moi?Weg! Gelukkig. Bij de apotheek was het duidelijk waar ik voor kwam zonder dat ik wat hoefde te zeggen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:44:

[...]

Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien De grote vraag is vooral waarom jij vandaag oliebollen hebt gegeten. Het is geen oud en nieuw of kermis tenslotte.

[...]

Het moet nooit.Moet als in dat we een keer met het werk een keer gingen eten, en de keuze was gevallen op sushi.. Ik heb er 2 of zo geprobeerd, en de rest andere dingen
quote:linjmh schreef op 08 november 2015 @ 21:40:

[...]

Dat is het raadsel van Sandradinges, met de mogelijke oplossing van Corona omdat Sandra nooit meer een antwoord gaf op t raadsel. Ik wacht dus nog steeds op de goede oplossing Ik denk dat het antwoord HOMO is
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 22:04:

[...]

Weg! Gelukkig. Bij de apotheek was het duidelijk waar ik voor kwam zonder dat ik wat hoefde te zeggen Fijn!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Weg! Gelukkig. Bij de apotheek was het duidelijk waar ik voor kwam zonder dat ik wat hoefde te zeggen

Helemaal weg?

Fijn!!!

[...]

De grote vraag is vooral waarom jij vandaag oliebollen hebt gegeten. Het is geen oud en nieuw of kermis tenslotte.Gewoon, voor de lekker. Kinderen vinden ze ook lekker.
Fijn trouwens dat je bulten verleden tijd zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven