Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 november 2015 om 09:04
quote:fireandice schreef op 08 november 2015 @ 23:10:
Ik praat nooit hier na maar moet nu toch wat kwijt: op het bugtopic hebben 2 forummers elkaar geholpen een bug op te lossen...
Dat mag dus blijkbaar ookniet daar
Vreemd, heel vreemd
Ik ben voor het eerst op het napraattopic, speciaal om hier iets over te zeggen.
Leuk om te lezen dat het jou ook is opgevallen.
We hebben elkaar daar inderdaad geholpen, en er door de euforie ( ) over en weer een paar reacties tegenaan gegooid. De moderator benadrukte toen nogmaals dat zulke reacties tussendoor niet gewenst zijn, en in de toekomst verwijderd zullen worden. Beetje flauw, aangezien we net een probleem hadden opgelost waar een forummer al maanden tegenaan liep, en wat Viva blijkbaar zelf niet kon oplossen.
Maar goed, als ze het zo willen.
Dus ik heb nog gereageerd met: 'Prima, gelukkig hebben we elkaar uitstekend kunnen helpen'.
En dat bericht was enkele momenten later dus weggehaald.
Beetje zielig, als je het mij vraagt.
Ik praat nooit hier na maar moet nu toch wat kwijt: op het bugtopic hebben 2 forummers elkaar geholpen een bug op te lossen...
Dat mag dus blijkbaar ookniet daar
Vreemd, heel vreemd
Ik ben voor het eerst op het napraattopic, speciaal om hier iets over te zeggen.
We hebben elkaar daar inderdaad geholpen, en er door de euforie ( ) over en weer een paar reacties tegenaan gegooid. De moderator benadrukte toen nogmaals dat zulke reacties tussendoor niet gewenst zijn, en in de toekomst verwijderd zullen worden. Beetje flauw, aangezien we net een probleem hadden opgelost waar een forummer al maanden tegenaan liep, en wat Viva blijkbaar zelf niet kon oplossen.
Dus ik heb nog gereageerd met: 'Prima, gelukkig hebben we elkaar uitstekend kunnen helpen'.
Beetje zielig, als je het mij vraagt.
maandag 9 november 2015 om 10:28
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2015 @ 09:04:
[...]
Beetje zielig, als je het mij vraagt.Echt???
[...]
Beetje zielig, als je het mij vraagt.Echt???
maandag 9 november 2015 om 10:36
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2015 @ 09:04:
[...]
Beetje zielig, als je het mij vraagt.Straks krijg je nog een 24 uurs ban!
[...]
Beetje zielig, als je het mij vraagt.Straks krijg je nog een 24 uurs ban!
maandag 9 november 2015 om 10:51
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2015 @ 10:48:
[...]
[img]http://vignette3.wikia.nocookie.net/chu ... 0118004327[/img]
[...]
[img]http://vignette3.wikia.nocookie.net/chu ... 0118004327[/img]
maandag 9 november 2015 om 11:10
quote:Chiefseattle schreef op 09 november 2015 @ 11:02:
Heb je dat wel eens? Het hele weekend me druk gemaakt over Bruno's operatie, vergeet ik een wekker te zetten. Gelukkig kon hij verzet worden naar elf uur dus nu begint het echte nagelbijten.
Coole actie, Lotte35! Zullen wel mannen zijn bij de TD. Oh Chieffie wat een bak zeg! Sterkte zo!
Heb je dat wel eens? Het hele weekend me druk gemaakt over Bruno's operatie, vergeet ik een wekker te zetten. Gelukkig kon hij verzet worden naar elf uur dus nu begint het echte nagelbijten.
Coole actie, Lotte35! Zullen wel mannen zijn bij de TD. Oh Chieffie wat een bak zeg! Sterkte zo!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 9 november 2015 om 11:28
quote:Kia-Ora schreef op 09 november 2015 @ 11:10:
[...]
Oh Chieffie wat een bak zeg! Sterkte zo!
Dankjewel. Mijn vriend brengt hem nu weg, ik reageer nogal paniekerig en ik wil niet dat Bruno dat merkt. Ik zit nu ook letterlijk fysiek te schudden en trillen maar dat zal wel afnemen als ik weet dat het onder narcose brengen goed ging. Hij is groot en zwaar, en 6,5, en hij ging vorige keer eng spartelen door een reactie op het narcosemiddel. Maar ja, het moet echt, ik denk dat hij artitis heeft door een losgeschoten stukje bot in het gewricht dus dat moet er toch echt uit. En de bultjes maak ik me toch zorgen om omdat ze allemaal anders zijn. En zijn gebit van tandsteen ontdoen, gaat ook niet zonder narcose. Als ie nu doodgaat, ga ik vast nooit naar de tandarts want daar moet ik zelf ook onder narcose en ik ben een alle-kleuren-vd-regenboog-schijtlijster dus dat projecteer ik natuurlijk lekker op mezelf. Er is jaren geleden een hond van ons overleden tijdens een behandeling bij de dierenarts dus ja, daar hou je toch een tik aan over. Nou, tijd voor mijn 30e sigaret
Goeiemorgen trouwens iedereen, vergeet ik ook nog te zeggen.
[...]
Oh Chieffie wat een bak zeg! Sterkte zo!
Dankjewel. Mijn vriend brengt hem nu weg, ik reageer nogal paniekerig en ik wil niet dat Bruno dat merkt. Ik zit nu ook letterlijk fysiek te schudden en trillen maar dat zal wel afnemen als ik weet dat het onder narcose brengen goed ging. Hij is groot en zwaar, en 6,5, en hij ging vorige keer eng spartelen door een reactie op het narcosemiddel. Maar ja, het moet echt, ik denk dat hij artitis heeft door een losgeschoten stukje bot in het gewricht dus dat moet er toch echt uit. En de bultjes maak ik me toch zorgen om omdat ze allemaal anders zijn. En zijn gebit van tandsteen ontdoen, gaat ook niet zonder narcose. Als ie nu doodgaat, ga ik vast nooit naar de tandarts want daar moet ik zelf ook onder narcose en ik ben een alle-kleuren-vd-regenboog-schijtlijster dus dat projecteer ik natuurlijk lekker op mezelf. Er is jaren geleden een hond van ons overleden tijdens een behandeling bij de dierenarts dus ja, daar hou je toch een tik aan over. Nou, tijd voor mijn 30e sigaret
Goeiemorgen trouwens iedereen, vergeet ik ook nog te zeggen.
maandag 9 november 2015 om 15:28
Bruno is goed uit de operatie gekomen! Pak van mijn hart! De dierenarts had het alleen zo druk dat hij nog niet naar de foto van zijn poot heeft gekeken dus daar gaan we morgen voor bellen. Zou kunnen dat ie nog een keer geopereerd moet worden, als het om een botscherf gaat. Hij heeft wel de zwelling gedraineerd. Zijn bultjes zijn keurig gehecht en alleen die van zijn tandvlees wordt opgestuurd. Zijn gebit was redelijk schoon dus daar heeft ie niet veel werk aan gehad.
Nu zit ik alleen nog met 1 probleem, meneer heeft nog niet geplast. Dus heb maar een handdoek onder zijn piemie gelegd want de trap naar benee en weer omhoog, dat wordt tillen en hij is een pietsie zwaar. Zelfs met zijn tweeen zowat niet te doen. Gelukkig kan hij het extreem lang ophouden, hij is namelijk kieskeurig in waar en wanneer hij piest, we hebben al een piesstaking van meer dan 12 uur meegemaakt. Toen hadden we beide griep en het regende keihard en meneer plast alleen op een wandeling en die duurt volgens hem langer dan 5 minuten. Ons 'erf', de ongebruikte parkeerplaats met hek van 15 bij 20 meter die we tot onze beschikking hebben, daar waak je en blaf je keihard en ren je achter je meissie aan om te spelen, piesen, neuh, dat doe je niet daar. We wachten wel tot ie naar de gang wil want dan gaan de sluizen openbreken.
Verder kroop hij meteen op mijn plek in bed en ging hij me heul droevig aankijken: mama, need TLC!! Dus heb ik hem lekker ingestopt en hij ziet er extreem schattig uit. Even kijken of ik hem op de foto krijg met mijn telefoon. Bedankt voor de steun!
Nu zit ik alleen nog met 1 probleem, meneer heeft nog niet geplast. Dus heb maar een handdoek onder zijn piemie gelegd want de trap naar benee en weer omhoog, dat wordt tillen en hij is een pietsie zwaar. Zelfs met zijn tweeen zowat niet te doen. Gelukkig kan hij het extreem lang ophouden, hij is namelijk kieskeurig in waar en wanneer hij piest, we hebben al een piesstaking van meer dan 12 uur meegemaakt. Toen hadden we beide griep en het regende keihard en meneer plast alleen op een wandeling en die duurt volgens hem langer dan 5 minuten. Ons 'erf', de ongebruikte parkeerplaats met hek van 15 bij 20 meter die we tot onze beschikking hebben, daar waak je en blaf je keihard en ren je achter je meissie aan om te spelen, piesen, neuh, dat doe je niet daar. We wachten wel tot ie naar de gang wil want dan gaan de sluizen openbreken.
Verder kroop hij meteen op mijn plek in bed en ging hij me heul droevig aankijken: mama, need TLC!! Dus heb ik hem lekker ingestopt en hij ziet er extreem schattig uit. Even kijken of ik hem op de foto krijg met mijn telefoon. Bedankt voor de steun!
maandag 9 november 2015 om 15:47
En hier zijn oorlogswonden Die rollen zijn geen vetrollen trouwebs, sinds hij wat is afgevallen zit hij wat losser in het vel. Denk ik, of het komt door hoe hij ligt, hij is iig eindelijk niet meer te zwaar. Keurig gehecht, kan niet anders zeggen. Ik vond die bult in zijn nek eigenlijk wel charmant, net een moedervlek, beetje Al Capone . Maar ja, hij bleef toch heel langzaam groeien en beter nu dan als hij echt echt oud is en het zijn halsband in de weg gaat zitten. Hehe, even bijkomen nu met een kopje thee.
maandag 9 november 2015 om 15:48
Als pleister op de wonden: Ernie en Bert hebben een plaat (om te draaien en naar te luisteren en van te genieten... ge niet en .... geen niet? Toch een geheime code? )
Iemand anders zoekt maar de seamstraat erbij. Blijft op de YOU tube (BUIS) staan. Ja toch?
Mark Rutte heeft meer details in PAUW uitzending van vrijdag 6 nov. 2015 zit fragment. Zie NPO.nl
Geen tijd om te zoeken.
Ik moet dringend weg en dan is internet uit.
Die hebben veel gedaan. Ik kende nog niet alles. Misschien een oproep plaatsen voor samen luisteren - en vooral lachen - naar Ernie en Bert in sesamstraat.
Als duo gaan ze solo de klei in.
Die met het kerstplaat ding gaat over verband en verbanden leggen.
Iemand anders zoekt maar de seamstraat erbij. Blijft op de YOU tube (BUIS) staan. Ja toch?
Mark Rutte heeft meer details in PAUW uitzending van vrijdag 6 nov. 2015 zit fragment. Zie NPO.nl
Geen tijd om te zoeken.
Ik moet dringend weg en dan is internet uit.
Die hebben veel gedaan. Ik kende nog niet alles. Misschien een oproep plaatsen voor samen luisteren - en vooral lachen - naar Ernie en Bert in sesamstraat.
Als duo gaan ze solo de klei in.
Die met het kerstplaat ding gaat over verband en verbanden leggen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 09-11-2015 16:03
Reden: Staat fout, maar laat maar. Geen tijd ...
Reden: Staat fout, maar laat maar. Geen tijd ...
% gewijzigd